گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / قیمت گز / فروش گز عمده با مخلوط بادام و پسته

فروش گز عمده با مخلوط بادام و پسته

فروش گز عمده در انواع بسته بندی با مخلوط پسته و بادام به قیمت روز آغاز شده است و  میتوانید برای دریافت اطلاعات و نحوه خرید با تلفنهای ما در تماس باشید. واحد فروش آماده پذیرائی از شما در دفتر و یا فروشگاه آنلاین می باشد.

فروش گز  عمده با مخلوط بادام و پسته

گز مخلوط نمونه دیگری از تولیدات منحصر بفردی است که میتواند پس از خوردن طعم واقعی یک شیرینی را حس کنید. درصد مغزهای بکار رفته در تولید گز مخلوط میتواند بنت به سفارش شما تغییرات مختصری داشته باشد، اما آنچه اهمیت دارد این است که گز مخلوط بسیار خوشمزه و مقوی است.
ورزشکارانی که به تناسب اندام فکر میکنند و نیاز به صرف انرژی بسیار زیاد دارند و بدنبال تامین آن هستند، دانش آموزانی که برای حل مسائل نیاز به صرف انرژی دارند و دورهمی هائی که نیاز به انگیزه برای ایجاد لحظات خوش هستند، میتوانند این نوع از گز را در کنار خود ببینند.
فروش گز عمده با قیمت کارخانه برای شرکت ها و تجار بسیار موقعیت مناسبی است که میتوانند بهترین انواع گز را با قیمت عالی خریداری کنند.

منافع خرید عمده گز برای خریدار

در خریدهائی که بصورت عمده انجام میشود برای هر دو  طرف تولید کننده و خریدار منافعی نهفته است. منافع خریدار عمده میتواند در قیمت باشد و برای فروشنده و تولید کننده چرخه تولید و باز بودن سفره برای کارکنان مد نظر باشد.
نکته مهم در خرید و فروش گز عمده حذف واسطه های بیشتر، زنجیره تامین برای خرده فروشان از یک کانال مشخص و ارسال بصورت منظم میتواند مورد توجه قرار گیرد.
انواع گز مخلوط پسته و بادام، انواع گز مخلوط آردی را میتوانید بصورت سفارشی تهیه و برای ارسال به خرده فروشیها برنامه ریزی کنید. ما میتوانیم در این مسیر همراه شما باشیم و تامین انواع گز را با عقد قرارداد رسمی به عهده بگیریم.
تجهیزات به روز و پیشرفته کارخانه ما، پرسنل آموزش دیده و با تجربه، مواد اولیه با کیفیت و قیمتهای باور نکردنی، همه نشان از یک فروش عمده و توافقی دارند.

کیفیت تولیدات در فروش گز عمده چه تاثیری دارد

ممکن است تصور کنید فروش عمده یعنی کیفیت پائین و قیمت پائینتر، اما اصلا چنین تصوری درست نیست. کیفیت لازمه یک تولید با ارزش است و استفاده از مواد اولیه درجه یک در تولیدات میتواند درجه بندی و نام برند را پرآوازه نماید.
رقابت در پائین آوردن قیمت نیست، بلکه رقابت در افزایش کیفیت و تناسب در قیمت خواهد بود. وجود گزها و محصولات بدون کیفیت و خارح از استاندارد می تواند نشانه ای از فریبکاری و سود جوئی و تولید محصولات تقلبی باشد.
قیمت مواد اولیه را میتوانید از بازار تهیه کنید و مسائل مختلف و هزینه بر را نیز به آنها اضافه کنید و در نهایت یک قیمت نسبی بدست آورید. پائئین تر از آن و با اختلاف فاحش میتواند به شما تقلبی بودن را گوشزد کند. با توجه به خرید عمده و در مقادیر زیاد، تخفیفات و محاسبه سود کمتر برای فروش میتواند تاثیر مستقیم داشته باشد.

فروش گز ارزان

مشخصات گز آردی مخلوط برای فروش عمده

معمولاً برای فروش گز آردی وزن خالص گز مورد محاسبه قرار میگیرد و آرد در بسته بندی برای نگهداری رطوبت و نرم نگهداشتن گز درون جعبه استفاده میشود، ضمن اینکه بوی مطبوع گز بخاطر وجود آرد در بسته بندی است.
از آرد سه صفر برای پخت و پز استفاده میشود، ولی اهمیت فروش عمده گز مخلوط آردی در کیفیت بالا و قیمت مناسب آن است. گز مخلوط که از مغز پسته و بادام بصورت توام در پخت گز استفاده میشود با درصد های مختلف قابل تولید و عرضه است.
مغزهای درجه یک، بسته بندی های بسیار زیبا و قابل توجه، مواد اولیه با کیفیت و تولید در کارخانه معتبر از مشخصات اصلی انواع گز مخلوط آردی است.
فروش گز عمده را به شما پیشنهاد میدهیم تا از یک محصول درجه یک و کیفیت بالا برای جور شدن کالاهای خود استفاده لازم را برده باشید.

