گز اصفهان
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / گز اصفهان / عمده فروشی گز اصفهان با کیفیت عالی

عمده فروشی گز اصفهان با کیفیت عالی

گز اصفهان یکی از محصولات و سوغات های معروف شهر پرآوازه اصفهان است این محصول به صورت عمده و جز  در تمام فروشگاه های سطح شهر اصفهان و به مراتب در کل کشور موجود است گز اصفهان در بین تمام توریست های خارجی که به کشور ایران سفر میکنند و در کل جهان شناخته شده است این محصول که در کشور های حاشیه خلیج فارس بسیار محبوب است.

عمده فروشی گز اصفهان با کیفیت عالی

مطالب مفید در مورد گز اصفهان

مطالب مفید در مورد گز اصفهان

ویژگی های گز اصفهان از لحاط طب سنتی نیر مورد تایید پزشکان طب می باشد چرا که خواصی که در آن استفاده میشد بسیار مفید است در گز اصفهان پسته ،گلاب ،تخم مرغ و آرد و به سلیقه افراد مواد مختلف دیگر مورد استفاده قرار میگیرد .گز چون از گذشته بسیار قبل در شهر سنتی اصفهان قدمت دیرینه دارد  علاوه بر کارخانه ها و کارگاه های گز پزی در شهر  وحومه اصفهان در منازل و اکثر روستاها نیز تهیه میشود. گز اصفهان  از جمله محصولاتی است که به چند نوع متنوع به دست مردم و مصرف کننده های ایرانی و خارجی عرضه میگردد تنوع این محصول که به صورت گز لقمه ای، گز آردی ،گز بادامی،گزپسته ای،گز گردویی و مدل های فیزیکی و طعم های امروزی و لاکچری جهت استفاده در کافی شاپ ها و قهوه خانه های سنتی استفاده میشود. در میدان نقش جهان اصفهان که وارد میشوید تمام مغازه ها و انواع اقسام گز پولکی انگشت پیچ و… وجود دارد که گز مخصوص اصفهان از ناب ترین این اقلام به حساب میاد که امروزه طرف داران خاص خود را دارد 

تولید گز اصفهان با کیفیت عالی

تولید گز اصفهان با کیفیت عالی

کیفیت گز  به نوع مواد استفاده شده در آن بستگی دارد موادی که در گز اصیل و معروف اصفهان استفاده میشد از بهترین‌مواد مرقوب ترین ، با ارزش و بدونه مواد نگهدارنده و مصنوعی استفاده شده و معروف به گز درجه یک یا گز مخصوص ،گز اعلا شهرت دارد . در این محصول گز با کیفیت پایین تر و قیمت مناسب تر هم  عرضه میگردد ولی گزهایی که به کشور های اروپایی و حاشیه خلیج فارس ارسال و عرضه میگردد از بهترین نوع و باکیفیت ترین نوع که درجه یک است فرستاده میشود . در گذشته اولین گز هایی که در ایران و در اصفهان ساخته شده ترکیبی از درخت گز بوده که مواد اولیه ان برگرفته از آن میباشد.

عمده فروشی گز اصفهان باعث شده است که این محصول فروش بسیار فوق العاده پیدا کند و تولید کننده سعی کرده این محصول را با بهترین کیفیت عرضه کند تا بتواند مشتریان بیشتری را به خرید این محصول جذب کند، سفارش تولید گز هم دو چندان شده است زیرامشتریان آن زیاد شده است.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید انواع گز

خرید انواع گز با قیمت مناسب

برای خرید انواع گز به کیفیت، برند، میزان درصد مغزها و گزانگبین و البته قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید