گز اصفهان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / سوهان قم با قیمت عمده

سوهان قم با قیمت عمده

سوهان قم به روش های مختلفی در بازار عرضه می‌ شود که یکی از روش های عرضه این محصول توزیع عمده آن می باشد که این نحوه عرضه، مورد توجه بسیاری از تامین‌ کنندگان سوهان قرار گرفته است. چرا که قیمت عمده این محصول بسیار مناسب تر از قیمت نمونه‌ های تکی آن می‌ باشد. از همین جهت می‌ توان نتیجه گرفت که بازار خرید سوهان قم قیمت عمده با رونق قابل توجهی مواجه است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی‌ های این محصول در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سوهان قم با قیمت عمده

کالری یک عدد سوهان چقدر است؟

کالری یک عدد سوهان چقدر است؟ سوهان یکی از انواع شیرینی های اصیل و سنتی ایرانی است که از طعم بی‌ نظیری بهره‌ مند است. این نوع شیرینی سوغات استان قم به شمار می‌ رود که از مواد غذایی بسیار مقوی و پر کالری تشکیل شده است.

در واقع کالری یک عدد سوهان به میزان کالری مواد اولیه به کار رفته در آن بستگی دارد. سوهان از مواد اولیه ای مانند، آرد سبوس گندم، خلال پسته و بادام، شکر، عسل، کره حیوانی، هل و زعفران تهیه می‌ شود که موادی مانند آرد سبوس گندم، خلال پسته و بادام و نیز شکر از جمله یکی از مهم ترین مواد اولیه تاثیرگذار در میزان کالری این شیرینی به حساب می‌ آیند. چرا که این مواد اولیه نیز جزو مواد پرکالری به شمار می روند و می‌ توانند بیشترین میزان انرژی مورد نیاز بدن را تأمین کنند.

در یک نگاه کلی تمامی انواع سوهان های عسلی در هر ۱۰۰ گرم دارای ۵۳۰ کیلوکالری انرژی می باشند که این امر موجب شده است تا اکثر ورزشکاران و کسانی که به ضعف جسمانی دچار هستند، جهت تأمین انرژی مورد نیاز بدن خود مصرف این شیرینی مقوی و انرژی زا را در دستور کار خود قرار دهند.

پخش کننده سوهان قم با قیمت عمده

پخش کننده سوهان قم با قیمت عمده سوهان قم جزو مشهور ترین و پر طرفدار ترین انواع سوهان هایی است که در بازار داخلی متقاضیان بسیار زیادی را به خود اختصاص می‌ دهد. همچنین کیفیت و طعم منحصر به فرد این سوهان به گونه ای است که در بازار های جهانی به خصوص بازار خاور میانه جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده است.

با توجه به این موضوع مراکز پخش و عرضه کنندگان بسیار زیادی همواره سعی دارند تا در اقصی نقاط کشور و همچنین در بازار های خاور میانه این شیرینی مشهور را به طور یکسان در اختیار متقاضیان قرار دهند.

پخش کننده سوهان قم همواره سعی دارد تا این شیرینی را با قیمت عمده در اختیار مشتریان قرار دهد. چرا که قیمت عمده سوهان بسیار نازل تر از نمونه های تکی است. لذا در راستای رسیدن به این هدف سعی می‌ کند تا سوهان قم را بدون واسطه و به صورت مستقیم در اختیار متقاضی قرار دهد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان عسلی و سوهان گزی

سوهان عسلی و سوهان گزی اصفهان ۲ محصول شگفت انگیز

خاطرات اصفهان همواره با عطروطعم شگفت‌انگیز گز، سوهان عسلی و سوهان گزی توأم بوده است. …

دیدگاهتان را بنویسید