گز اصفهان
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / شرکت فروش سوهان گزی صادراتی در تهران

شرکت فروش سوهان گزی صادراتی در تهران

سوهان گز همان طور که از نامش پیداست ترکیبی از سوهان و گز می باشد که از محبوب ترین شیرینی های سنتی نزد مردم کشور محسوب می شود. سوهان بصورت پوششی رو گز قرار گرفته و اصطلاحا گز، مغز این شیرینی را تشکیل می دهد. سوهان و گز بدلیل ترکیبات فوق العاده ایی که دارند، سبب می شوند تا این محصول، ارزش غذایی فوق العاده بالایی داشته باشد. فروش سوهان گزی در تهران بدلیل خواص بی نظیر این شیرینی از رونق خاصی برخوردار است. 

شرکت فروش سوهان گزی صادراتی در تهران

انواع سوهان گزی اصفهان

انواع سوهان گزی اصفهانبرای خرید این محصول، معمولا سوالاتی در ذهن  مشتریان ایجاد می شود مانند سوهان گز اصل را از کجا تهیه کنیم؟ ویژگی های یک سوهان گز مرغوب چیست؟ و سوالاتی از این قبیل. به این پرسش ها در ادامه پاسخ می دهیم. 

گز و سوهان هر کدام خواص جداگانه ایی دارند. ترکیب این دو محصول باعث می شود تا خواص هر دو را در سوهان گز داشته باشیم. برخی از ویژگی های این شیرینی شامل موارد زیر است : 

  • به سبب دارا بودن جوانه گندم سرشار از ویتامین های E و B و همچنین مواد معدنی می باشد
  • آرامش اعصاب و وران
  • افزایش قدرت و جلوگیری از خستگی های عضلانی
  • دارای خواص تک تک محصولات به کار رفته در آن مانند پسته، زعفران و بادام 

سوهان گز اصفهان در طعم و طرح های متفاوت مانند سوهان گز عسلی، زعفرانی، انگبین های مختلف گیاهی و … با بسته بندی های مختلف تولید و در بازار عرضه می شوند. این تنوع طعم باعث می شود تا طیف وسیعی از سلیقه ها پوشش داده شود.

کیفیت نهایی یک محصول شدیدا وابسته به مواد اولیه آن است. یک سوهان گز زمانی مرغوب و با کیفیت است که مواد اولیه آن نیز تازه و سالم باشد. بطور مثال مغز های بادام و پسته استفاده در آن رطوبت گرفته یا بی کیفیت نباشد. همچنین جوانه گندم و انگبین هایی که در ساخت این شیرینی استفاده می شوند، تازه باشند.

برخی از کارگاه های تولیدی از روغن های چند بار مصرف شده نیز برای پخت سوهان استفاده می کنند که شدیدا مضر و خطرناک می باشد. تولید کننده سوهان گزی اصفهان، با استفاده از  مواد اولیه ی سالم و تازه، محصولی مرغوب و در حد کیفیت صادراتی را روانه بازار می کند.

تولید کننده بزرگ انواع سوهان گزی در تهران

تولید کننده بزرگ انواع سوهان گزی در تهران

تولید کننده بزرگ سوهان گزی در تهران، این شیرینی محبوب را با کیفیتی فوق العاده روانه ی بازار می کند. انواع سوهان گزی تولید شده توسط این تولید کنندگان، بواسطه مواد اولیه مرغوب همواره طرفداران خود را دارد. 

یکی از نکات مهم خرید سوهان گز، توجه به نام و برند تولید کننده آن می باشد. یک برند محبوب و معروف می تواند ضامن کیفیت محصول مورد نظر باشد. تولید کننده بزرگ سوهان گزی در تهران این محصول را بسته بندی های متنوع و وزن های مختلف بصورت عمده بدست مشتریان می رساند. 

یک خرید عمده همواره از بسیاری از هزینه های اضافی جلوگیری کرده که به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید