گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / انواع گز در بازار / قیمت خرید پولکی و گز در تهران

قیمت خرید پولکی و گز در تهران

قیمت خرید پولکی و انواع گز که با فروش مستقیم از کارخانه در تهران و شهرستان های اطراف آن توزیع می شود به روز شده است. برای دریافت نرخ های جدید و لیست محصولات ارتباط با کارشناس فروش راهی ساده و سریع خواهد بود. ما بهترین ها را پیشنهاد میکنیم.

قیمت خرید پولکی و گز اصفهان در تهران

تهران، قلب تپنده کشور، پایتخت ایران عزیز و به جرات می توان گفت گل سر سبد شهرهای میهن است. مهمترین مرکز تجمع دفاتر صنایع مطرح، دانشگاه های با اعتبار جهانی و برندهای بزرگ ایران، همچنین مرکز و جهت دهنده سیاست و اقتصاد و فرهنگ کشور است.
شرکت صنایع غذائی آرتای اصفهان مفتخر به ارائه سرویس و خدمات فروش انواع گز و پولکی تولیدات خود به تهرانی ها است.
شرکت ما با سالها سابقه کاری مستمر و فعالیت در این حوزه و عرضه گز، شیرینی و سوغات اصیل اصفهان به صورت کسب و کار سنتی و مردمی، و طی سالهای اخیر به صورت فروش اینترنتی و آنلاین،‌ بارها با مشتریان ارجمند تهرانی در سطوح مختلف کار کرده ایم.
برای اطلاع از قیمت پولکی و انواع گز با دفتر فروش اصلی در اصفهان تماس گرفته و همچون گذشته مسیر انتخاب و خرید را با سهولت طی نمائید.

خرید پولکی ارزان

قیمت خرید پولکی در بهترین مرکز خرید گز و شیرینی تهران

شیرینی فروشی ها و قنادی های معروف و قدیمی برای علاقمندان به استفاده از محصولات شیرینی و گز آنقدر محبوبیت دارند که برای خرید از آنها از نقاط مختلف شهر به دورترین نقطه شه سفر میکنند تا بتوانند از محصولات آنان استفاده کنند.
شیرینی فروشیهای تهرانی نیز از بهترین‌ها هستند و جزو مهمترین خریداران و فروشندگان انواع گز اصفهان، سوهان عسلی و انواع پولکی می باشند.
پولکی از آن دسته محصولاتی بشمار می رود که در اغلب شهرها تهیه و تولید می گردد اما پولکی اصفهان مانند گز خاص بوده و با نوآوری طعم های بی نظیری را ارائه می دهند. برندهای مختلف تولید کننده پولکی مانند:
پولکی شرکت آرتای اصفهان، پولکی کرمانی، پولکی آنتیک، پولکی معراج، پولکی دردشتی، پولکی مظفری، پولکی سفیر و بسیاری دیگر میباشند که در تهران می توانید آنها را در قنادی ها و مراکز فروش محصولات اصفهان بیابید.

فروش اینترنتی عمده گز و پولکی اصفهان در سراسر کشور

انواع گز ساده و مغز دار با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، انواع پولکی و نبات اصفهان با طعم های مسحور کننده و در وزن های مختلف را که از سوغاتی های اصیل ایرانی هستند، امکان خرید توسط این مرکز بصورت اینترنتی و آنلاین و به صورت مستقیم از شرکت آرتا، هم بصورت عمده و هم بصورت سفارشی در سراسر بازار تهران و کشور فراهم شده است.
استفاده از بستر اینترنت این امکان را برای هر دو طرف بوجود آورده است تا در کمترین زمان و بیشترین سرعت به انتخاب محصول بپردازند و در مناسب ترین زمان کلیه سفارشات خود را در محل اعلام شده تحویل بگیرند.
دفتر فروش شرکت آرتا با استفاده از افراد با تجربه و آموزش دیده می تواند دغدغه خرید بیواسطه را در شما از بین ببرد و شما را تا دریافت محصولات اصیل گز و پولکی آرتای اصفهان رها کند.

قیمت خرید پولکی و گز

انواع گز لقمه ای در بازار تهران

انواع گز تولید شده در کشور را می توان به تولیدات گز پایتخت ایران، اصفهان و گز تبریز دسته بندی کرد. هر یک از این مناطق تولید کننده گز نمونه های متنوعی را ارائه می دهند اما گز و محصولات پولکی اصفهان به عنوان شیرینی سنتی و اصیل ایرانی معرفی شده است.
گز لقمه ای مغزدار از نظر نوع مغز مورد استفاده در تولید، درصد مغز، طعم لحاظ شده و حتی مدل های بسته بندی منجر به تنوع بسیار در تولید و حتی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت فروش نیز هستند. برخی از این انواع گزهای لقمه ای که در بازار تهران می توانید بیابید:

