گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گز / خرید سوهان گزی قربانی حسین با تضمین کیفیت

خرید سوهان گزی قربانی حسین با تضمین کیفیت

سوهان گزی از معروف ترین شیرینی های سنتی کشور محسوب می شود که به سبب طعم دلنشین و مزه ایی بی نظیر، از محبوبیت خاصی بین خانواده های ایرانی برخوردار است. تولید این شیرینی در کشور سابقه ایی طولانی دارد که قطب اصلی تولید آن استان اصفهان می باشد. از معروف ترین واحد های تولید این شیرینی، سوهان گزی قربانی حسین است که با ارائه محصولات فوق العاده مرغوب و با کیفیت به نوعی ضامن یک خرید با کیفیت و مناسب می باشد.

خرید سوهان گزی قربانی حسین با تضمین کیفیت

ویژگی های منحصر به فرد سوهان گزی قربانی حسین

ویژگی های منحصر به فرد سوهان گزی قربانی حسینتولیدی سوهان و گز قربانی حسین، با سال ها تجربه و بکار گیری افراد مجرب به یکی از تولید کنندگان مهم این محصول در کشور تبدیل شده است. کیفیت فوق العاده به همراه قیمتی مناسب، همواره از ویژگی های این برند بوده که توانسته سال ها رضایت مشتریان را بخوبی جلب کند.

سوهان گزی همانطور که از نامش پیداست، ترکیبی از دو شیرینی محبوب یعنی سوهان و گز می باشد بدین صورت که سوهان مانند پوششی دور گز قرار گرفته است. هر کدام از این شیرینی ها مزه ی دلپذیر خود را دارند که در هنگام ترکیب دارای طعمی فوق العاده شده بطوریکه تجربه یکبار استفاده از آن تا مدت ها در ذهن می ماند.

سوهان گزی در طعم و طرح های مختلفی تهیه می شود تا پاسخگوی سلایق مختلف مشتریان باشد. بطور مثال در برخی از انواع این شیرینی از پودر نارگیل، عسل، زعفران، کنجد و … برای ایجاد طعم های متنوع استفاده می شود.

از ویژگی های سوهان گزی قربانی می توان به کیفیت فوق العاده آن بدلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب اشاره کرد. به طبع هرچه مواد اولیه ی محصولی تازه تر باشد، کیفیت نهایی آن نیز بالا خواهد بود. استفاده از خشکبار تازه و مرغوب مانند مغز پسته و بادام باعث شده تا این محصول در نهایت سلامت و کیفیت روانه ی بازار شود.

واحد های تولیدی سوهان و گز حاج حسین قربانی، این محصول را با درصد های مختلف مغز پسته و بادام و با طعم های مختلف در بازار عرضه می کنند. یکی از معیار های موثر بر قیمت سوهان گزی همین درصد خشکبار موجود در آن است. هرچه پسته یا بادام بیشتری در تولید این شیرینی استفاده شود قیمت آن نیز افزایش می یابد.

راه های سفارش سوهان گزی با قیمت عالی

راه های سفارش سوهان گزی با قیمت عالیبرای سفارش سوهان گزی، مراکز معتبر فراوانی در سطح کشور وجود دارند. نمایندگی های فعال سوهان گزی، این محصول را در بسته بندی های متنوع، با طعم های مختلف در بازار عرضه می کنند. 

خرید از این مراکز بدلیل حذف واسطه ها به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گز درجه یک

سوهان گزی قربانی برندی معتبر در سایت فروشگاه آنلاین

سوهان گزی قربانی، برندی معتبر است که بهترین نوع گز سوهانی را تولید می‌کند. در …

دیدگاهتان را بنویسید