گز اصفهان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / پولکی اصفهان / خرید پولکی درجه یک قیمت مناسب

خرید پولکی درجه یک قیمت مناسب

خرید پولکی درجه یک یا انواع گز و سوهان گزی مرغوب اصفهان که قیمت مناسب هم داشته باشد از تولید کننده و فروشنده معتبر برای هر خریداری اهمیت دارد. ما پیشنهاد مقایسه تولیدات آرتا را با دیگران از جهت قیمت و بسته بندی را به شما میدهیم.

خرید پولکی درجه یک قیمت مناسب

انواع پولکی با اینکه در شهرهای مختلف که سابقه تولید انواع شیرینیجات را دارند تولید میشود، با نام اصفهان عجین شده و همه این شیرینی خوشمزه و خوش طعم را محصول شهر اصفهان میدانند.
پولکی با اینکه نام خود را بخاطر شباهت بسیار با سکه و پول فلزی گرفه است، اما با اشکال مختلف و درجه های کیفیت متنوع تولید میگردد.
برای خرید پولکی درجه یک، نحوه بسته بندی و شفافیت نقش اساسی دارد که به آن توجه زیاد میشود.
قیمت انواع پولکی با توجه به مواد افزوده شده به آن مانند انواع مغزهای پسته و بادام و در مجموع آجیل، و یا طعم دهنده های طبیعی مانند لیمو و زنجبیل تغییر میکند.

نکته مهم در خرید انواع پولکی، یافتن تولید کننده معتبر و خرید مستقیم از آن بصورت تازه و جدید میباشد. 

خرید پولکی درجه یک

نحوه خرید پولکی از کارخانه آرتا

برای اینکه بتوانید به انواع تولیدات پولکی در کارخانه آرتا دسترسی داشته باشید و فهرستی از این تولیدات را در دست داشته باشید، همچنین لیست قیمت را برای انواع آنها به روز مشاهده نمائید و در ضمن این کار بتوانید مقایسه ای هم با دیگر تولید کنندگان از هر نظر داشته باشید، نیاز به محلی مطمئن، سریع، قابل دسترس و ایمن دارید.
به همین منظور شرکت صنایع غذائی آرتا با راه اندازی فروشگاه آنلاین و بر اساس استفاده از فضای اینترنت اقدام به ارائه شفاف تمام اطلاعات در مورد مواد اولیه، بسته بندی، طعم و قیمت انواع تولیدات اصفهان بخصوص پولکی نموده است.
با مراجعه به این فروشگاه، هر آنچه که برای یک خرید ایمن و بر مبنای اطمینان و اعتماد نیاز دارید برای شما فراهم شده است تا کلیه هموطنان عزیز از این تولیدات مطلع و بصورت یکسان برخوردار باشند. آرتا را به یک نام و یک دنیا اعتماد خواهید شناخت.

انواع پولکی های تولید شده در کارخانه آرتا

انواع پولکی که در صنایع غذائی آرتا تولید میگردد با رعایت تمام نکات بهداشتی و تحت نظارت سازمانهای ذیربط انجام میگیرد تا سلامتی خریداران گرامی همچنان در اولویت قرار داشته باشد.
ابتکار و نوآوری در تولید و بسته بندی انواع پولکی اصفهان در این کارخانه در حد کمال بوده و هر روز شاهد تولید نمونه ای از آنها هستیم.
بسته بندی در این تولیدات بصورت جعبه های مقوائی شفاف و یا پاکتی با جنس ضد نفوذ رطوبت و هوا بوده تا بتواند بیشترین ماندگاری را بدون کمترین تاثیر از محیط در بر داشته باشد.
پولکی پرتقالی، پولکی پسته ای، پولکی رژیمی، پولکی زرشک، پولکی زعفرانی، پولکی زنجبیلی، پولکی کنجدی، پولکی گردوئی و پولکی گل محمدی تنها بخش کوچکی از این تولیدات است که در فروشگاه آنلاین و در مرگز فروش آرتا مشاهده خواهید کرد.

برای دیدن تمام محصولات و خرید پولکی درجه یک باید به فروشگاه آنلاین و یا در سفر به اصفهان سری به مرکز فروش آرتا بزنید.

