گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / فروش فوق العاده سوهان گزی بسته بندی شده در تبریز

فروش فوق العاده سوهان گزی بسته بندی شده در تبریز

سوهان گزی در طعم های مختلف یکی از خوشمزه ترین نوع سوهان است که بسیار پرطرفدار است. این نمونه از سوهان در بیشتر شیرینی فروشی ها و مراکز عرضه سوهان و تنقلات در سراسر کشور به ویژه تبریز، به فروش می رسد.

سوهان گزی تبریز در اندازه و طعم های مختلف در بازار عرضه می شود. خرید و فروش این کالا در حجم های بالا قیمتی بسیار مناسب برای مراکز عرضه این محصول را دارد.

فروش فوق العاده سوهان گزی بسته بندی شده در تبریز

سوهان گزی چگونه تهیه می شود؟

سوهان گزی چگونه تهیه می شود؟در تهیه سوهان گزی، خمیر آن بسیار مهم است. هرچقدر خمیر آن با کیفیت و دقت بیشتری تهیه شود، سوهان خوشمزه تر است. 

در تهیه سوهان گزی در ابتدا آب را با آرد جوانه گندم مخلوط می کنند. در هنگام مخلوط کردن مواد با همزن، از حرارت نیز استفاده می کنند. بعد در طی چند مرحله روغن، زرده تخم مرغ، زعفران و شکر را به خمیر اضافه کرده و با حرارت ترکیب می کنند. در طی فرآیند تهیه خمیر، چند مرتبه به آن استراحت می دهند و دوباره مواد را اضافه می کنند.

بعد خمیر را تقسیم کرده و با استفاده از دستگاه خاصی آن را پهن می کنند.در مرحله بعدی با توجه به نوع و طعم سوهان، مواد مختلفی را روی خمیر پهن کرده و آن را خنک می کنند تا شکل اصلی خود را بگیرد. بعد با استفاده از ماشین آلات صنعتی شبیه همین مراحل، گز را تهیه می کنند و با سوهان میکس می کنند.

در واقع سوهان را در ابتدا آماده کرده و بعد داخل آن را با گز پر می کنند که بسته به شرکت تولید کننده آن، موادی که در تهیه آن استفاده می شود، متفاوت است.

فروشگاه سوهان گزی بسته بندی شده در تبریز

فروشگاه سوهان گزی بسته بندی شده در تبریزسوهان گزی بیشتر در شهرهایی مانند اصفهان، کرمان، قم و چهارمحال بختیاری تولید می شود و در بسته بندی های مختلف در تمام شهرها عرضه می شود. 

سوهان گزی بسته بندی شده در شهر تبریز نیز در طعم ها و حجم های مختلف به فروش می رسد. سوهان گزی به دلیل طعم خاص و بی نظیری که دارد می تواند بهترین انتخاب موقع خرید سوغاتی باشد.

فروشگاه سوهان گزی، انواع طعم های سوهان را که شامل سوهان کنجدی، پسته ای، نارگیلی، زعفرانی، جوانه گندم، هل و چهار مغز است را در بسته بندی های کوچک و بزرگ عرضه می کند. هر کدام از این طعم ها طرفداران خاص خود را دارد.

قیمت سوهان گزی در برندها و شرکتهای مختلف متفاوت است که به عوامل مختلفی مانند نوع بسته بندی، نوع شرکت سازنده و مواد تشکیل دهنده گز و سوهان بستگی دارد و همه ی این عوامل به صورت مستقیم روی قیمت محصول تاثیرگذارند.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید