گز اصفهان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / گز / فروشگاه آنلاین گز و سوغات اصفهان

فروشگاه آنلاین گز و سوغات اصفهان

ثبت سفارش و خرید از فروشگاه آنلاین گز و سوغات اصفهان یکی از آسان ترین و سریع ترین روش ها جهت تهیه این شیرینی های لذیذ در کل کشور می باشد.

تاریخچه تولید گز و خواص آن

گز یکی از تنقلات و سوغاتی های سنتی و محبوب نزد ایرانیان است که خاستگاه اولیه تولید آن به شهر تاریخی اصفهان و به زمان صفویان باز می گردد.
این شیرینی لذیذ علاوه بر اصفهان، در شهرهای چهار محال و بختیاری، یزد، کرمان، قم و غیره نیز در انواع مختلفی تولید می شود.
ترکیبات گز شامل: سفیده تخم مرغ، شکر، گلوکز یا بادکا، ترنجبین و یا دیگر انگبین های گیاهی، هل، گلاب، مغز بادام و پسته می باشد.
به دلیل به کار بردن مواد اولیه طبیعی و تازه و عدم استفاده از مواد افزودنی و غیرمجاز، این شیرینی دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است.

فروش گز

قیمت خرید گز در سراسر کشور

هنگام تهیه هر نوع محصولی پارامتر قیمت یکی از مهم ترین و اصلی ترین مورد برای خریداران به شمار می آید و گز نیز از این قاعده مستثنی نیست.
گز اصفهان دارای انواع مختلفی در مدل، نوع ترکیبات، درصد مغز و غیره می باشد و به همین دلیل برای این محصول نمی توان نرخ دقیق و معینی عنوان کرد.
تولید کنندگان گز هرکدام با در نظر گرفتن هزینه تهیه مواد اولیه، هزینه تولید و دستگاه های به کار گرفته شده، نوع بسته بندی و غیره، نرخ خاصی را برای محصولات خود در نظر می گیرند.
جهت تهیه انواع گز می توان از طریق نمایندگی های رسمی فروش گز و دیگر سوغات اصفهان که در اغلب استان های کشور فعال می باشند اقدام به خرید گز با قیمت کارخانه نمود.

فروش گز

مرکز خرید اینترنتی گز اصفهان

امروزه مراکز متعددی در حوزه فروش اینترنتی گز و دیگر سوغات اصفهان فعالیت می کنند و خرید اینترنتی گز با استتقبال خوبی از سوی مشتریان این محصول در سراسر کشور همراه شده است.
اغلب شرکت های تولید کننده گز برای دسترسی آسان افراد در اقصی نقاط ایران و فروش هرچه بیشتر محصولات خود، دارای سایت اینترنتی فروش گز نیز می باشند.
در این سایت ها تصاویر محصولات به همراه قیمت آن ها موجود بوده و می توان پس از انتخاب محصول مورد نظر، اقدام به ثبت سفارش کرد.

فروش گز

فروشگاه آنلاین انواع سوغات اصفهان

در فروشگاه آنلاین صنایع غذایی آرتا، انواع گز لقمه و آردی، انواع سوهان و همینطور پولکی و نبات با بالاترین سطح کیفی موجود می باشد.
این مجموعه تمامی محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه های تولید کننده تامین و با مناسب ترین قیمت به دست مشتریان و خریداران می رساند.
خرید اینترنتی مواد غذایی از جمله گز و سوهان بهتر است از فروشگاه ها و وبسایت های معتبر صورت گیرد تا از کیفیت محصول خریدارای شده اطمینان خاطر داشته باشیم.

فروش گز

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

تهیه گز 25 درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

تهیه گز ۲۵ درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

گزها به طور کلی نوعی شیرینی هستند که کیفیت بالایی را به خودش اختصاص می …

دیدگاهتان را بنویسید