گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / شرکت تولیدی انواع سوهان گزی کرمانی

شرکت تولیدی انواع سوهان گزی کرمانی

با شنیدن نام سوهان شهر قم در ذهن ما تداعی می شود، چون سوهان سوغات معروف قم است. اما سوهان گزی چیست؟ این محصول بیشتر شبیه حلوا می باشد و در انواع طعمها و مزه ها تولید می شود. سوهان گزی کرمانی یکی از شیرینی های مخصوص اصفهان است که شیرینی محبوب بسیاری افراد بوده و طرفداران  بسیاری دارد. کرمانی نام برند معروف و شناخته شده سوهان گزی می باشد. این برند با عرضه بهترین و‌ با کیفیت ترین محصول توانسته است بازار فروش سوهان گزی را در دست خود گیرد. شرکت تولیدی سوهان گزی کرمانی با به‌کار گیری مرغوبترین مواد اولیه در تهیه تولیدات خود و با عرضه این محصول در بسته بندی های بسیار شیک جایگاه ویژه ای نیز در بازار های  خارجی پیدا کرده است. 

شرکت تولیدی انواع سوهان گزی کرمانی

موادی که سوهان گزی کرمانی را تشکیل می دهد:

موادی که سوهان گزی کرمانی را تشکیل می دهد:مواد مختلفی در تهیه انواع سوهان گزی به کار گرفته می شود. مهمترین و اصلیترین ماده تشکیل دهنده سوهان گزی ،جوانه گندم می باشد. همچنین آرد سبوس دار، زرده تخم مرغ، روغن و شکر در شمار مواد اولیه برای تهیه سوهان عسلی هستند. اما طعم دهنده اصلی این گز هل و زعفران است که طعم و عطر بی نظیری به این محصول می دهد. انواع مغزها را نیز می توان در تهیه سوهان گزی به کار برد. قیمت انواع سوهان گزی به فاکتور های مهمی بستگی دارد. میزان و نوع مغز به کار رفته شده در آن از جمله مواردی است که در تعیین قیمت این محصول می تواند اثر بگذارد.

سوهان گزی کرمانی چندین سال به صورت سنتی تولید می شد اما با بکار گیری انواع دستگاه ها در تولید این محصول، امروزه محصولات این شرکت به صورت کارخانه ای و  در قالب شکل های مختلف تولید و به بازار فروش ارسال می گردد. بسته بندی های شیک و فانتزی محصولات شرکت کرمانی سبب جلب توجه مشتریان و رونق بازار این محصول شده است. اگر چه تولید کنندگان متعددی در اصفهان در زمینه تولید انواع سوهان گزی فعالیت دارند، اما سوهان گزی کرمانی همیشه برند برتر این محصول بوده است. 

لیست پخش کنندگان انواع سوهان گزی در کرمان

لیست پخش کنندگان انواع سوهان گزی در کرمانسوهان گزی کرمانی برای عرضه محصولات خود نیاز به مراکز فروش در سطح شهر و کشور دارد.  مراکز فروش متعددی، کار پخش و فروش محصولات این شرکت را انجام می دهد. خریداران عمده سوهان گزی کرمانی می توانند برای خرید این محصول به مراکز و نمایندگی های فروش این شرکت مراجعه کنند. شرکت تولیدی سوهان گزی کرمانی شرایط خاص و تخفیفها  خوبی برای خریداران عمده محصولات خود قرار داده است. پخش کنندگان سوهان گزی محصولات این شرکت را به قیمت کارخانه‌ به مشتریان خود عرضه می کنند.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید