گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / سوهان / خرید انواع گز و سوهان به صورت عمده و خرده

خرید انواع گز و سوهان به صورت عمده و خرده

خرید انواع گز و سوهان به صورت عمده و خرده، با بهترین قیمت و کیفیت در نمایندگی ها و شعبه های فروش این محصولات در اغلب شهرهای کشور انجام می شود.

تولیدات گز و سوهان دارای تنوع بسیار زیادی می باشند و به دلیل تناسب با ذائقه و سلیقه گوناگون افراد، از حجم فروش بالایی نیز برخوردار است.

پخت انواع گز و سوهان با مرغوب ترین مواد

گز و سوهان دو نوع شیرینی و فرآورده غذایی بسیار لذیذ و خوشمزه است که در تهیه آن از مواد اولیه طبیعی و سالم استفاده می شود.
سوهان سوغات اصلی شهر قم و گز نیز سوغات سنتی شهر اصفهان به شمار می آید، با این حال این محصولات در شهرهای دیگر نیز تولید می شوند.
مواد تشکیل دهنده سوهان شامل: زرده تخم مرغ، روغن، شکر، گلاب، هل و انواع مغزیجات می باشد و ترکیبات اصلی گز نیز عبارتند از: آرد سبوسدار، جوانه گندم، شکر، گلوکز، گلاب و بادام و پسته است.
در تهیه این محصولات از مواد افزودنی، رنگ های غیرمجاز و اسانس های غیرطبیعی استفاده نمی شود و همین امر ارزش غذایی این محصولات را دوچندان کرده است.
در شهرهای اصفهان و قم کارخانه های کوچک و بزرگ متعددی در زمینه تولید انواع گز و سوهان در برندهای مختلف و کیفیت های گوناگون فعالیت می کنند.

خرید گز و سوهان

فروش سوهان و انواع گز درجه یک

مراکز عرضه و خرید گز و سوهان در بیشتر شهرهای بزرگ کشور از جمله در، تهران، کرمان، شیراز، تبریز، مشهد، کرج و غیره پراکنده شده اند.
بدیهی است که در شهرهای تولید کننده این محصولات یعنی در قم و اصفهان نمایندگی ها و دفاتر فروش به وفور یافت می شوند.
فروش انواع سوهان و گز درجه یک در نمایندگی های معتبر و رسمی برندهای مطرح تولید کننده در کشور انجام می شود.
بسیاری از نمایندگی های فروش گز و سوهان علاوه بر فروش حضوری، برای دسترسی تمامی خریداران در تمام نقاط کشور، اقدام به فروش غیرحضوری و آنلاین نیز نموده اند.

خرید گز و سوهان

قیمت انواع گز و سوهان

قیمت گز و سوهان یکی از مهم ترین پارامترهایی است که افراد حین خرید به آن توجه ویژه ای می کنند و لذا تولیدکنندگان همواره به دنبال تولید بهترین محصول با مناسب ترین قیمت می باشند.
قیمت خرید گز و سوهان تحت تاثیر عواملی همچون: ترکیبات مواد اولیه، میزان مغزیجات: نوع و وزن بسته بندی، نام برند و غیره می باشد.
همانطور که می دانید تولیدات گز و سوهان دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و از این رو نمی توان برای این محصولات نرخ دقیق و معینی عنوان کرد.
جهت اطلاع از قیمت به روز انواع گز و سوهان بهتر است از طریق سایت های رسمی برندهای معتبر فروش این محصولات اقدام کرد.

خرید گز و سوهان

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان عسلی اصفهان و سوهان قم

سوهان عسلی اصفهان یا سوهان قم؟

سوهان عسلی اصفهان، یا سوهان قم کدامیک از این دو بهتر است و بین مردم …

دیدگاهتان را بنویسید