گز اصفهان
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / گز لقمه ای / فروش گز لقمه 40 درصد اصفهان

فروش گز لقمه 40 درصد اصفهان

گز نوعی شیرینی اصیل و سنتی ایرانی است که غالبا در اصفهان به صورت عمده تولید می شود و سوغات این شهر است. گز انواع مختلفی دارد و به شکل های گوناگون تولید می شود که مدل لقمه ای یکی از اشکال آن است. گز ۴۰درصد در واقع میزان پسته به کار رفته در آن را مشخص می کند. فروش گز لقمه اصفهان ۴۰ درصد با قیمت مناسب در بسته بندی های مختلف در سایت فروش گز اصفهان انجام می شود.

فروش گز لقمه 40 درصد اصفهان

دستور تهیه گز لقمه

دستور تهیه گز لقمه گز از ترکیب شکر، گلوکز، آب، سفیده تخم مرغ، گلاب و هل به دست می آید.به این صورت که آب و شکر را روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا آب گرم و شکر ذوب و حل شود، توجه داشته باشید آب نباید به هیچ وجه جوش بیاید، سپس به آن گلوکز اضافه می کنیم و آن قدر هم می زنیم تا کش دار شود. سپس سفیده تخم را که از قبل هم زدیم و پف دار شده است را به همراه گلاب به ماده کش سان خنک شده اضافه می کنیم و باز هم می زنیم، بعد از آن مغز پسته یا مغز های دیگر را اضافه می کنیم و وقتی به خوبی مخلوط شد برش می زنیم و رول می کنیم. 

در تولید گز لقمه ای هیچ گونه ماده افزودنی استفاده نمی شود. اگر بخواهیم گز  طبیعی باشد می توانیم به جای شکر از عسل طبیعی استفاده کنیم که باعث افزایش خواص گز نیز می شود. گز لقمه ای به عنوان یک شیرینی و جایگزین قند در کنار چای مصرف می شود و به دلیل مغز های به کار رفته در آن میان وعده ای مقوی و جذاب به شمار می رود.

گز لقمه اصفهان از کجا بخریم؟

گز لقمه اصفهان از کجا بخریم؟ گز از سوغات اصلی شهر اصفهان است و در طعم های مختلف بیدمشکی، نارگیلی، شکلاتی، میوه ای، ترنجبین و ساده و به شکل های مختلف لقمه ای، سکه ای، برشی، آردی و غیره در بسته بندی های شکیل و جذاب تولید و عرضه می شود .گز اصفهان حتی در بازار جهانی نیز معروف است و طرفدار زیادی دارد.

گز لقمه اصفهان را می توانید در سایت فروش گز اصفهان با بهترین کیفیت، بسته بندی های شیک و کاملا بهداشتی و با نازل ترین قیمت خریداری کنید. افراد فعال در این زمینه این گز را در طعم های مختلف را به صورت مستقیم و بدون واسطه در این سایت به مشتری عرضه می کنند و به سراسر کشور ارسال دارند. فروش بدون واسطه باعث می شود گز  درجه یک لقمه ای با قیمت واقعی تولیدی عرضه شود. برای خرید گز لقمه می توانید به این سایت رجوع کنید و آن را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن در محل دلخواه تحویل دهید.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

گز لقمه ای اصفهان

قیمت گذاری گز لقمه ای + خرید گز آردی اصفهان

قیمت گذاری گز لقمه ای به میزان کیفیت مواد اولیه، انگبین مصرفی و وزن محصول …

دیدگاهتان را بنویسید