گز فله ای و قیمت فروش آن درب کارخانه

بسیاری از فروشندگان شیرینیجات و تنقلات ترجیح میدهند تولیدات را به کارخانه ای واگذار کنند و تامین مواد اولیه را به دلایل مشخص خودشان به عهده بگیرند.
دلیل اینکه گز به کارخانه ای دیگر واگذار میشود میتواند قیمت تمام شده باشد و تولید با نیروی انسانی ارزانتر انجام شود. به این ترتیب قیمت میتواند کاهش مقبول داشته باشد.
تولید گز فله ای میتواند همین روال را داشته باشد. به این ترتیب شما میتوانید انواع گز را بصورت فله و با نام خودتان خریداری نمائید و بسته بندی آنها را با نام و نشان تجاری خودتان به فروش برسانید. البته توافق کتبی و مذاکرات تخصصی برای این منظور نیاز است. فروش گز عمده فله ای بصورت لقمه ای، مخلوط، پسته ای، بادامی، عسلی، سوهان گزی و انواع دیگر میتواند تولید و در احتیار شما قرار گیرد.

خرید اینترنتی گز و روشهای آن چگونه است

افزایش روز افزون و توسعهزیر ساخت شبکه اینترنت در کشور میتواند در این امر بسیار کمک کننده و یاری دهنده باشد. شما میتوانید با استفاده از اینترنت در یک مکان دور افتاده، در میانه مسیر و ضمن هواخوری، در مسافرت یا درون محل اقامت بیرون از شهر، بدون در نظر گرفتن زمان وارد سایت فروشنده شوید و تنها با صرف اندکی از وقت به خرید انواع محصولات مورد نیاز خود بپردازید.
جالبی این مسیر این است که پرداخت ها نیز میتواند بر اساس همین گونه تجارت صورت گیرد و بلافاصله و در مدت زمان کوتاهی کالای خریداری شده را تحویل بگیرید.
خدمات بر بستر اینترنت روز به روز در حال گسترش است و استفاده از فروشگاه های آنلاین و اینترنتی به تعداد زیاد در حال رشد و نمو هستند. فروش گز عمده اصفهان هم از این قاعده مستثنی نیست.

آن چه باید در مورد گز بدانیم

اینطور که در مکتوبات تاریخی آمده است و ما از آن اطلاع داریم و میتوانیم به آنها مراجعه داشته باشیم، در کوهپایه‌های زاگرس پشه‌ای خاص شیره درخت گون که همان کتیرا است را می خورد و قند آن را به شکل دیگری به نام گزانگبین تبدیل می‌کند.
این شیره بر روی گیاه باقی می‌ماند و در فصل تابستان و اواسط شهریور، دامداران و چوپانان محلی آن را به روشی خاص و با لوازم مخصوصی به اصطلاح آنرا می‌زنند تا گز انگبین از آن تولید شود.
طبق آخرین اطلاعات اعلام شده از طرف مراکز رسمی و علمی، در حال حاضر سالانه به اندازه محدودی در حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم گز انگبین تولید می‌شود که قسمتی از آن به اصفهان و بخشی دیگر در عطاری‌ها برای فروش باقی می‌ماند، همچنین قسمت کوچکی از گز انگبین توسط قنادی ها که مشتری‌های خاص دارند خریداری و استفاده میگردد.

خرید عمده انواع گز بادامی آرتا

چرا دستور ساخت گز تغییر نداشته است؟

حدود سال ۱۳۳۰ هجری شمسی، تولید سنتی گز تا حدودی دستخوش تغییرات و دگرگونی شد و در سال ۱۳۴۰ هجری شمسی و با اوج گرفتن استفاده از ماشین آلات در تولید انبوه گز و پدید آمدن کارخانجات جدید، دستگاه همزن برقی به این صنعت راه پیدا کرد.
پس از آن و در پی فراگیر شدن استفاده از تکنولوژی در تولید گز، دستگاه‌های برش گز و بسته‌بندی و دو سر پیچ گز به سیستم قبل اضافه و تولید گز از روش کاملاً سنتی به روش نیمه مکانیزه تبدیل گردید، ولی هنوز جایگزین فیزیکی برای پارامترهای مهم در گزسازی و ترد بودن، درجه حرارت، فرمولاسیون، افزودنی‌ها و … تعریف نشده است.
گز اصفهان همیشه مورد توجه مسافران و گردشگران بوده و کیفیت و کمیت انواع تولیدات گز توسط برندهای معروف بسیار عالی است  و بهداشت به صورت کامل و تحت نظارت مستقیم عوامل و ارگان های ذیربط در آنها رعایت می‌شود.

فروش گز عمده با کیفیت عالی

شرکت گز آرتا، مرکز تولید و فروش گز عمده در اصفهان از کلیه هموطنان عزیز و مسافران به این شهر درخواست دارد تا از مجموعه آرتا بازدید نموده و محصولات تولیدی ما را با دیگران مقایسه و سپس انتخاب بهتر را انجام دهند.
گز انگبین نوع اصیل این شیرینی دلپذیر است که به‌ صورت سفارشی و در مقدار کم تولید می‌شود و دارای درصد کمی از عصاره گرانبهای گز انگبین است. آنچه به گز شیرین اصفهان هویت داده و آنرا در جهان خاص نموده است همین عصاره و شهد شگفت‌انگیز انگبین یا گز انگبین است. شعار مجموعه آرتا بر پایه تغذیه سالم و تندرستی بنا شده و با تولید انواع گز با کیفیت در صدد تحقق شعار سازمانی خود است.

