گز اصفهان
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گز / خرید انواع سوهان گزی لقمه ای بلداجی

خرید انواع سوهان گزی لقمه ای بلداجی

سوهان گزی لقمه ای، سوهان گزی شیرینی ایرانی است، به عبارت دیگر، نوعی حلوا که از گندم ساخته شده است. سوهان در اشکال و انواع مختلف مانند Sohan Asali، Sohan Halvahi، Sohan Badami، Sohan Gezi، Sohan Loghmei، Sohan دسر Sohan و غیره تولید می شود. سوهان قم مشهورترین سلطان ایران است و بزرگترین و متنوع ترین نمونه سوهان در قم تولید و تولید می شود. در شهرهای دیگر مانند زرند کرمان و همچنین اصفهان، نوعی سوهان به نام سوهان عصیلی تولید می شود. مواد اولیه اصلی مورد استفاده در پخت و پز و ساندویچ آب، آرد گندم، گندم، قند، روغن، زرده تخم مرغ، عسل، زعفران و پسته است. در گذشته، این شیرینی به طور سنتی دست ساز بود، اما در حال حاضر با استفاده از دستگاه های خاص و قالب سازی پخته می شود. بهترین سوهان گزی قم را می توان از شعب و نمایندگی های تولید کنندگان این محصول و با نرخی مناسب تهیه کرد.

خرید انواع سوهان گزی لقمه ای بلداجی

قیمت سوهان گزی لقمه ای

قیمت سوهان گزی لقمه ای

بهتر است بدانید که سوهان دارای انواع مختلف با قیمت های مختلف است که عبارتند از:

  • سوهان لقمه ای گزی محصولی نرم و تازه و بسیار خوشمزه و خاطره انگیز ۱۴۰۰۰تومان
  • سوهان گزی اصفهان بسته ای ۲۵۰۰۰تومان
  • مدل جدید با تعداد بیشتر و پکیجینگ شکیل تر* شیرینی اصیل و سنتی ایرانی!تومان۶۹۰۰

به طور کلی قیمت سوهان گزی لقمه ای می تواند به عواملی همچون، نرخ مواد اولیه، برند و کارخانه تولید کننده، نوع بسته بندی، میزان سفارش و شیوه خرید این محصول بستگی داشته باشد. 

مرکز خرید و فروش انواع گز و سوهان

مرکز خرید و فروش انواع گز و سوهان

گز بلداجی یکی از تولیدکنندگان ایرانی در تولید این شیرینی سنتی و محبوب است. بلداجی با مارک های مختلف بازار مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین، با توجه به سطح کیفیت هر تولید کننده گزی، آنها نیز در بخش های مختلف بازار ایران عرضه می شوند.

شیرینی ها و نوشیدنی های خوشمزه ساخته شده است که می توان گفت که ارزش تغذیه ای بالایی داشته است. بنابراین، برای همه گروه های سنی سودمند است. یکی از بخش هایی که این گز های خوشمزه را تولید می کند غزه بولداقی گا، پایتخت ایران است. این مرکز تهیه کننده بالداد ایرانی، همانطور که در بالا ذکر شد، قطب تولیدی است و مراکز تولیدی بسیاری وجود دارد که انواع محصولاتی را شامل می شوند که شامل نمونه هایی از جمله:

  • چاشنی آرد پسته
  • دامپلینگز گز
  • خمیر آرد مرغ
  • گز اردک آرد بسته بندی
  • سوهان سوهانی
  • خرگوش عسل گیاهی
  • گام بدون مغز

و نمونه هایی از آرد یا سکه های مخصوص که برای بخش های خاصی از بازار داخلی یا صادرات تولید و ساخته می شوند.

