گز اصفهان
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / سوهان / اصفهان گز معتبرترین فروشگاه اینترنتی خوراکی های اصیل اصفهان

اصفهان گز معتبرترین فروشگاه اینترنتی خوراکی های اصیل اصفهان

سایت اصفهان گز معتبرترین فروشگاه اینترنتی خوراکی های اصیل اصفهان بوده و انواع گز و سوهان را با بهترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت به خریداران عرضه می کند.
امروزه بسیاری از افراد به دلیل مشغله های کاری، امکان مراجعه حضوری به مراکز فروش سوغات اصفهان را نداشته و خرید از فروشگاه های اینترنتی بهترین گزینه برای آن ها می باشد.

سوهان لقمه ای میان وعده ای سالم و خوش طعم

سوهان یکی از شیرینی ها و حلواهای سنتی ایرانی است که به عنوان سوغات اصلی شهر قم شناخته می شود، با این وجود در برخی ذیگز از شهرها از جمله در اصفهان نیز تولید می شود.
ترکیبات سوهان شامل: آرد سبوسدار، جوانه گندم، زرده تخم مرغ، روغن، گلاب، زعفران، پسته و بادام و غیره می شود.
سوهان در انواع مختلفی تولید شده و به دلیل داشتن مواد اولیه سالم، دارای ارزش و خواص غذایی فراوانی می باشد.
برخی از انواع سوهان ها عبارتند از:

  • سوهان لقمه ای
  • سوهان گزی
  • سوهان حبه ای
  • سوهان باقلوایی
  • سوهان سکه ای
  • سوهان حلوایی
  • سوهان تخت
  • دسر سوهان
  • و غیره

سوهان لقمه ای یکی از نمونه های پرفروش سوهان است و بادام و پسته به کار رفته شده درون آن با تقویت مغز و ذهن، تنظیم سطح کلسترول خون و دیگر خواص درمانی همراه می باشد.

اصفهان گز

عصر بهاری با چای گز پهلو

گز به عنوان یکی از خوشمزه ترین شیرینی های ایرانی شناخته می شود که بر اساس ذائقه مختلف افراد در انواع مختلفی تولید می شود.
قدمت تولید گز در اصفهان به حدود ۴۵۰ سال قبل و دوران صفویه باز می گردد و در این شهر مراکز تولیدی متعددی به ساخت انواع گز مشغول می باشند.
گز به عنوان یک سوغاتی خوشمزه و جذاب، میان وعده ای سالم و دلنشین و نوعی شیرینی پر طرفدار در اعیاد و جشن های ایرانیان شناخته می شود.
گز لقمه ای و آردی از پرفروش ترین تولیدات گز اصفهان به شمار می آید که با مقادیر مختلفی از مغز بادام و پسته تولید و به بازار عرضه می شود.

اصفهان گز

فروش سوهان و گز به صورت عمده

فروش عمده سوهان و گز در بسیاری از بازارهای کشور انجام می شود ولی اگر شما به دنبال خرید مستقیم هستید می توانید به نمایندگی های اصلی فروش این محصولات مراجعه کنید.
اغلب برندهای بزرگ تولید کننده گز و سوهان در اغلب شهرهای بزرگ کشور همچون: تهران، شیراز، تبریز، مشهد، کرمان و غیره نمایندگی فروش دارند.
خرید عمده سوهان و گز از تولیدکنندگان با نرخ و قیمت بسیار مناسبی انجام شده و برای تاجران و خریداران عمده ای بسیار به صرفه می باشد.
خرید عمده و جزئی انواع سوهان و گز به صورت غیرحضوری از طریق شرکت های فعال در زمینه فروش این محصولات، فروشگاه های اینترنتی و وبسایت های آنلاین نیز امکانپذیر می باشد.

اصفهان گز

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان عسلی اصفهان و سوهان قم

سوهان عسلی اصفهان یا سوهان قم؟

سوهان عسلی اصفهان، یا سوهان قم کدامیک از این دو بهتر است و بین مردم …

دیدگاهتان را بنویسید