گز اصفهان
سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / پولکی صنعتی / بزرگترین مرکز تولید بهترین پولکی صنعتی

بزرگترین مرکز تولید بهترین پولکی صنعتی

پولکی از جمله سوغاتی ها و شیرینی های معروف و مرغوب اصفهان می باشد. این شیرینی نوعی آب‌نبات است که به دلیل شباهتی که با سکه داشته به این نام معروف شده است. پولکی در انواع مختلف با طعم و رنگ متنوع تولید و به بازار عرضه می شود. امروزه تولید پولکی صنعتی نسبت به تولید سنتی آن عمده تولید پولکی را به خود اختصاص داده است.

بزرگترین مرکز تولید بهترین پولکی صنعتی

منظور از پولکی صنعتی چیست؟

منظور از پولکی صنعتی چیست؟پولکی از دسته آب نبات ها بوده و شیرینی است با ترکیب اصلی آب، سرکه و شکر که در دمای نزدیک به نقطه ذوب شکر و تحت فشار محیط تولید می شود. محصول تولیدی به شکل جامد و ورقه ای می باشد و بسیار ترد و شکننده است. این شیرینی خوراکی به عنوان جایگزینی برای قند در کنار چای مورد استفاده قرار می گیرد.

پولکی صنعتی پولکی است که جهت تهیه آن از وسایل و سیستم های صنعتی به عنوان جایگزینی برای ابزار دستی استفاده می شود. مواد اولیه جهت تهیه پولکی صنعتی شامل، آب، شکر، اسید های عالی مجاز خوراکی و مواد افزودنی جانبی مانند انواع مغزها، پودر لیمو ترش، زعفران، وانیل و انواع طعم دهنده مجاز خوراکی می باشد. 

پولکی دارای انواع مختلف ساده، غیر ساده و طعم دار می باشد. پولکی ساده از مخلوطی از مواد اصلی و بدون هر گونه افزودنی تهیه می شود اما پولکی غیر ساده نوعی از پولکی است که علاوه بر ترکیبات اصلی مواد افزودنی جانبی مانند پودر نارگیل، مغز پسته، زرشک، مغز بادام، لیمو ترش و یا لیمو عمانی، زعفران و وانیل به عنوان طعم دهنده به آن افزوده می شود.
در انتها پولکی طعم دار که در آن علاوه بر ترکیبات اصلی مواد طعم دهنده مجاز خوراکی مانند طعم انواع میوه ها نیز در ترکیب آن یافت می شود. 

تولید کنندگان بهترین پولکی در ایران چه کسانی اند؟

تولید کنندگان بهترین پولکی در ایران چه کسانی اند؟امروزه پولکی در انواع طعم و رنگ مطابق با انواع ذائقه و سلیقه تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. خاستگاه این شیرینی پر طرفدار اصفهان می باشد اما تولید آن تنها به این شهر منصوب نبوده و در مناطق و شهرهایی از کشور که دارای آب و هوایی مشابه با اصفهان می باشند نیز این محصول خوراکی تولید می شود.با این وجود  بهترین پولکی ایران را می توان منصوب به اصفهان دانست.

تولید کنندگان معتبر و به نامی از دیرباز در زمینه تولید این محصول خوراکی در سراسر کشور به خصوص اصفهان فعال می باشند و محصولی با کیفیت و مرغوب، مطابق با انواع سلیقه و ذائقه تولید و به بازار ارائه می کنند.

این مرکز با فروش انواع پولکی در طعم ها و رنگ های مختلف و محصولی تولید شده به وسیله بهترین تولید کنندگان پولکی و برندهای معتبر در سراسر کشور سعی در جلب رضایت مشتریان در سراسر کشور را دارد. 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

دیدگاهتان را بنویسید