فروشگاه اینترنتی گز و سوهان گزی لقمه ای

فروشگاه اینترنتی گز و سوهان گزی لقمه ایبا گسترش فضای مجازی، کسب و کارهای آنلاین رونق بسیار خوبی گرفته اند. امروزه می توان انواع مواد خوراکی و یا غیر خوراکی را به راحتی از طریق درگاه های معتبر اینترنتی تهیه کرد. فروشگاه اینترنتی گز و سوهان لقمه ای، انواع مختلف محصولات زیر را به مشتریان عمده و یا جزئی ارائه می کنند:

  • گز و سوهان گزی فله ای اصفهان
  • گز بلداجی
  • سوهان و گز قم
  • خوشه زرین
  • و …

از مزایای مراجعه به فروشگاه های اینترنتی معتبر جهت خرید گز و سوهان لقمه ای، صرف هزینه و زمان کمتر و همچنین انتخاب راحت تر محصولات به دلیل تنوع می باشد.

خرید سوهان گزی ارزان قیمت

خرید سوهان گزی ارزان قیمت

سوهان گزی از جمله شیرینی های خوشمزه ای می باشد که برای پذیرایی در مهمانی ها، جشن ها و اعیاد بسیار مناسب و کاربردی می باشد. این محصول از گز بدون مغز و یا مغزدار و با روکش سوهان تشکیل شده است.

سوهان گزی خوراکی است که دارای ارزش غذایی بالایی می باشد. استفاده از مواد غذایی زیر در این شیرینی خوشمزه موجب شده است که برای کودکان، نوجوانان و دانش آموزان و افرادی که اهل فعالیت فکری و یا بدنی هستند، بسیار مناسب باشد:

  • زعفران
  • جوانه گندم
  • هل
  • کره گیاهی و یا حیوانی 
  • نارگیل
  • زرده تخم مرغ

البته لازم به ذکر است که شرکت های سازنده، این محصول را نیز با روکش های مغز پسته ای و یا خلال بادام به بازار روانه می کنند. شرکت های سازنده در ساخت این خوراکی از هیچ گونه مواد شیمیایی و مواد نگهدارنده استفاده نمی کنند، بنابراین مصرف این خوراکی بدون ضرر می باشد. همچنین لازم به ذکر است، سوهان گزی دارای انرژی بالایی می باشد.

مشتری می تواند جهت خرید سوهان گزی با نرخی ارزان و دست اول، به عرضه کنندگان مستقیم و برتر این محصول مراجعه کند.

شرکت تولید سوهان در قم

شرکت تولید سوهان در قمشرکت تولید سوهان در قم/ سوهان قم قیمت/ بهترین سوهان قم/سوهان قم خرید/طرز تهیه سوهان لقمه ای قم کارخانه تولید Amin Special Sohan با بیش از نیم قرن تجربه در شیرینی سازی سنتی (Sohan، Gaz) با نام تجاری “Sohan Special Amin”، محصولات آن با استفاده از مواد کاملا طبیعی ساخته شده و تحت نظارت کارشناسان با تجربه و متخصص و منحصر به فرد است. یک فرد در بسته بندی استاندارد و زیبا تحت نظارت اداره غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم.این شیرینی به طور سنتی در دست سنتی بود. امروزه این محصول با استاندارد، به خوبی طراحی شده، قالب سازی استاندارد ساخته شده است.Sohan یک غذای سنتی ایرانی است که از مواد طبیعی و غلات ساخته شده است و بنابراین دارای ارزش تغذیه ای بالا است. کارخانه تولید صنعتی Sohan ویژه گواهینامه دکوراسیون غذای سالم، سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001، گواهینامه رضایت مشتری ISO10004، گواهینامه ایمنی و صدور هزاره HACCP و صدور گواهینامه حلال با توجه به تولید محصولات با کیفیت بالا اهدا شده است. واحد تولیدی نیز در سال ۲۰۱۳ جایزه کسب و کار برتر را به خود اختصاص داده است.

