گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / گز / انواع گز اصفهان و خواص آن

انواع گز اصفهان و خواص آن

جهت آشنایی با انواع گز اصفهان و خواص آن و همینطور خرید آسان و مستقیم این محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

تاریخچه تولید انواع گز اصفهان

گز از جمله شیرینی ها و تنقلات لذیذ و خوشمزه است که در شهرهایی همچون اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد، قم و غیره تولید می شود.
قدمت اصلی تولید گز به شهر زیبا و تاریخی اصفهان بازمی گردد و اکثر مردم در داخل و خارج از کشور، اصفهان را به عنوان خاستگاه اولیه ساخت گز می شناسند.
گز اصفهان در انواع مختلفی از قبیل: آردی، لقمه ای، برشی و انگشت پیچ در انواع طعم ها همچون: زعفرانی، شکلاتی، میوه ای و غیره تولید و عرضه می شود.
در گذشته گیاه ارزشمند انگبین یکی از ترکیبات اصلی گز به شمار می آمد ولی امروزه به دلیل قیمت بسیار بالای این گیاه، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.
گز لقمه ای و آردی با درصدهای مختلفی از مغز بادام و پسته و یا مخلوطی از هر دو نیز بسیار محبوب و پرطرفدار است.

انواع گز

خواص گز اصفهان چیست؟

ترکیبات و مواد اولیه مرغوب و تازه و همینطور عدم استفاده از مواد افزودنی غیرمجاز سبب ارتقای سطح کیفی و ارزش غذایی گز و همینطور طعم و مزه فوق العاده این محصول شده است.
گز حاوی ویتامین های E ،C، A، B و سرشار از سدیم، پتاسیم، آهن، کلسیم، منیزیم، اسید فولیک، کربوهیدرات، انواع قندها مانند گلوکز، فروکتوز، مالتوز و غیره می باشد.
گز با داشتن خاصیت آرام بخشی، اضطراب و استرس را از بین برده و سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و محافظت در برابر انواع بیماری از جمله سرطان می شود.
بهبود عملکرد مغز، تقویت حافظه، افزایش انرژی بدن، زیبایی پوست و مو از دیگر خواص گز به شمار می آید و همچنین بادام و پسته به کار برده شده درون گز نیز سبب دوچندان شدن ارزش غذایی این محصول می شود.

انواع گز

مرکز خرید فروش انواع گز

در بازار گز انواع مختلفی از این محصول در مدل ها و بسته بندی های مختلف و یا به صورت فله و کیلویی موجود است و عرضه وتوزیع می شود.
گز از جمله شیرینی های پرفروش در بازارهای داخلی و خارجی بوده و این محصول علاوه بر اصفهان در بسیاری از استان های کشور دارای نمایندگی و مرکز فروش است.
تولید کنندگان گز روش های مختلفی را برای خرید آسان همه افراد در سراسر کشور فراهم کرده اند که تاسیس نمایندگی در اغلب شهرهای بزرگ و همچنین عرضه اینترنتی، از جمله این روش ها می باشد.

انواع گز

قیمت خرید گز اصفهان

به طور کلی قیمت خرید انواع گز تحت تاثیر عواملی همچون: نوع ترکیبات، درصد مغزیجات، نوع بسته بندی، نوسانات بازار و غیره قرار دارد.
حذف واسطه ها و دلالان فروش و همچنین خرید مستقیم از کارخانه های تولیدی، تا حد بسیار زیادی سبب کاهش قیمت گز می شود.
بدیهی است که برندهای مطرح و شناخته شده در حوزه تولید گز نیز محصولاتی با کیفییت خوب را با نرخ بالاتری به بازار عرضه می کنند.
لازم به ذکر است که اغلب شرکت های عرضه کننده گز برای سفارشات حجمی و خریدهای عمده ای تسهیلات و تخفیفات ویژه و خاصی را در نظر می گیرند.

انواع گز اصفهان

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

تهیه گز 25 درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

تهیه گز ۲۵ درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

گزها به طور کلی نوعی شیرینی هستند که کیفیت بالایی را به خودش اختصاص می …

دیدگاهتان را بنویسید