گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / گز بلداجی / خرید گز بلداجی اصفهان از کارخانه

خرید گز بلداجی اصفهان از کارخانه

خرید گز بلداجی اصفهان از کارخانه در انواع مختلف لقمه ای و آردی با بالاترین سطح کیفی و ارزانترین قیمت به صورت عمده قابل انجام است.

گز از خوشمزه ترین سوغاتی های استان اصفهان به حساب می آید که سال ها با نام بلداجی که شهری در استان چهار محال و بختیاری و خاستگاه اصلی گز ممکن است محسوب گردد، گره خورده است. هرچند تولید گز در برخی کارخانه های اصفهان با نام گز بلداجی اصفهان به گوش هموطنان آشنا تر می نماید.

طرز تهیه گز بلداجی

گز اصفهان از شیرینی جات محبوب ایرانی ها به حساب می آید که سال هاست در محافل رسمی و مهمانی ها مردم ایران کام خود را با آن شیرین می نمایند. همچنین این شیرینی را همراه با نوشیدنی های گرم به ویژه چایی میل می کنند‌. در این نوشتار برای آشنایی بیشتر شما به اختصار شیوه تولید گز بلداجی توضیح داده می شود.

برای تهیه گز برای ۱۵ نفر به صد و پنجاه گرم مغز پسته، دویست و پنجاه گرم شکر، پنج عدد سفیده تخم مرغ، یک قاشق غذاخوری گلاب، سیصد گرم گلوکز مایع ( بادکا)، کمی آرد و یک پیمانه آب نیاز است.

در گام نخست سفیده های تخم مرغ را جدا کرده و در یک کاسه جدا بگذارید و آن قدر هم بزنید تا به طور کامل سفت گردند. در مرحله بعد شکر را به همراه یک پیمانه آب داخل یک قابلمه گذاشته و آنقدر هم بزنید تا کاملا شکر در آب حل شود و حالت شربت پیدا کند.

در مرحله سوم بادکا را به شربت شکر بیفزایید. توجه کنید چنانچه مواد درون قابلمه با افزودن بادکا بالا آمد بایک قاشق که بهتر است چوبی باشد آن را هم بزنید. هم زدن را تا آنجا ادامه دهید که مخلوط شما شکلی غلیظ کش دار پیدا کند. هم زمان حواستان باشد  از شروع کار شعله اجاق گاز روی حالت معتدل باشد.

در گام بعد ظرفی حاوی آب یخ تهیه کرده و در مجاورت قابلمه قرار دهید و به اندازه دو قاشق از محتوای قابلمه درون ظرف بریزید. اگر دیدید که مخلوط درون آب یخ شکل شکننده به خود گرفت باید قابلمه را از روی گاز بردارید و همچنان آن را هم بزنید.

سپس دو قاشق از مخلوط گز را همراه با گلاب درون سفیده های تخم مرغ ریخته و هم بزنید. بعد از آن سفیده ها را به طور کامل داخل مخلوط ریخته و آن قدر هم بزنید تا مواد کامل با هم ترکیب شده و کاملا یکدست گردند.

دوباره قابلمه را روی اجاق گذاشته و دمای آن را روی ملایم بگذارید و به هم زدن مخلوط گز  آنقدر ادامه دهید تا مخلوط گز به طور کامل سفت گردد و مغز پسته را نیز به آن بیفزایید. سپس قابلمه را از روی حرارت بردارید و پس از خنک شدن ببینید حالت چسبندگی دارد یا نه. اگر داشت به هم زدن و گرم کردن ادامه دهید و اگر نداشت آن را از روی حرارت بردارید و دیگر هم نزنید. کمی آرد به آن بیفزایید. گز آردی شما آماده است‌.

گز بلداجی اصفهان

کارخانه تولید گز بلداجی اصفهان

بازار فروش خوب گز بلداجی اصفهان در خود استان و سراسر کشور سبب شده است که کارخانه های متعددی به تولید، عرضه و فروش این شیرینی خوشمزه بپردازند و می توان گفت این مسئله بازار گز را بیش از پیش داغ و رقابتی نموده است.

شرکت ما نیز در این راستا به تولید گز بلداجی اصفهان و عرضه و فروش آن به صورت آنلاین می پردازد. می توانید این محصول را از سایت ما خرید کنید و  درب منزل خود تحویل بگیرید.

گز بلداجی اصفهان

سفارش آنلاین گز اصفهان بلداجی

فروشگاه اینترنتی صنایع غذایی آرتا، بستری سریع و آسان جهت سفارش و خرید آنلاین انواع گز و دیگر سوغات اصفهان را فراهم کرده است.

امروزه خرید اینترنتی و غیرحضوری انواع محصولات از جمله گز و سوهان به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده و همین امر نیز سبب رونق فروشگاه ها و سایت های آنلاین شده است.

خرید اینترنتی گز اصفهان بلداجی مزیت های متعددی دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • امکان مشاهده محصولات و مقایسه قیمت ها
  • صرفه جویی در زمان و وقت
  • امکان ثبت سفارش و خرید در سراسر کشور

گز بلداجی اصفهان

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید گز از فروشگاه گز بلداجی به قیمت روز

فروشگاه گز بلداجی و خرید عمده ای

فروشگاه گز بلداجی یکی از بزرگترین عرضه کننده های گز اصفهان است که شما می …

دیدگاهتان را بنویسید