فروشندگان سوهان گزی در کشور

فروشندگان سوهان گزی در کشور

سوهان گزی، توسط فروشندگان معتبر در سراسر کشور به دست مصرف کنندگان می رسد. عرضه کنندگان این محصول را در نمونه های مختلف همچنین در بسته بندی های متنوع زیر به مشتریان ارائه می کنند:

  • بسته بندی جعبه ای مقوایی
  • بسته بندی جعبه ای فلزی
  • بسته بندی جعبه ای پلاستکی شفاف

انواع بسته بندی های سوهان گزی، در اوزان مختلفی در فروشگاه ها موجود می باشند.

سوهان نوعی شیرینی است که منبع اصلی و خاستگاه آن شهر قم می باشد. در این شهر کارگاه های معتبری هست که در زمینه ساخت انواع سوهان فعالیت ویژه و مستمری دارند.
این کارگاه ها، انواع سوهان را در محیط های کاملا بهداشتی و ایزوله ساخته و بازارهای داخلی و خارجی روانه می کنند.

سوهان های قم دارای انواع مختلفی هستند که دسر سوهان نمونه ای از آن می باشد. این خوراکی خوشمزه یکی از سوغاتی های معروف شهر قم است و دارای طعمی ناب و منحصر به فردی می باشد.

طرز تهیه دسر سوهان قم خیلی پیچیده نیست و اگر مواد اولیه این خوراکی را داشته باشید، می توانید آن را در منزل نیز درست کنید. این دسر جایگزین مناسبی برای دسرها و کیک های مصنوعی می باشد.

تهیه ارزان ترین انواع سوهان گزی در ایران

تهیه ارزان ترین انواع سوهان گزی در ایران

سوهان های گزی را از چه طریقی می توان با نرخی ارزان تهیه کرد؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که ارزان ترین سوهای گزی از طریق مراکز زیر به دست مشتریان عمده و یا جزئی می رسد:

  • دفاتر فروش مستقر در کارگاه ها و کارخانه های سازنده سوهان در شهرهای مختلف مخصوصا قم
  • عمده فروشی های موجودد در شهرها
  • نمیاندگی های حضوری و یا آنلاین شرکت های سازنده سوهان

سوهان های گزی دارای طعمی مطلوب و شگفت انگیزی هستد. این محصول داری خواص شگفت انگیز زیر است:

  • به سبب دارا بودن جوانه گندم، پروتئین فراوانی دارد.
  • منبع فوق‌ العاده‌ای از ویتامین‌ ها و مواد معدنی به ویژه ویتامین‌ های گروه های B و E است.
  • آرام‌ بخش اعصاب و روان است.
  • این محصول به دلیل داشتن قندهای طبیعی سبب ذخیره‌ سازی انرژی در ماهیچه‌ ها می شود.
  • باعث بهبود عملکرد عضلانی و جلوگیری از خستگی و بی‌ حالی می‌ شود. 
  • موجب افزایش هموگلوبین خون می شود.
  • موجب بهبود عملکرد مغز و قدرت حافظه می شود.

خرید و فروش سوهان گزی در کشور

خرید و فروش سوهان گزی در کشور

از آنجایی که سوهان یکی از شیرینی های خوشمزه و اصیل ایرانی می باشد، عرضه و تقاضای این محصول در سطح بالایی انجام می گیرد. یکی از دلایل خرید و فروش سوهان در نمونه های مختلف آن مخصوصا سوهان گزی، این است که این محصولات برای سوغاتی بسیار مناسب می باشند.

عرضه سوهان در کشور ما تحت نام برندهای مختلفی در حال انجام می باشد. یکی از برندهای معروف در شهر قم و بازار ایران برای سوهان، خودکار است. فروش سوهان خودکار قم از طریق مرکز اصلی این برند در شهر قم و یا سایر نمایندگی های معتبر آن در شهرهای مختلف ایران در حال انجام می باشد.