 

خرید فله گز با قیمت عالی

خرید پولکی درجه یک نعنائی و نرم، محصولی بینظیر و خنک کننده

پولکی نرم حبه ای نعنایی، مخلوط با پودر نعناع و با طبع گرم و خشک و عطر خوش نعناع حس خوب خنکی را به شما می دهد.
پولکی نعنایی خاصیت آرامش بخش دارد، میتواند به فرآیند هضم کمک کند و اختلالات تنفسی را نیز کاهش می دهد.
برای جلوگیری از حساسیت های مزاحم و آزار دهنده بسیار مفید است و علاوه بر همه این خواص خوشبو کننده دهان و دستگاه تنفسی نیز می باشد.
در تولید این نوع پولکی، بر خلاف دیگر تولیدات سعی شده تا نرمی آن بعنوان ویژگی شاخص مطرح باشد و افزودن پودر نعنا به این محصول، آنرا در ردیف ویژگیهای منحصر بفرد پولکی قرار دهد.
امروزه از نعنا و عرقیات آن در طب سنتی بسیار سفارش شده و کارشناسان تغذیه آنرا به مراجعین پیشنهاد میدهند.

انواع بسته بندی در تولید این نوع پولکی لحاظ شده و استفاده از آنرا با قیمتهای بسیار ارزان و متعادل به بازار عرضه میگردد.

پولکی خوب را از شیرینی فروشیهای خوب تهیه کنید

شیرینی فروشیهای موجود در هر شهر از بهترین‌ مراکز فروش انواع محصولات اصیل اصفهان بخصوص پولکی هستند و جزو مهمترین خریداران و فروشندگان انواع پولکی  و گز می باشند.
شاید کمتر جایی را در دنیا سراغ داشته باشید که دست مردم بعد از خروج از قنادی ها، با جعبه‌های چند کیلویی از شیرینی و گز و پولکی اصیل اصفهان پُر باشد.
پولکی از آن دسته محصلاتی بشمار می رود که در اغلب شهرها تهیه و تولید می گردد اما پولکی اصفهان مانند گز خاص بوده و با نوآوری طعم های بی نظیری را ارائه می دهند.
برندهای مختلف مانند:
پولکی شرکت آرتای اصفهان، کرمانی، آنتیک، معراج، دردشتی، مظفری و بسیاری دیگر که در همه شهرها می توانید آنها را در قنادی ها و مراکز فروش محصولات اصفهان بیابید و برای اطلاع از قیمت با دفتر فروش اصلی در اصفهان تماس گرفته و همچون گذشته مسیر انتخاب و خرید را با سهولت طی نمائید.

خرید پولکی درجه یک

خرید پولکی درجه یک مستقیم از تولید کننده

شرکت صنایع غذائی آرتا برای مصرف کنندگان خود راه های ارتباطی بسیار ساده ای را برای خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه در نظر گرفته است. می توانید با مراجعه به سایت این شرکت، هم از انواع تولیدات و مشخصات آنها در این کارخانه مطلع شوید و هم با ثبت سفارش مستقیماً اقدام به خرید نمائید.
طی تماس با دفتر مرکزی شرکت آرتا در اصفهان می توانید مستقیما و بدون واسطه خرید نمائید و از مشاوره تلفنی کارشناسان و مشاورین نیز بهره مند شوید.
همچنین بدون محدودیت در مکان و زمان، تنها با دسترسی به اینترنت می توانید در خواست خرید خود را ارائه نمائید و مطمئن باشید که کلیه این خدمات و درگاه های تماس برای سهولت و اطمینان بطور مستقیم طراحی شده است تا این آرامش و امنیت خرید را در شما بوجود آورده باشد.

خرید پولکی درجه یک نعنائی

انواع محصولات آرتا در یک نگاه

تولیدات متنوع کارخانه تولیدی آرتا را می توانید با مراجعه به هر یک از این درگاه ها ببینید و با انتخاب یکی از آنها لذت شیرینی لحظه ها را با خانواده خود به اشتراک بگذارید.
اطمینان و نوآوری در تولید با محصولات آرتا شعار همیشگی این شرکت می باشد. با خرید پولکی درجه یک و انواع گز و سوهان گزی مرغوب تجربه ای فراموش نشدنی را رقم میزنید.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

پولکی و نبات اصفهان

پولکی و نبات اصفهان | خوشمزه و مقوی در طعم های مختلف

پولکی و نبات اصفهان دو شیرینی سنتی و محبوب بین ایرانیان است که هم طعم …

دیدگاهتان را بنویسید