گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / فروش انواع سوهان گزی با قیمت استثنایی

فروش انواع سوهان گزی با قیمت استثنایی

گز سوهان اصفهان یکی از خوشمزه و پرفدار ترین محصولات خوراکی شهر اصفهان می باشد. توریست ها و گردشگران داخلی و خارجی سالانه مقدار بسیار بالایی از این محصول را خریداری و به شهر و کشورهای خودمی برد. در ادامه به خواص و شرایط صادرات این محصول می پردازیم. فروش سوهان گزی با قیمتی استثنایی در مراکز معتبر قابل تهبه می باشد.

فروش انواع سوهان گزی با قیمت استثنایی

طرز تهیه بهترین و مرغوب ترین سوهان گزی

طرز تهیه بهترین و مرغوب ترین سوهان گزیسوهان شیرینی لذیذی است که در تهیه آن از مواد اولیه کاملا طبيعی استفاده می شود. انواع گز سوهان در اصفهان توسط تولید کنندگان معتبر این کشور عرضه می شود. بسیاری از مراکز معتبر در سراسر کشور محصولات خود را مستقیم از تولیدکننده گز سوهان خریداری و به بازار عرضه می کنند.  

از مواد مغذی موجود در انواع سوهان گزی می توان به:

  • کلسیم
  • ویتامین a
  • ویتامین b
  •  ویتامین e


این سوهان از نوع  خوشمزه و پرخواهانی است به همین دلیل در مراکز خرید مختلف، بسته بندی ها و قیمت های متفاوتی از این نوع محصول می بینیم.
گران بودن قیمت حتما به منزله بالا بودن کیفیت نیست پس نیاز هست حتماً برای خرید این نمونه به مراکز خریدی مراجعه کنید که از کیفیت محصولات ارائه شده اش مطمئن باشید. 

اما در زمینه صادرات این محصول کشور ما توانسته بسیار موفق عمل کند و مشتریان فراوانی را جذب کند. 

نحوه فروش انواع سوهان گزی در سراسر کشور

نحوه فروش انواع سوهان گزی در سراسر کشورگز سوغات اصفهان و کرمان، یزد و چهار محال و بختیاری یکی از تنقلات شیرین معروف و سنتی ایران است. 

از مهم ترین مزایای این محصول می توان به طبیعی بودن آن اشاره کرد زیرا هیچ مواد افزودنی و مصنوعی در تولید این محصول به کار نرفته است. گز سوهان به دلیل وجود زغفران شادی آور است و می تواند تا مدت ها ذهن شما را آزاد و مفرح نگه دارد. از دیگر خواص این محصول می توان به کاهش دادن کلسترول،کاهش چربی و افزایش غلظت اکسیژن خون می شود.

مرغوب ترین سوهان گزی، شامل موادی مانند جوانه گندم، آرد سفید، شکر،زرده تخم مرغ، کره، عسل می باشد.

وجود جوانه گندم در تولید این محصول باعث کاهش استرس و پیشگیری از سرطان موثر است. گز سوهان باعث از بین بردن جوش های سطحی پوست، ازبین بردن زخم ها و کاهش عفونت ها موثر است. باعث استحکام استخوان های بدن و کاهش درد های عضلانی و تقویت سیستم عصبی می شود. زرده تخم مرغ موجود در این محصول سبب رشد و کاهش درد های استخوانی می شود و باعث جذب بیشتر پروتئین ها در بدن می شود. 

از فایده های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •        رفع کم خونی
  •        تقویت حافظه
  •        تقویت سیستم ایمنی بدن
  •        تقویت نیروی جسمانی
صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید