گز اصفهان
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / آخرین قیمت فروش انواع سوهان گزی در قم

آخرین قیمت فروش انواع سوهان گزی در قم

سوهان گزی قم یکی از پرطرفدارترین و سالمترین خوراکی های موجود در بازار خشکبار و تنقلات می باشد. این شیرینی اصیل ایرانی در کشورمان با کیفیتها و طعم های مختلفی تولید می شود. قیمت سوهان گزی قم به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم . 

آخرین قیمت فروش انواع سوهان گزی در قم

سوهان گزی پسته ای اعلا و مشخصات آن

سوهان گزی پسته ای اعلا و مشخصات آنسوهان گزی از ترکیب دو شیرینی سالم و مقوی به وجود می آید. این شیرینی شامل گزی است که با روکشی از جنس سوهان پوشانده شده است. سوهان گزی پسته ای اعلا سرشار مغز های مغذی مانند پسته است و ارزش غذایی بالایی دارد. این محصول پرطرفدار کاملا طبیعی است و در فرآیند تولید آن از هیچ گونه مواد شیمیایی و نگهدارنده استفاده نمی شود. در تهیه سوهان گزی از گلوکز، شکر، آب آشامیدنی، کره، عصاره انگبین و… استفاده می شود .

برای طعم دادن به این محصول از زعفران و گلاب و هل استفاده می کنند. هم چنین نوع اعلا این محصول شامل مغز های پسته، گردو، فندق و… می باشد و بسیار مرغوب و خوش طعم است. این محصول بر خلاف طعم لذیذی که دارد از نظر غذایی هیچ ماده مضری برای بدن ندارد و برای استفاده تمام سنین مناسب است . نوع رژیمی این گزها که در بازار به فراوانی موجود می باشند، برای مصرف افراد دیابتی کاربرد دارد. 

لیست قیمت سوهان گزی قم را چگونه تهیه کنیم؟

لیست قیمت سوهان گزی قم را چگونه تهیه کنیم؟قیمت سوهان گزی قم به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهمترین این عوامل کیفیت مواد اولیه مورد استفاده است. در صورت استفاده از مواد اولیه با کیفیت، کیفیت محصول بالا می رود و قیمت آن نسبتا بالاتری می رود. بسته بندی این محصولات نیز در قسمت آن اثر گذارند. از آن جا که این محصولات برای سوغاتی میز در نظر گرفته می شوند، بسیار مهم است بسته بندی این محصولات علاوه بر زیبا و شکیل بودن، خاصیت محافظت کنندگی بالایی نیز داشته باشند تا محصول در هنگام نقل و انتقالات آسیب نبیند.

بنابراین بسته بندی های فلزی برای این محصول مناسب تر هستند و قیمت بالاتری نیز دارند . مشتریان برای تهیه این محصولات باید از انواع و کیفیت های مختلف سوهان گزی قم و هم چنین مراکز پخش آنها اطلاعات کافی داشته باشند تا بتوانند کالای اصل و مرغوب را تهیه کنند و به مصرف برسانند. زیرا با افزایش طرفداران این محصولات کالای تقلبی مشابه در بازار فراوان شده است و تشخیص کالای اصل از تقلبی بسیار سخت است. بنابراین مشتریان باید خرید خود را از نمایندگیها معتبر انجام دهند تا اشتباها کالای تقلبی خرید نکنند.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید