گز اصفهان
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / گز / خرید گز اثلی ۳۰۳ با بهترین قیمت و کیفیت

خرید گز اثلی ۳۰۳ با بهترین قیمت و کیفیت

خرید گز اثلی ۳۰۳ با بهترین قیمت و کیفیت در وبسایت اینترنتی مجموعه غذایی آرتا به صورت عمده و یا جرئی در سراسر کشور امکانپذیر می باشد.

گز به عنوان یک نوع شیرینی که در آن از هیچ گونه مواد افزودنی شیمیایی از قبیل اسانس ها، رنگ های خوراکی و نگهدارنده ها استفاده نمی شود، عاری از هرگونه ضرر و زیانی است. همچنین به کار بردن مواد طبیعی ، افزودنی های گیاهی و غیره درون گز، سبب ارزش و خواص غذایی بالای این محصول شده است.

مشخصات قیمت گز اثلی ۳۰۳

گز اثلی ۳۰۳ یکی از بهترین و معتبرترین برندهای موجود در بازار است که در انواع مختلفی از مدل، طعم، درصد مغزیجات، نوع بسته بندی و غیره تولید می شود.
تولیدات گز اثلی ۳۰۳ بلداجی از لحاظ کیفیت مواد اولیه و ترکیبات در بالاترین سطح بوده و همین امر نیز سبب ارتقای درجه کیفی محصولات این برند شده است.
یکی از موارد موثر بر قیمت گر، مقدار استفاده از پسته و بادام درون آن می باشد که گز اثلی با درصدهایی از جمله: ۱۰، ۱۸، ۲۸، ۳۸، ۴۲ و غیره تولید و عرضه می شود.
به طور کلی گز اثلی ۳۰۳ نسبت به کیفیت کلی محصول دارای قیمت مناسبی بوده و خریداران با خرید این محصول، گزی اعلاء و مرغوب را تهیه می کنند.

خرید گز

خرید گز اثلی ۳۰۳ با ۴۲ درصد مغز پسته

همانطور که می دانید مغز پسته دارای ارزش غذایی و خواص دارویی فراوانی بوده و مصرف آن برای بدن بسیار مفید و سودمند می باشد.
گز ۴۲ درصد پسته به دلیل داشتن مقدار زیادی از مغز پسته، علاوه بر داشتن طعمی بی نظیر، دارای خواص بسیار زیادی نیز می باشد.
گز اثلی با ۴۲ درصد مغز پسته در نوع آردی و لقمه ای و در بسته بندی هایی با اوزان مختلف در مراکز عرضه کننده این محصول موجود می باشد.
جهت خرید انواع گز اثلی ۳۰۳ بلداجی کافی است که به مراکز و نمایندگی های رسمی فروش این محصول مراجعه کرده و یا از طریق وبسایت های اینترنتی عرضه گز، اقدام کنید.

خرید گز

فروش عمده گز اثلی ۳۰۳

نمایندگی های فروش گز اثلی در بازارهای اغلب شهرهای کشور فعال می باشند که به پخش و توزیع عمده ای انواع گز می پردازند.
فروش عمده ای گز و پخش آن در سراسر کشور از طریق برخی از شرکت های تولیدی در حال انجام می باشد.
خرید بدون واسطه و مستقیم گز از تولیدکنندگان آن هم به صورت عمده ای با قیمت تولیدی و کارخانه امکانپذیر است و برای خریداران بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد.

خرید گز

نقد و بررسی گز آردی ۳۸ درصد اثلی ۳۰۳

گز آردی از جمله تولیدات پرطرفدار و پرفروش گز است که به صورت گلریز و گل درشت و با درصدهای مختلفی از مغزیجات موجود می باشد.
گز لقمه ای و آردی از نظر مواد اولیه و ترکیبات تقریباً یکسان می باشند و تنها تفاوت این دو، غوطه ور شدن گز آردی در یک لایه آرد است.
ترکیبات گز آردی پسته ای ۳۸ درصد اثلی ۳۰۳ شامل: مغز پسته، شربت گلوکز، شکر، ترنجبین، عسل، سفیده تخم مرغ، گلاب و آب آشامیدنی می باشد.

خرید گز

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

تهیه گز 25 درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

تهیه گز ۲۵ درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

گزها به طور کلی نوعی شیرینی هستند که کیفیت بالایی را به خودش اختصاص می …

دیدگاهتان را بنویسید