گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / گز / فروش گز اصفهان در تهران

فروش گز اصفهان در تهران

فروش گز اصفهان در تهران از طریق نمایندگی های حضوری و یا فروشگاه های عرضه کننده آنلاین، با کیفیت بسیار عالی و قیمت تولیدی انجام می شود.
گز اصفهان مشهورترین سوغاتی این شهر محسوب می شود که نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از نقاط دنیا نیز شناخته شده است. امروزه گز اصفهان به سرتاسر ایران صادر می شود و کارگاه های تولیدی نیز در شهرهای مختلف گز را با کیفیت و اصالت گز اصفهان تولید می کنند. برای شناخت برترین مرکز فروش گز اصفهان در تهران با ما تماس بگیرید.

گز چگونه تولید می شود؟

گز را معمولا در کارگاه های تولید مواد غذایی و یا در کارخانه ها و با دستگاه های مکانیزه تولید می کنند. این شیرینی خوشمزه در منزل نیز قابل تهیه است. در اینجا قصد داریم بررسی داشته باشید در رابطه با روند کلی تولید گز.

مواد پایه تولید گز معمولا آب، گلاب، سفیده تخم مرغ، شکر و گلوکز است. برای تزئین و مغز گز نیز از پسته  و بادام و تنقلات استفاده می کنند. ابتدا سفیده تخم مرغ را در ظرف ریخته و با همزن مرتبا هم می زنند تا سفیده خود را کاملا بگیرد و سفت شود. آب و شکر را نیز روی حرارت قرار داده و با یکدیگر مخلوط و مرتبا هم می زنند تا مخلوط آب و شکر نیز کاملا یکدست گردد. مرحله بعدی مرحله اضافه کردن گلوکز به مواد است. پس از آنکه گلوکز را اضافه کردند مجدد شروع به هم زدن می کنند تا محلول بازهم یکدست شود.

در طرف دیگر سفیده تخم مرغ کاملا هم زده شده را با گلاب مخلوط می نمایند و بعد کل مواد را با یکدیگر ترکیب نموده و حرارت می دهند. در این مرحله همزمان با هم زدن مداوم مغزهای پسته یا بادام را اضافه می نمایند. وقتی که کمی از حرارت مخلوط کاسته شد آن را با قالب های مخصوص شکل داده و به آن آرد می پاشند و سپس بسته بندی می کنند. روند تولید گز بسته به نوع آن کاملا قابل تغییر است. می توان در تولید آن مواد و ترکیب آنها را تغییر داد و به عنوان مثال زعفران را نیز به مخلوط اضافه کرد.

فروش گز

نرخ گز اصفهان در تهران

نرخ گز اصفهان در تهران متفاوت است معمولا این نرخ با توجه به برند تولید کننده گز، کیفیت محصول، حجم خرید، شرایط روز بازار، نوع گز و… معین می شود.
شرکت های مختلف تولید کننده گز با در نظر گرفتن عوامل عنوان شده، محصولات خود را قیمت گذاری کرده و از طریق مراکز فروش حضوری و یا آنلابن به فروش می رسانند.
در این مرکز گز تولیدی اصفهان با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش رسیده و کیفیت محصول کاملا تضمین شده است.
گر قصد آشنایی بیشتر با محصولات تولیدی این مجموعه را دارید و یا می خواهید از نرخ روز این محصول مطلع شوید می توانید از کمک کارشناسان و مشاوران فروش ما بهره گیرید.

فروش گز

نمایندگی فروش گز اصفهان در تهران

کارخانه ها و شرکت های تولید کننده گز در اصفهان به منظور فروش بیشتر و دسترسی آسان تر افراد به محصولاتشان، در بسیاری از شهرهای بزرگ کشور نمایندگی تاسیس نموده اند.
یکی از اصلی ترین و مهم ترین نمایندگی های عرضه گز در تهران واقع شده اند و به پخش مستقیم انواع گز با قیمت کارخانه و ارسال آن به سراسر کشور می پردازند.
انواع گز با برندهای معتبر و شناخته شده در این نمایندگی ها در اختیار مشتریان عمده و جزئی قرار می گیرد و در صورت خرید عمده ای می توان از شرایط و تخفیفات خوبی بهره مند شد.

فروش گز

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

تهیه گز 25 درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

تهیه گز ۲۵ درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

گزها به طور کلی نوعی شیرینی هستند که کیفیت بالایی را به خودش اختصاص می …

دیدگاهتان را بنویسید