گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گز / بزرگترین مرکز فروش انواع سوهان گزی در تهران

بزرگترین مرکز فروش انواع سوهان گزی در تهران

در بزرگترین مرکز فروش انواع سوهان گزی در تهران این شیرینی لذیذ در طعم ها و بسته بندی های متنوع و با رعایت تمامی نکات بهداشتی و استاندارد به فروش می رسد.
مواد اصلی تشکیل دهنده سوهان گزی شامل جوانه گندم، روغن، شکر، زرده تخم مرغ، بادام و …است که مغز آن را به جای پسته و گردو با گز پر می کنند.

انواع سوهان گزی با طعم های خاص

انواع سوهان گزی با طعم های خاصسوهان گزی، معجونی مقوی و خوش طعم که از خوردن آن نباید غافل شوید!

اگر یک بار طعم بی نظیر سوهان گزی را چشیده باشید از طرفداران پرو پا قرص آن خواهید شد!

سوهان گزی ترکیب دو شیرینی خوشمزه و دلپذیر سوهان و گز می باشد؛ از آن جایی که جوانه ی گندم در سوهان و  عسل، مغز پسته خام خرد شده و سفیده تخم مرغ در گز منبع خاصیت اصلی سوهان گزی محسوب می شوند لذا سوهان گزی سرشار از ویتامین‌های  A ،C ،E، لوتئین و زآگزانتین در گز و ویتامین های گروه A و B و E در سوهان می باشد. رنگ قهوه‌ای روشن و عطر و طعم سوهان از جمله مواردی است که نشان‌ دهنده ی کیفیت آن بوده و این موارد به مواد اولیه آن بستگی دارد.

سوهان گزی با ترکیب این دو شیرینی خوش طعم خاصیت آنتی‌ اکسیدانی قوی دارد و سیستم ایمنی را تقویت و بدن را در برابر بیماری‌های مختلف به ویژه انواع سرطان‌ها محافظت می‌کند.

شایان ذکر است که گز تاثیر بسزایی در بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه دارد؛ این شیرینی بینایی و قوای جنسی را هم تقویت می‌کند و از آنجایی که کربوهیدرات موجود در سوهان طبیعی است بنابراین باعث بهبود عملکرد عضلانی و رفع خستگی و تامین انرژی از دست رفته ی بدن می شود. انواع سوهان گزی با طعم های مختلف دارچینی، زعفرانی، هلی و …در بازار عرضه می شوند.

فروشگاه بهترین سوهان گزی در تهران

فروشگاه بهترین سوهان گزی در تهرانفروشگاه سوهان گزی در قالب های متنوع و طرح های زیبا به عرضه ی انواع سوهان با کیفیت مرغوب و طعم های نظیر می پردازد. شیوه طبخ این نوع سوهان در کارگاه ها به این صورت است که سوهان و گز را به صورت جداگانه پخت می کنند و بعد آن را به وسیله ورده تخت کرده و لایه ای از آن را روی آن قرار می دهند.سپس بسته به دلخواه و نوع آن به این مخلوط پسته، بادام و … ریخته و آن را به شکلی که باید برش می دهند. در بسته بندی سوهان های گزی به دلیل مواد تشکیل دهنده آن رعایت نکات استاندارد و بهداشتی الزامی است و ما این کار را با رعایت تمام نکات استاندارد و بهداشتی در بسته بندی های مناسب برای مشتریان  انجام می دهیم.

خرید اینترنتی انواع سوهان گزی

مرکز فروش سوهان گزی در تهران

خرید اینترنتی سوهان گزی و گز به دلیل داشتن مزایای فراوان، امروزه به روشی متداول و بسیار پرطرفدار تبدیل شده است.
برخی از مزیت های خرید آنلاین عبارتند از:

  • صرفه جویی در زمان و وقت
  • صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد
  • امکان خرید در هر نقطه از ایران
  • امکان مقایسه قیمت ها
  • و غیره

انواع سوهان گزی در تمام ایران پرمتقاضی است و به همین سبب نمایندگی ها و فروشگاه های زیادی به عرضه و فروش این شیرینی می پردزاند.
سایت های آنلاین و فروشگاه های اینترنتی متعددی نیز در زمینه فروش انواع سوغات اصفهان علی الخصوص گز و سوهان گز فعال می باشند.
در فروشگاه اینترنتی صنایع غذایی آرتا، سوهان گزی لقمه ای به صورت فله و یا بسته بندی با سطح کیفی عالی و نازلترین قیمت به فروش می رسد.

 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید