گز اصفهان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / گز / خرید گز اصفهان در تهران با بهترین کیفیت

خرید گز اصفهان در تهران با بهترین کیفیت

خرید گز اصفهان در تهران با بهترین کیفیت از طریق نمایندگی ها و مراکز معتبر فروش که به صورت حضوری و یا اینترنتی فعالیت می کنند، قابل انجام است.

از خوراکی های معروف و خوشمزه و شیرین که دهان همه ما را آب می اندازد گز است. گز در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد و از جمله خوراکی های خوش مزه و شیرین به شمار می‌رود.
این خوراکی خوشمزه سوغات اصلی شهر اصفهان است به همین دلیل خرید گز اصفهان در درجه اول همه مصرف کنندگان قرار گرفته است. از جمله استان‌هایی که در تهیه گز فعالیت می کنند می توان به استان‌های چهارمحال و بختیاری، قم، فارس، یزد و کرمان اشاره کرد.

انواع گز مرغوب کدامند؟

مواد تشکیل دهنده گز

در تهیه این خوراکی خوشمزه از شکر، سفیده تخم مرغ، مغز بادام و پسته، هل، گلاب و همچنین گلوکز استفاده می شود گز سرشار از پروتئین به دلیل وجود سفیده تخم مرغ، مواد آلی، ویتامین و مواد معدنی به دلیل وجود مغزیجات است.

طرز تهیه گز به روش سنتی

برای تهیه گز ابتدا سفیده ها را جدا در ظرف ریخته و با همزن برقی آنقدر آنها را زده تا کاملاً سفت شوند در داخل یک ظرف فلزی شکر و آب مورد نیاز را ریخته و روی حرارت پایین قرار می دهیم تا یک شربت به دست آید.

بعد از ۱۰ دقیقه گلوکز را به شربت اضافه کرده این مواد را مدام به هم زده تا از در بیرون نریزد. آنقدر این کار را تکرار می‌کنیم تا مخلوط غلیظی بدست آید.

در مرحله بعد یک ظرف یخ را آماده کرده و کمی از مخلوط را داخل یخ می ریزیم اگر مواد ما حالت سفت به خود گرفت باید ظرف را از روی حرارت بردارید.

این مواد را به سفیده تخم مرغ اضافه میکنیم و با همزن حدود ۱۰ دقیقه می زنیم تا ترکیبی یکنواخت ای به دست آید دوباره مواد را روی حرارت ملایم قرار داده و با همزن آنها را آنقدر می‌زنیم که سفت شود.

بعد از این مرحله کمی از مواد را برداشته و صبر می‌کنیم خنک شود اگر مواد به دست و چسبید گز ما تقریبا آماده است در آخر مواد را به قطعات کوچک تقسیم کرده و در آرد می غلتانیم و سپس آنها را در ظرف مناسب پذیرایی قرار می دهیم.

مشخصات گز مرغوب

در خرید گز باید به این نکته توجه داشته باشیم، گزی مرغوب است که خیلی سفت نباشد؛ یعنی بتوانیم به راحتی آن را به تکه های کوچک تقسیم کنیم و در دستمان تقریباً حالت انعطاف پذیری داشته باشد.
یکی دیگر از مشخصه های گز مرغوب رنگ سفید گز است اگر رنگ گز کدر باشد یعنی اینکه مواد ته گرفته و گز از کیفیت خوبی برخوردار نیست.

خرید گز اصفهان

فروشنده اصلی گز اصفهان

شرکت تجاری ما با بهره گیری از دانش روز دنیا در زمینه تولید گز مرغوب و با کیفیت این اطمینان را به شما مشتریان عزیز میدهد که فروشنده اصلی گز در شهرهای مختلف است.
شما عزیزان می توانید با ثبت سفارش در سایت و همچنین از طریق تماس تلفنی این محصول خوشمزه را تهیه و خاطره خوشی را برای خود و خانواده خود از این خرید ثبت نمایید.

خرید گز اصفهان

لیست قیمت بهترین گز اصفهان

اطلاع از قیمت و خرید گز از راه های زیادی امکانپذیر می باشد که مراجعه به نمایندگی های فروش انواع مختلف این محصول یکی از روش ها می باشد.
قیمت گز توسط تولیدکنندگان و شرکت های بازرگانی فروش این محصولات با در نظر گرفتن مواردی همچون: کیفیت مواد اولیه، مقدار مغزیجات و نوع بسته بندی تعیین می شود.
گز اصفهان در انواع و اقسام طعم، مدل و بسته بندی تولید و به بازار عرضه می شود و همین امر سبب ایجاد تنوع در قیمت این محصول شده است.
خرید گز اصفهان به صورت عمده ای و در حجم بالا دارای تخفیفات بسیار مناسبی بوده و از این رو با سود زیادی نیز همراه می باشد.

خرید گز اصفهان

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

تهیه گز 25 درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

تهیه گز ۲۵ درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

گزها به طور کلی نوعی شیرینی هستند که کیفیت بالایی را به خودش اختصاص می …

دیدگاهتان را بنویسید