انواع گز تولیدی در شرکت آرتا

با توجه به وجود انواع تجهیزات و ماشین آلات به روز و مجهز در شرکت صنایع غذائی آرتا، انواع مختلف گز با مغز های بسیار متنوع و با طعم های متفاوت در بسته بندی های بسیار شکیل و زیبا تولید و بفروش می رسد.
انواع گز با درصد های متفاوت مغزهای پسته و بادام و فندق، در این مجموعه تولید میگردد. همچنین جهت رفاه مشتریان عزیز تولید انواع تولیدات بصورت سفارشی و برای مراسم خاص شما و یا خرید عمده نیز امکان تولید دارد.
گز آردی، گز لقمه ای، سوهان گزی، انواع گز مخلوط و دیگر محصولات را می توانید با مراجعه به سایت شرکت گز آرتا ملاحظه نموده و نسبت به خرید از روش های اینترنتی و تلفنی اقدام نمائید. تضمین کیفیت، پاسخگوئی مناسب و فروش گز عمده از مشخصات بارز مجموعه تولیدی آرتا می باشد که آنرا از بقیه متمایز نموده است.

درصد های گز آردی و مخلوط و بسته بندی آنها

در انواع گزهای موجود در محل فروش و تولید محصولات اصیل اصفهان، مغزهای به کار رفته در تولید گز پسته، بادام، فندق و انواع مغزهای مجاز یا مخلوطی از چند نوع از آنهاست. همچنین براساس مقدار درصد مغزهای به کار رفته در تولیدات آرتا می توان آنها را به ۱۰ درصدی، ۱۸ درصدی، ۲۸ درصدی و۴۰ درصدی یا گز سفارشی تقسیم بندی کرد.
گز را اکثر مردم به صورت گز آردی و گز لقمه می شناسند که البته تفاوت این دو در ترکیبات و کیفیت تولیدشان نیست بلکه فقط آنها در نوع بسته بندی و نگهداری با هم تفاوت های جزئی دارند.
برای نگهداری گز مخلوط آردی از پاشیدن آرد لابه لای هر یک از گزها استفاده می شود. شکل گز آردی بیشتر دایره ای است اما گز لقمه به شکل های مربع و مستطیل می تواند تولید و بسته بندی شوند.

فروش گز عمده  پروبیوتیک و گز رژیمی

گز پروبیوتیک از انواع گز است که هم قند بالا را حذف کرده و هم در تولید خود از باکتری های مفیدی به نام پروبیوتیک بهره برده است. البته این نوع گزها، سنتی نیستند و از دستاوردهای جدید و با نوآوری در صنعت تولید گز پا به عرصه وجود گذاشته اند و از استقبال خوبی هم از آن صورت گرفته است.
باکتری های مفید پروبیوتیک باعث تقویت سیستم گوارش شده و افرادی که مشکلات و ناراحتی معده دارند و معمولاً قند شیر به نام لاکتوز، معده آنها را دچار مشکل می کند، این باکتری ها برای آنها بسیار سودمند می باشد.
گز رژیمی برای افرادی که دچار دیابت هستند بسیار مناسب است. امروزه مصرف قند به مراتب از سال های گذشته بیشتر شده است و بسیاری از ترکیبات غذایی که مورد مصرف روزانه ما قرار می گیرند به شکل غیر مستقیم دارای میزان قابل توجهی از انواع قند هستند.

فروش بهترین نوع گز آردی

خرید بهترین گز مخلوط از بهترین کارخانه اصفهان

با توجه به قرار گیری شهر اصفهان در مسیر ترانزیت، و نزدیکی به تولید کنندگان مغزهای درجه یک در استان های همجوار مانند یزد و کرمان،  همچنین نزدیکی به منطقه آزاد تجاری، این شهر و کارخانه های تولید و فروش گز عمده در آن را به عنوان بهترین و با کیفیت ترین محصولات در رنج قیمتی مناسب قرار داده است.
اصفهان با سابقه طولانی در امر تولید سنتی انواع گز از گذشته تا به حال توانسته با استفاده از مواد اولیه با کیفیت، همچنان جایگاه خود را در رتبه برتر تولید کنندگان حفظ و با نوآوری در امر تولید انواع شیرینیجات این جایگاه را برای تولید کنندگان دیگر دست نیافتنی تر کرده است.
محصولات گز اصفهان در انواع تولیدات و با قیمتهای مناسب برای استفاده در مهمانی ها، کاربرد دارد و می تواند با هماهنگی برخی از کارخانجات این تولیدات برای مصارف خاص بصورت سفارشی نیز تولید گردد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید گز مخلوط اصفهان

سوغاتی محبوب ایرانیان گز مخلوط اصفهان

گز مخلوط اصفهان همواره یکی از محبوبترین سوغاتی های این شهر بوده است که با …

دیدگاهتان را بنویسید