گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / سوهان / خرید سوهان با قیمتی ارزان

خرید سوهان با قیمتی ارزان

خرید سوهان با قیمتی ارزان و کیفیتی اعلاء را می توان به صورت مستقیم از تولیدکنندگان و یا مراکز و نمایندگی های رسمی عرضه کننده این محصول انجام داد.

سوهان و طعمی فراموش نشدنی

یکی از بهترین و خوشمزه ترین تنقلات و شیرینی های موجود در بازار، سوهان است که به عنوان سوغات اصلی شهر قم شناخته می شود.
سوهان در انواع و اقسام مدل تولید می شود و همین امر زمینه ساز تناسب آن با ذائقه مختلف افراد و فروش بیشتر این محصول شده است.
در پخت سوهان از موادی همچون: زرده تخم مرغ، آرد سبوسدار، جوانه گندم، روغن، شکر، زعفران، گلاب، هل و مغزیجات مختلف استفاده می شود.
سوهان با کیفیت دارای ترکیبات تازه، سالم و مرغوب بوده، بافتی نرم و در عین حال ترد و رنگی شفاف و روشن دارد و هنگام جویدن به دندان نمی چسبد.

خرید سوهان

راز خوشمزگی سوهان

همانطور که گفته شد در تهیه سوهان از روغن استفاده می شود و نوع روغن مصرفی بر سطح کیفی این محصول و قیمت آن تاثیر به سزایی دارد.
به طور کلی انواع سوهان در سه کیفیت (کره حیوانی خالص)، (روغن نباتی) و (کره حیوانی _ روغن نباتی) پخت و تولید می شود.
به کار بردن کره حیوانی خالص سبب ارتقای کیفیت، طعم و مزه سوهان شده و همچنین با افزایش قیمت چشمگیر این محصول همراه است.
سایر طعم دهنده ها همچون هل، گلاب، زعفران و غیره نیز بر عطر و طعم این فرآورده غذایی لذیذ تاثیر می گذارد.

خرید سوهان

سوهان و ترکیب آن با گز

از ترکیب یک قطعه گز در لایه ای از سوهان، نوعی شیرینی جدید و بسیار خوش طعم به نام سوهان گزی تولید می شود که با وجود قدمت کم، بسیار پرطرفدار است.
سوهان گزی یکی از انواع تولیدات سوهان به شمار می آید که علاوه بر شهر قم، در اصفهان و بلداجی نیز به صورت انبوه تولید و روانه بازار می شود.
سوهان گزی علاوه بر بازار خرید و فروش پر رونق در داخل ایران، در کشورهایی همچون: عراق، روسیه، امارات، عمان، پاکستان، کانادا و بسیاری دیگر نیز از تقاضای بالایی برخوردار است.

خرید سوهان

فروش آنلاین و اینترنتی با نازل ترین قیمت

خرید و فروش آنلاین و اینترنتی یکی از بهترین روش ها جهت تهیه اقلام و محصولات مورد نیاز افراد است که امروزه در میان مردم متداول و مرسوم شده است.
انواع سوهان و گز همانند دیگر محصولات علاوه بر فروش حضوری در مراکز و نمایندگی ها، به صورت غیرحضوری و اینترنتی نیز عرضه می شوند.
خرید سوهان، گز و دیگر فرآورده های غذایی به صورت اینترنتی می بایست از مراکز معتبر انجام شود تا از بتوان از سطح کیفی محصول اطمینان خاطر حاصل کرد.
مجموعه اینترنتی صنایع غذایی آرتا، مرکز رسمی ارائه کننده انواع سوهان، گز و پولکی می باشد که تمامی محصولات خود را به صورت مستقیم و تازه به دست خریداران عمده و جزئی قرار می دهد.

خرید سوهان

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان عسلی اصفهان و سوهان قم

سوهان عسلی اصفهان یا سوهان قم؟

سوهان عسلی اصفهان، یا سوهان قم کدامیک از این دو بهتر است و بین مردم …

دیدگاهتان را بنویسید