انواع سوهان تولیدی این شرکت دارای کیفیت بالایی هستند. از انواع سوهان ها و محصولات ارائه شده توسط برند خودکار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سوهان رولتی
  • سوهان میکس 
  • سوهان حبه ای دارچینی و زنجبیلی
  • سوهان گزی، سکه ای، خلالی، باقلوایی، آجیلی و ساده
  • گز در انواع مختلف آردی و لقمه ای

بزرگ ترین بازار فروش سوهان گزی در تهران

بزرگ ترین بازار فروش سوهان گزی در تهران

در تهران به دلیل جمعیت بالا و همچنین پایتخت بودن، مراکز و بازارهای متعددی وجود دارد که در امر عرضه و فروش سوهان های گزی دارای فعالیت گسترده و مثمر ثمری هستند. فعالان و کاسبان در بازار تهران، انواع مختلف سوهان های معروف شهرهای قم و اصفهان را به دست مشتریان داخلی و همچنین مشتریان خارجی می رسانند.

بهتر است بدانید که سوهان یکی از کالاهای باارزشی است که دارای جنبه صادراتی می باشد. این کالا سالانه در تناژهای بسیار بالا به کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق و کشورهای اروپایی ارسال می گردد.صادرات انواع سوهان با بسته بندی های جذاب و شکیل، موجب سودآوری بسیار خوبی برای فعالان در بخش های مختلف این حوزه داشته است.

کارخانه های سازنده در ساخت سوهان از شکر استفاده می کنند. البته می توان به جای شکر از خاک قند که دارای طعم بهتری هست، نیز استفاده کرد. بهتر است بدانید که طرز تهیه سوهان با خاک قند نیز با طرز تهیه دیگر سوهان ها تفاوتی ندارد. 

کارخانجات تولید کننده سوهان گزی در کشور

کارخانجات تولید کننده سوهان گزی در کشور

انواع مختلف سوهان در کارخانجات مختلف به تولید می رسند. مرکز و قلب کارخانجات تولید کننده سوهان در شهرهای قم و اصفهان می باشند. این دو شهر با استفاده از بهترین مواد اولیه و همچنین تجهیزات پیشرفته، توانسته اند نیاز بازار داخلی به این محصول را به خوبی مرتفع سازند.

البته در شهرهای دیگر مانند یزد که در زمینه ساخت شرینی های مختلف مانند باقلوا، قطاب و .. فعال هستند، کارخانه های معتبری نیز وجود دارند، که نوعی از سوهان به نام سوهان حلوایی را ساخته و به بازار روانه می کنند.

حلوای سوهان اردکان نیز یکی از شیرینی های بسیار خوشمزه و معروف می باشد. طرز تهیه حلوای سوهان اردکان سخت نیست و می توان آن را در منزل نیز به راحتی تهیه کرد.

سوهان کاشمری یکی دیگر از سوهان های معروف در بازار می باشد. این سوهان به دو شکل ساده و لقمه ای و در بسته بندی های کاملا بهداشتی به دست مصرف کنندگان می رسد. 

خرید سوهان گزی به نازل ترین قیمت ها در ایران

خرید سوهان گزی به نازل ترین قیمت ها در ایران

سوهان گزی یکی از چند شیرینی خوشمزه و سوغات معروف شهرهای اصفهان و قم می باشد. شما می توانید در پذیرایی عید به جای خرید جداگانه گز و سوهان، این شیرینی میکس و بی نظیر را تهیه کنید و بدین صورت در هزینه های خود صرفه جویی لازم را داشته باشید.

جهت تهیه سوهان گزی با نازل ترین قیمت ها در بازار، بهترین راه مراجعه به مراکز عرضه کننده مستقیم این محصول در شهرهای قم و اصفهان می باشد. امروزه خرید سوهان قم و اصفهان به راحتی از طریق نمایندگی های آنلاین کارخانجات سازنده میسر می باشد.

نمایندگی های آنلاین با فروش مستقیم توانسته اند، نرخ های واقعی و برابر با تولید کننده را به مشتریان عرضه کنند و از این رو رضایت آنها را به خوبی جلب نمایند. سوهان گزی قم عمده نیز برای مشتری دارای نرخ مناسب است. مشتریان در شهرهای مختلف می توانند انواع سوهان گزی را در طعم های مختلف را از نمایندگی های معتبر تهیه کنند.

