گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / سوهان / تهیه آنلاین گز و سوهان برای مهمانی های اشرافی

تهیه آنلاین گز و سوهان برای مهمانی های اشرافی

تهیه آنلاین گز و سوهان برای مهمانی های اشرافی، بهترین و آسانترین روش جهت خرید این محصولات است که از طریق سایت ها و مراکز فروش غیرحضوری قابل انجام می باشد.

سوهان شیرینی دورهمی های شما

سوهان نوعی شیرینی لذیذ و محبوب است و به عنوان سوغات اصلی شهر قم شناخته می شود، با این وجود انواع مختلف آن در شهرهای اصفهان، بلداجی و غیره نیز تولید می شود.
مواد تشکیل دهنده سوهان شامل: جوانه گندم، آرد سبوس دار، زرده تخم مرغ، شکر، روغن، مغز پسته و بادام، هل، زعفران و گلاب می باشد.
سوهان دارای تنوع زیادی در مواد اولیه، طعم و مدل است، برخی از انواع سوهان عبارتند از:

  • سوهان باقلوایی
  • سوهان لقمه ای
  • سوهان گزی
  • سوهان حبه ای
  • سوهان حلوایی
  • سوهان تخت
  • و غیره…

نوع روغن مصرفی در سوهان (کره حیوانی یا روغن نباتی) در سطح کیفی سوهان و همینطور قیمت آن تاثیر به سزایی دارد.

گز و سوهان

گز و بسته بندی شکیل آن

گز اصفهان یکی از شیرینی های محبوب و با قدمت در ایران است و به دلیل داشتن انواع مختلف، با ذائقه و سلیقه گوناگون افراد تناسب دارد.
انواع گز موجود در بازار توسط برندهای مختلف تولید شده و در بسته بندی های گوناگونی همچون: خاتم کاری، مینا کاری، چوبی و غیره عرضه می شود.
جذابیت و زیبایی بسته بندی گز تاثیر زیادی در فروش این محصول داشته و به همین علت تولیدکنندگان همواره به دنبال ارائه گز در بسته بندی های جدید و چشم نواز می باشند.
گز های بسته بندی نسبت به نوع فله و کیلویی، قیمت بالاتری داشته و از این رو بیشتر مناسب سوغاتی دادن و یا صادرات به دیگر کشورها می باشد.

گز و سوهان

حمایت از تولید داخلی با خرید اینترنتی گز و سوهان

با توجه به این که امروزه مراکز ریادی در زمینه فروش اینترنتی گز و سوهان فعالیت می کنند، افراد به راحتی می توانند این محصولات را خریداری کنند.
اغلب شرکت های تولیدی در زمینه سوهان و گز، برای فروش بیشتر و دسترسی آسانتر خریداران، علاوه بر داشتن نمایندگی در بسیاری از شهرهای کشور، دارای سایت فروش نیز می باشند.
در مراکز خرید و فروش اینترنتی گز و سوهان، انواع مختلفی از این محصولات در برندها و بسته بندی های گوناگون و با قیمت های متفاوت موجود می باشد.
مشتریان انواع سوهان و گز در هر نقطه از کشور می توانند از طریق مراجعه به وبسایت ها و یا فروشگاه های اینترنتی، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند.

گز و سوهان

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان عسلی اصفهان و سوهان قم

سوهان عسلی اصفهان یا سوهان قم؟

سوهان عسلی اصفهان، یا سوهان قم کدامیک از این دو بهتر است و بین مردم …

دیدگاهتان را بنویسید