گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / گز معراج / عرضه گز معراج با قیمت عمده

عرضه گز معراج با قیمت عمده

گز یک نوع شیرینی بسیار معروف و پر طرفدار می باشد که بهترین نوع آن سوغات اصفهان است. این شیرینی علاوه بر طعم و مزه ی فوق العاده، بسیار مقوی و پر فایده نیز می باشد.شرکت ما یکی از فروشندگان گز مرغوب و با کیفیت است. گز معراج قیمت بسیار مناسبی نیز دارد و به همین جهت توجه مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده است.

عرضه گز معراج با قیمت عمده

مراحل تولید گز مرغوب

مراحل تولید گز مرغوب گز از شیرینی ها و تنقلات مقوی و سرشار از انرژی است که از جمله مواد اولیه در تهیه آن، می توان به گلوکز مایع، سفیده تخم مرغ، مغز پسته یا گردو، شکر  و گلاب اشاره کرد. گز انواع بسیار متنوعی دارد و دستور تهیه هر کدام متفاوت است. با این حال اگر بخواهیم مراحل اصلی تولید گز مرغوب اصفهانی را نام ببریم، باید گفت :

  • در مرحله اول لازم است که از سفیده تخم مرغ شروع کرده و آن را کاملا هم زد تا سفت شود.
  • در مرحله دوم شکر و آب را باهم روی حرارت قرار می دهیم و شربت را تهیه می کنیم.
  • در مرحله سوم گلوکز مایع را به شربت اضافه کرده و به حدی هم می زنیم تا کاملا سفت و کشدار شود.
  • در مرحله چهارم مقداری از ماده کشدار را با سفیده تخم مرغ و گلاب کاملا مخلوط می کنیم و سپس این ماده را به ماده کشدار اصلی اضافه می کنیم و دوباره مواد را مخلوط می کنیم.
  • در مرحله آخر مغزیجات را اضافه کرده و هم زدن ادامه پیدا می کند.

پس از مراحل پخت گز و خنک شدن آن، به شکل های مختلف و در بسته بندی های متنوع آماده عرضه به بازار و رسیدن به دست مشتریان عزیز می شود.

برترین فروشنده گز معراج با کیفیت بالا

برترین فروشنده گز معراج با کیفیت بالا از این مجموعه می توان به عنوان برترین فروشنده گز در بازار های داخلی و حتی بازار های خارج از ایران نام برد. این شرکت تمامی انواع گز های خود را که در کیفیت و مرغوبیت، مثال زدنی و بی نظیر هستند، به بازار های خارجی معتبر نیز صادر کرده و در خارج از کشور نیز رضایت مشتریان بسیاری را جلب کرده است.

علاوه بر کیفیت بسیار بالای انواع گز های مجموعه ما، این مرکز مفتخر است اعلام کند که در تولید محصولات خود، تمامی اصول بهداشتی را رعایت کرده و متخصصان مجموعه بهترین و سالم ترین مواد اولیه را برای تولید گز های مرغوب انتخاب می کنند.

تمامی علاقه مندان به خرید شیرینی خوشمزه گز از مجموعه ما، می توانند از طریق شماره های تماس با ما در ارتباط بوده و سوالات خود را بپرسند و یا سفارشات خود را ثبت کنند. همچنین امکان خرید اینترنتی برای تمامی خریداران عزیز فراهم شده است و مشتریان می توانند با مراجعه به سایت مجموعه سفارشات خود را ثبت کنند.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

قیمت گز لقمه معراج

گز لقمه معراج خرید قیمت کارخانه

گز لقمه معراج یکی از برندهای معروف و با ارزش گز ایرانی است که تنوع …

دیدگاهتان را بنویسید