انواع سوهان گزی کدام اند؟

انواع سوهان گزی کدام اند؟

سوهان گزی که به آنها سوهان با مغز گز نیز گفته می شود دارای نمونه های مختلف زیر می باشد:

  • سوهان گزی نارگیلی
  • سوهان گزی جوانه گندم
  • سوهان گزی زعفرانی
  • سوهان گزی پسته ای
  • سوهان گزی کنجدی

بهتر است بدانید که امروزه سوهان های گزی به دلیل اینکه بیشتر در مهمانی ها مصرف می شوند، کارخانه داران این محصول را در بسته بندی های پلاستیکی مانند گز قرار می دهند. بسته بندی های پلاستیکی موجب می شود که این خوراکی بهداشتی بماند و برای پذیرایی های نوروز دارای ماندگاری بالاتری باشد.

سوهان را می توان در کنار چای و یا قهوه به راحتی مصرف کرد. سوهان لقمه ای خوراکی خوش طعمی است که خودتان نیز می توانید آن را نیز درست کنید. طرز تهیه سوهان لقمه ای در منزل شامل نکاتی است که می توان آن را از سایت های معتبر دریافت کرد. این سوهان نیاز به مواد زیر دارد:

  • آرد جوانه گندم
  • آرد سفید
  • شکر
  • کره
  • عسل
  • بادکا
  •  گلاب
  • زعفران ساییده شده
  • هل
  • خلال پسته و بادام

عرضه بدون واسطه سوهان گزی در کشور

عرضه بدون واسطه سوهان گزی در کشور

سوهان و گز هر کدام به طور جداگانه از شیرنی هایی هستند که به اصطلاح همه پسند می باشند. اگر این دو محصول با یکدیگر ترکیب شوند، خوراکی بی نظیری به نام سوهان گزی به وجود می آید. 

عرضه بدون واسطه سوهای گزی ساخته شده در اصفهان، قم، کرمان، شیراز و .. از طریق شرکت های پخش کننده و یا عمده فروشان در حال انجام می باشد.

بهتر است بدانید که سوهان در نمونه های مختلف آن دارای طرز تهیه های متفاوتی می باشند. در تهیه سوهان باید به نکات ریزی توجه کرد. مثلا یکی از نکات ریز در تهیه سوهان این است که مواد این خوراکی باید به مرتب هم زده شوند تا به بدنه ظرف نچسبد. یکی از دلایل و علت سفت شدن سوهان قم و چسبیدن آن این است که ممکن است در حین پخت به خوبی هم زده نشده باشد.

البته لازم به ذکر است که کارخانه ها و برندهای معروف با استفاده از روش ها و تجهیزات مجهز، سوهان ها را به نحوی درست می کنند که بسیار نرم هستند و از مرغوبیت بالایی برخوردار می باشند.

سریع ترین راه خرید سوهان گزی در ایران

سریع ترین راه خرید سوهان گزی در ایران

از بهترین و سریع ترین راه های خرید سوهان معروف قم در نمونه های مختلف آن مانند سوهان گزی، مراجعه به سایت های معتبر می باشد. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز به صورت آنلاین سوهان گزی را در حجم های مختلف سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را در محل مورد نظر دریافت کنید.

سوهان به دلیل اینکه در آن کره و روغن استفاده می گردد، به زود خراب می شود و بنابراین برای نگهداری آن باید نکات زیر را رعایت کرد:

  • جعبه و یا قوطی سوهان را داخل یک نایلون قرار دهید تا بهتر بماند.
  • فریز کردن سوهان یکی از بهترین روش‌های نگهداری از سوهان است.
  • سوهان هرگز نباید در مناطقی که نور مستقیم آفتاب است قرار گیرد.
  • نگهداری سوهان در یخچال نیز برای مدت زمان نه چندان طولانی امکان پذیر می باشد.
  • مکان‌هایی که کولر آبی استفاده می‌شود، سوهان تازه نخواهد ماند و بهتر است که در فریزر نگهداری شود.

