گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / صادرات انواع سوهان گزی به کشور های اروپایی

صادرات انواع سوهان گزی به کشور های اروپایی

سوهان گزی از سوغاتی های اصیل ایرانی است که طعمی شیرین را بر زبان آورده و عصرانه خوشی را در کنار یک چای داغ برای افراد رقم می زند. این محصول که نوعی شیرینی پرطرفدار به شمار می آید؛ سوغات دو شهر قم و اصفهان بوده و در بسته بندی های فوق العاده زیبا و مناسب جای گرفته است. همچنین در انواع سوهان گزی ساده و سوهان گزی با طعم های مختلف موجود بوده که از همین رو فرصت انتخابی دلخواه را پیش روی خریداران قرار داده است. همچنین لازم است بگوییم که صادرات انواع سوهان گزی به کشورهای اروپایی به وفور انجام شده و آن را در بازارهای بین المللی نیز شهره کرده است.

صادرات انواع سوهان گزی به کشور های اروپایی

مرکز انواع سوهان گزی فله ای با بسته بندی جدید

مرکز انواع سوهان گزی فله ای با بسته بندی جدیدسوهان گزی نوعی شیرینی است که امروزه اکثر ایرانیان آن را شناخته و مواقعی که کنار خانواده و یا دوستان جمع می شوند؛ با یک چای آن را نوش جان و لذت خوش لحظه‌هایشان را دوچندان می سازند.
حتی از این شیرینی که ظاهری خوشمزه و وسوسه کننده را به خود اختصاص داده است؛ برای پذیرایی از مهمان ها نیز می توان بهره برد و کامشان را شیرین کرد.
خوب است بدانید که اکنون سوهان گزی هم در شکل فله ای و هم به صورت بسته بندی در مراکز فروش موجود می باشد.
به علاوه در انواعی از بسته بندی سوهان گزی بخصوص بسته بندی های جدید آن، محصولاتی با طعم های متنوع جای گرفته اند که واقعا جز یک طعم لذیذ و دلنشین، طعم دیگری را در دهان جاری نخواهند کرد. مانند: 

  • سوهان گزی زعفرانی
  • سوهان گزی عسلی
  • سوهان گزی با مغز پسته
  • سوهان گزی با پودر نارگیل

نمایندگی پخش انواع سوهان در عراق

نمایندگی پخش انواع سوهان در عراقسوهان نوعی شیرینی یا حلوا است که از جوانه گندم حاصل گشته و محصول اصلی شهر قم می باشد.
اکنون برای تهیه این محصول به هر یک از مراکز فروش معتبر از جمله نمایندگی های پخش که سر بزنید؛ آن را با در انواع متعددی از قبیل این موارد خواهید دید:

  • سوهان گزی
  • سوهان لقمه ای
  • سوهان بادامی
  • سوهان کنجدی
  • سوهان پشمکی
  • سوهان کره ای
  • دسر سوهان
  • و …

قابل ذکر است از نمایندگی های پخش این محصول، علاوه بر اینکه اقدامات کافی در زمینه توزیع آن در بازار داخلی کشور انچام گرفته است؛ بلکه تلاش هایی نیز در عرصه صادرات انواع سوهان در انواع کشورهای نزدیک ایران مانند عراق نیز صورت گرفته و فروش جهانی و سودآوری از این محصول محبوب را شکل داده است.

کارخانه تولید سوهان گزی مرغوب در اصفهان

کارخانه تولید سوهان گزی مرغوب در اصفهانهمانطور که در ابتدای متن گفته شد؛ سوهان گزی نه تنها در قم، بلکه در اصفهان نیز روند تولید رایج و بسیار خوبی را از سر گذرانیده است.
کارخانجات تولید سوهان گزی در اصفهان از کارخانه های بسیار مجهز و پیشرفته ای بوده که با تکیه بر عوامل و دستگاه های کافی توانسته اند این محصول را در معرض تولید انبوه قرار دهند.
به علاوه در خطوط بسته بندی فعال در این کارخانجات که خطوط کاملا پیشرفته ای هستند؛ هر یک از انواع سوهان گزی را در بسته بندی های متنوع از نظر نوع و طرح جای داده اند که در گزینه های زیر به آن ها اشاره کرده ایم:

  • سوهان گزی در بسته بندی حلبی گرد
  • سوهان گزی در بسته بندی های جعبه ای
  • سوهان گزی در بسته بندی مقوایی

با توجه به بسته بندی های متفاوتی که برای جاسازی این محصول در نظر گرفته شده و همینطور با توجه به طعم های متعدد موجود در آن، قیمت سوهان گزی دارای درجات متعددی است که البته این قضیه در مورد قیمت گز اصفهان هم صادق است.
اما برای اینکه امکان تهیه سوهان گزی مرغوب و همینطور سوهان ارزان قیمت اصفهان به طور کامل میسر شود؛ می توان به طور مستقیم از کارخانجات تولیدی اقدام کرد.

