گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / گز / آخرین قیمت گز ۲۸ درصد منحصر به فرد

آخرین قیمت گز ۲۸ درصد منحصر به فرد

قیمت گز ۲۸ درصد از کیفیت غذایی بالایی برخوردارند و قیمت های منحصر به فردی نیز دارا میباشند. آخرین قیمت ای محصولات متناسب با مواد به کار رفته در آن ها تعیین میگردد.
اصفهان از شهر های مهم و گردشگری ایران و شناخته شده در جهان است که سالانه میزبان بیشماری از توریست ها و مسافرین داخلی است. این شهر سوغاتی های مهم و متوعی دارد. از انواع شیرینی گرفته تا انواع صنایع دستی.
این استان به مرکزیت شهر اصفهان تعداد زیادی از آثار باستانی و جاذبه های گردشگری کشور را در خود جای داده است. به همین دلیل بسیار مورد توجه گردشگران خارجی است و مطمئنا با سفر به ایران از اولین شهرهایی است که به آن سفر می کنند.
یکی از جذابیت های سفر خرید سوغات است. اصفهان به دلیل تنوع در انواع و اقسام سوغاتی ها بی نظیر است. گز ازمحصولات و سوغاتی های مهم و معروف اصفهان است.

قیمت گز 28 درصد

گز اصفهان

از بهترین سوغاتی های اصفهان است که قدمتی چند صد ساله دارد. این خوراکی لذیذ و خوشمزه در صده های گذشته به عنوان پیشکش از طرف پادشاهان ایرانی به پادشاهان کشورهای دیگر هدیه داده می شد. در واقع قدمت این خوراکی به ۴۵۰ سال پیش یعنی به حکومت صفویان برمی گردد. این محصول مهم ترین سوغات اصفهان است.
این شیرینی لذیذ و خوشمزه و پرطرفدار از ماده ای به نام گز انگبین تهیه می شود که از ریشه گیاهی به نام بته یا گز به دست می آید. این درخت در دامنه کوه های مناطق خوش اب و هوای خوانسار و بختیاری رشد می کند و قد آن تقریبا به دو متر می رسد.
به دلیل اینکه این محصول مقرون به صرفه تر به دست مردم برسد مواد اولیه دیگری مانند شکر، گلاب، سفیده تخم مرغ، گلوکز، انواع مغز ها مثل فندق، بادام، خلال و بیدمشک و به جای انگبین از عسل، شیر خشت، ترنجبین و یا انگبین علفی استفاده می کنند.

قیمت گز 28 درصد

انواع گز تولید اصفهان

  • گز آردی
  • گز سکه ای
  •  گز لقمه ای
  • گز با لایه شکلاتی
  • گز برشی
  • گز انگشت پیچ

قیمت گز 28 درصد

اخرین قیمت گز ۲۸ درصد منحصر به فرد

شرکت های بزرگ و صنعتی زیادی در اصفهان به تولید گز مشغول هستند که به دلیل استاندردها و سطح کیفی بسیار بالا در حجم های انبوه این محصول را تولید می کنند. آخرین قیمت گز ۲۸ درصد را به راحتی از طریق کارشناسان و مشاوران فروشدر سایت های اینترنتی به دست آورد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

تهیه گز 25 درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

تهیه گز ۲۵ درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

گزها به طور کلی نوعی شیرینی هستند که کیفیت بالایی را به خودش اختصاص می …

دیدگاهتان را بنویسید