تهیه سوهان گزی در شکل های مختلف در ایران

تهیه سوهان گزی در شکل های مختلف در ایران

سوهان شیرینی است که از دوران قاجار در کشور ما تهیه می شده است. در ابتدای تهیه این شیرینی، مواد استفاده شده و شکل های آن کم بودند. از آن زمان تا کنون بر اساس سلایق مشتریان و نیاز بازار، سوهان ها در طعم ها و شکل های مختلفی وارد بازار شدند.

سوهان را می توان در اشکال مختلف لوزی، گرد، مستطیل درست کرد. همچنین روش های درست کردن سوهان مانند طرز تهیه سوهان با سمنو، طرز تهیه سوهان بدون فر و … نیز دارای تنوع می باشد.

در گذشته سوهان به صورت دستی و سنتی تهیه می شود، ولی با توجه به تقاضای بالای این شیرینی خوشمزه، کارخانجات جهت تولیدات بیشتر از ماشین های صنعتی و دستگاه های بروز استفاده می کنند.

حال می خواهیم بدانیم طرز تهیه سوهان گزی به چه صورت است؟ یکی از روش های متنوع ساخت سوهان گزی در کارگاه ها به این شکل است که سوهان و گز را به صورت جداگانه درست می کنند. سپس سوهان را صاف و یا تخته می کنند و لایه ای از گز و مواد مختلف دیگر مانند کنجد، خلال بادام، پسته و .. را در بین آن قرار می دهند. 

توزیع یکنواخت سوهان گزی در کشور

توزیع یکنواخت سوهان گزی در کشور

توزیع و پخش سوهان گزی در انوع دیگر سوهان ها در کشور ما از طریق شرکت های مختلفی در حال انجام می باشد. شرکت های توزیع کننده، سوهان گزی را در بسته بندی های محکم و عالی به دست مصرف کننده می رسانند.

یکی از موارد مهم برای سوهان گزی، بسته بندی آن می باشد. بسته بندی سوهان گزی مرغوب و با کیفیت باید دارای ویژگی های زیر باشند:

  • سوهان گزی باید در کاغذ‌های مومی باشد.
  • درب قوطی سوهان نباید فشاری باشد.
  • بسته بندی باید طوری باشد که هوا به بر سوهان نفوذ نکند، چون ورود هوا موجب سفت شدن سوهان می شود.
  • مشخصات و مجوز تولید کننده و همچنین تاریخ تولید و انقضاء باید بر روی بسته بندی نوشته شده باشد.

فروش فوق العاده سوهان گزی در کشور

فروش فوق العاده سوهان گزی در کشور

فروش فوق العاده بهترین سوهان ایران در کشور ما از طریق نمایندگی های برتر صورت می گیرد. این نمایندگی ها انواع سوهان گزی مرغوب را به دست مصرف کنندگان می رسانند. 

از نشانه های سوهان مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سوهان گزی مرغوب بوی روغن نمی دهد.
  • روغن نباید بر روی این سوهان دلمه ببندند.
  • سوهان تازه بافت نرمی دارد و به راحتی در دهان آب می شود.
  • سوهان خوب دارای رنگ قهوه‌­ای روشن و براق است.
  • سوهان مرغوب عطر و طعم خوب می‌باشد و بوی مانده و یا فاسدی نمی دهد.
  • سوهان مرغوب به صورت سالم در بسته بندی وجود دارد و خورد شده نمی باشد.
  • سوهان مرغوب ترد است و به دندان نمی چسبد.
صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گز درجه یک

سوهان گزی قربانی برندی معتبر در سایت فروشگاه آنلاین

سوهان گزی قربانی، برندی معتبر است که بهترین نوع گز سوهانی را تولید می‌کند. در …

دیدگاهتان را بنویسید