گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / گز سکه / فروشگاه مرغوب ترین گز سکه پسته ای در اصفهان

فروشگاه مرغوب ترین گز سکه پسته ای در اصفهان

از بدو ورود به فروشگاه گز سکه اصفهان، می توان طیف وسیعی از بسته بندی های زیبا و شکیل آن را دید. این شیرینی محبوب و ماندگار، با ترکیباتی طبیعی و مغذی تولید می شود. از این رو ارزش غذایی و دارویی بالایی به آن داده است. در این مطلب به فروشگاه مرغوبترین گز سکه پسته ای در اصفهان پرداخته می شود. فروشگاه مرغوب ترین گز سکه پسته ای در اصفهان

طرز تهیه گز سکه ای

طرز تهیه گز سکه ای طرز تهیه گز سکه ای به شرح زیر می باشد:

  • ابتدا باید مواد لازم آن از جمله سفیده تخم مرغ، هل، شکر، گلاب، ترنجبین، شیرخشت، گلوکز و چهار مغز را آماده نمود. اولین مرحله پخت گز جدا کردن سفیده و زرده تخمها می باشد. سفیده ها باید توسط همزن، به قدری هم زده شوند که قوام بگیرد و غلظت بالایی پیدا کند. در شیرینی پزی های صنعتی، این کار توسط دستگاه مخصوص و با سرعت بالا انجام می شود. 
  • در مرحله بعد شکر و آب ترکیب می شوند و با حرارت ملایم، در هم حل شده و شربتی غلیظ را ایجاد می کند. گلوکز یا همان بادکا را در این مرحله اضافه کرده و همچنان فرایند هم زدن، تکرار می شود. این کار تا حدی صورت می گیرد که مخلوط حاصل، حالت کشدار پیدا کند. توجه داشته باشید که حرارت شعله نباید به هیچ وجه زیاد شود. 
  • راهکاری ساده به منظور مشخص کردن زمان مناسب برای برداشتن ترکیب از روی شعله، این است که مقداری از آن را در ظرف آب یخ ریخته، در صورتی که حالت ترد و شکننده ‌پیدا کند، حرارت دهی به آن کافی است. اما هم زدن نباید متوقف گردد. 
  • بعد از آن باید گلاب به شربت اضافه گردد و همراه با سفیده های تخم مرغ مخلوط شده و مجددا هم زده شود و حرارت ببیند. هل، ترنجبین، شیرخشت و چهار مغز نیز در این مرحله به ترکیب اضافه می شود. تا زمانی که به دست نچسبد حرارت دیدن کفایت می کند. 
  • ترکیب حاصل روی ظرفی پهنی که کمی چرب باشد پخش شده و برش می خورد. قالب های سکه ای قبل از سرد شدن در می آیند. کمی آرد نیز روی آنها می پاشند تا به راحتی جدا شود.

خرید انواع گز سکه اصفهان از فروشگاه اصلی

خرید انواع گز سکه اصفهان از فروشگاه اصلی خرید انواع گز سکه اصفهان از فروشگاه اصلی، سبب اطمینان خاطر از کیفیت محصول خریداری شده می شود. همچنین خرید مستقیم و بی واسطه از این مرکز، امکان بهره مندی از از نازلترین قیمتها را فراهم می کند.

سفارشات خرید گز عمده می توانند از تخفیفات ویژه هم برخوردار شوند. البته قیمت گز مغز بسته به ترکیبات آن، نوع و درصد مغز، نوع بسته بندی و کیفیت محصول، متغیر خواهد بود. 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

تهیه گز سکه ای اصفهان در تهران / روش های خرید گز سکه ای

تهیه گز سکه ای اصفهان در تهران / روش های خرید گز سکه ای

گزها به طور کلی نوعی شیرینی هستند که کیفیت خاص خودشان را دارند و باید …

دیدگاهتان را بنویسید