فروش عمده گز درجه یک قم در سراسر کشور

فروش عمده گز درجه یک قم در سراسر کشورگز نوعی شیرینی سنتی و اصیل اصفهان است که البته در شهرهای دیگری از کشور مانند قم، همدان، یزد، کرمان و غیره مورد تولید و عرضه قرار گرفته است.
این شیرینی سفید رنگ که سفتی متعادلی را در خود جای داده است؛ با استفاده از موادی همچون شکر، سفیده تخم مرغ، هل، گلاب و برخی از مغزهای خوراکی درست شده و دارای ارزش غذایی فراوانی است.

فقط افرادی که دارای بیماری قند و یا دیابت می باشند؛ به دلیل شکر بکار برده شده در آن، بهتر است از مصرف این محصول اجتناب کنند.
وگرنه مصرف آن برای همه افراد امکانپذیر بوده و به دلیل ترکیبات مفید، خواص خوبی را هم در بدن جاری می سازد.

اما در حال حاضر گز قم مورد عرضه در سراسر کشور و حتی مورد عرضه از سوی مراکز فروش عمده سوهان قرار گرفته و بدین ترتیب می توان آن را با این مشخصات سفارش داد و تهیه کرد:

  • گز درجه یک
  • گز متنوع از نظر طعم و بسته بندی
  • گز قیمت مناسب

صادرات سوهان گزی با کیفیت عالی

صادرات سوهان گزی با کیفیت عالیدر حوزه صادرات سوهان که تبدیل به صادرات های رایج از سوی کشور ما شده است؛ توجه خاصی به سوهان گزی شده و بیشتر تمرکزها روی این محصول قرار گرفته است.
واقعا که سوهان گزی با ترکیب جالب و منحصربفردی که در خود جای داده؛ جز فروش بالا در حوزه صادرات هم نمی تواند ثمره دیگری را برای تاجران و صادرکنندگان به دنبال داشته باشد.
ضمن اینکه خرید آن با هر حجم و میزانی، اصلا هزینه بردار نبوده و در عوض سود خوبی را به همراه خواهد داشت.
اما در کنار صادرات سوهان گزی، تجارت سوهان عسلی نیز با استقبال بسیار خوبی روبرو شده و این محصولات را اینگونه به معرض نمایش خریداران خارجی در آورده است:

  • انواع سوهان عسلی و سوهان گزی با کیفیت عالی و جهانی
  • سوهان عسلی و سوهان گزی در بسته بندی هایی با حجم های مختلف مانند بسته بندی 400 گرمی، 500 گرمی، 800 گرمی و …

خرید سوهان زعفرانی با قیمت استثنایی

خرید سوهان زعفرانی با قیمت استثناییسوهان زعفرانی از لاکچری ترین شیرینی هایی است که می توان با افتخار مقابل مهمانان گذاشت و به نحو احسنت از آن ها پذیرایی به عمل آورد.
این نوع سوهان که با زعفران خوش رنگ و طلایی عجین گشته، نه تنها طعمی خاص را به کام ها کشانده، بلکه دارای ظاهری بسیار زیبا بوده و بنابراین وجهه کافی برای قرار دادن پیش روی مهمان ها را داراست.
بماند که از آن، چه فوایدی که نصیب بدن نخواهد شد؛ مانند ایجاد حس نشاط و شادی در افراد که بخاطر وجود زعفران در آن است.

در هر صورت برای خرید سوهان زعفرانی، این محصول متمایز و خواستنی، خرید گز فله ای و انواع دیگری از محصولات مشابه آن، می توان از طریق هر یک از برترین مراکز فروش تنقلات یا شیرینی جات اقدام کرد و آن را با قیمت استثنایی مورد خریداری قرار داد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید