گز اصفهان
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / گز کرمانی / فروش گز کرمانی 42 درصد پسته ای در اصفهان

فروش گز کرمانی 42 درصد پسته ای در اصفهان

گز یکی از محبوبترین شیرینی های ایرانی است که استان اصفهان در تولید آن فعالیت گسترده‌ای دارد. در واقع این شیرینی یکی از محصولات اصیل ایرانی است که در بازار داخلی و نیز در بازارهای سراسر جهان از شهرت بسیار بالایی برخوردار است. گز کرمانی یکی از مرغوبترین گزهایی است که در بازارهای مربوطه عرضه می‌شود و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. لذا فروش گز کرمانی اصفهان از رونق بسیار بالایی برخوردار است و تولید کنندگان این محصول در تلاش اند تا گز کرمانی را در بالاترین کیفیت، در انواع متنوعی تولید و عرضه کنند.

فروش گز کرمانی 42 درصد پسته ای در اصفهان

خصوصیات گز کرمانی با 42 درصد مغز پسته ای

خصوصیات گز کرمانی با 42 درصد مغز پسته ایهنگامی که نام گز کرمانی به میان می آید، اکثر افراد تصور دارند که این گز در استان کرمان تولید می‌شود اما این یک تصور کاملاً غلط است.

در واقع دلیل نام گرفتن این گز، این است که شخصی به نام میرزا عبدالحسین کرمانی برای اولین بار گز اصفهانی را تولید کرد و به افتخار ایشان نام این گز را گز‌ کرمانی نهادند.

گز کرمانی جزو مرغوبترین گزهایی است که در اصفهان تولید می‌شود و طرفداران زیادی برای خرید آن سر و دست می شکنند.

یکی از انواع گز کرمانی، گز پستی است که این محصول را با درصد های مختلفی از پسته تولید می کنند و معمولاً گز پسته ای ۴۲ درصد جزو پرفروشترین نوع گزها به حساب می آید.

هرچه میزان پسته به کار رفته در گز بیشتر باشد، لذا قیمت آن بالاتر می رود از این جهت گز های پسته ای ۴۲ درصد با توجه به میزان پسته ای که درونشان به کار رفته است قیمت متعادلی دارند یعنی قیمتشان نه آنچنان گران است و نه آنچنان  ارزان؛ از این جهت جزو پرطرفدارترین گزها به شمار می‌روند.

فروشگاه بزرگ انواع شیرینی گز اصفهان

فروشگاه بزرگ انواع شیرینی گز اصفهاناصفهان جز استانهایی است که از قدیم الایام تا اکنون در تولید انواع شیرینی گز فعالیت گسترده‌ای داشته و نیز گزهای تولید شده این استان در سراسر کشور و نیز در سراسر جهان از شهرت بسیار بالایی برخوردار است به طوری که هر ساله به میزان قابل توجهی از این محصول به کشورهای سراسر جهان عرضه می شود.

زیرا طعم این شیرینی بسیار بی نظیر و خاص است. نوشیدن یک فنجان چای در کنار این شیرینی می تواند عصری دل انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد.

با توجه به موضوعاتی که گفته شد می توان گفت تقاضا برای خرید انواع شیرینی گز اصفهان هر روزه بسیار است و تولید کنندگان این محصول برای این که تمامی خریداران بتوانند به راحتی به این محصول دسترسی داشته باشند، نمایندگیهایی را تحت عنوان فروشگاه گز اصفهان در اقصا نقاط ایران در نظر گرفته‌اند تا تمامی هم وطنان به راحتی بتوانند به گز اصفهان اصل و مرغوب، با قیمت های مناسب دسترسی داشته باشند.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

گز کرمانی درجه یک

گز کرمانی درجه یک، میهمان نوروز امسال

گز کرمانی درجه یک، در انواع مختلف برای نوروز امسال و برای پک های هدیه …

دیدگاهتان را بنویسید