  • انواع گز لقمه ای مغز دار( گردویی، فندوقی، پسته، مخلوط، بادام )
  • گز لقمه ای با طعم های ویژه ( میوه ای، شکلاتی، زنجبیلی )
  • انواع گز لقمه ای مخصوص
  • انواع گز لقمه ای سفارشی
  • انواع گز لقمه ای پسته ای 

انواع گز آردی در بازار تهران

گز آردی و انواع آن جزو بهترین شیرینی که در ان از هیچگونه مواد نگهدارنده ای استفاده نمی شود قابل معرفی است.
هر یک از انواع گزهای آردی در قنادی ها و فروشندگان عمده در بازار تهران عرضه می شود این امر بنابر نیاز های متقاضی و خریدار صورت گرفته، که بالاترین حجم فروش را دو نمونه گز آردی جعبه ای و مغز دار و انواع گز آردی سفارشی برای کادو انتخاب و خریداری می گردد.
انواع گز آردی در بازار تهران عبارتنداز:
گز آردی پسته ای، گز آردی بادامی، گز آردی مخلوط، گز آردی بسته بندی، گز آردی فله ای، گز آردی بیدمشکی، گز آردی انگبینی و گز آردی ترنجبینی که توسط شرکت صنایع غذائی آرتا در اختیار فروشندگان عمده و قنادی های سراسر تهران بزرگ قرار می گیرد.

خرید انواع بهترین پولکی

سوهان گزی چیست و چگونه تهیه می شود؟

برای تهیه سوهان گزی مواد اولیه بسیار مغذی مانند جوانه گندم، هل، کره گیاهی، زعفران و عسل تخم مرغ، پودر نارگیل، گلاب و آرد سفید، دیگر مواد تشکیل دهنده این میان وعده پر انرژی استفاده می شود. این شیرینی خوش طعم بخاطر اینکه سرشار از ویتامین است، علاوه بر طعم خوب، یک منبع انرژی خوب برای مصرف کنندگان به حساب می آید و جهت جلوگیری از بی حالی و خستگی، تقویت عضله ها و آرامش بخش اعصاب خوردن آن توصیه می شود.
برای اطلاع از نحوه تهیه سوهان گزی ابتدا  سوهان تازه را بوسیله وردنه تخت میکنند و سپس لایه ای از گز روی آن قرار می دهند. سوهان گزی، از دو محصول متفاوت با خواستگاه های متفاوت است.
برای اطلاعات بیشتر از قیمت خرید پولکی و تهیه گز اصفهان و سوهان گزی و اطمینان از کیفیت هر کدام می توانید با واحد فروش ارتباط بگیرید.

قیمت خرید پولکی و نبات در کارخانه آرتا

برای معرفی سوغات اصفهان می توان به نمونه های بسیاری از شیرینی جات های خوشمزه اشاره و معرفی نمود. علاوه بر انواع گز، معروف ترین انها پولکی نبات اصفهان است. گرچه تولیدات شیرینی جاتی چون برشتوک، شیرینی نخودچی با شرینی کرکی را نیز می توان اضافه کرد اما پولکی نبات های تولید شده در صنایع غذائی آرتا از تولیدات پولکی های طعم دار و با مغزدار بوده که می توان به مجموعه نبات های طعم دار اشاره کرد. انواع پولکی نبات های تولید شده در صنایع آرتا عبارتند از:

  • پولکی میوه ای نارگیلی
  • پولکی زنجبیلی، دارچینی، لیموعمانی
  • پولکی مغزدار ( پسته، کنجد، سیاه دانه، خشخاش )
  • نبات شاخه زعفرانی سفید
  • نبات چوبی زعفرانی سفید
  • نبات چوبی گیاهی ( نعنا، گل گاوزبان، آویشن، هل، بهارنارنج، لیموعمانی، زعفرانی و … )
  • نبات تخت زعفرانی سفید
  • خرده نبات زعفرانی سفید
  • پرده نبات زعفرانی

سوهان و گز اصفهان

قیمت خرید پولکی و انواع گز درجه یک از کارخانه تولید کننده

شرکت صنایع غذائی آرتا برای مصرف کنندگان خود راه های ارتباطی بسیار ساده ای را برای خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه در نظر گرفته است.
شما می توانید با مراجعه به سایت این شرکت، هم از انواع تولیدات و مشخصات آنها در این کارخانه مطلع شوید و هم با ثبت سفارش مستقیما اقدام به خرید نمائید و از ارسال محموله خرید خود در اسرع وقت و در بسته بندی های متنوع و مورد اطمینان در اختیار داشته باشید.
طی تماس با دفتر مرکزی شرکت آرتا در اصفهان می توانید مستقیماً و بدون واسطه خرید نمائید و از مشاوره تلفنی کارشناسان و مشاورین که بصورت کاملاً رایگان ارائه می گردد نیز بهره مند شوید.
قیمت خرید پولکی و محصولات متنوع صنایع غذایی آرتا به روز شده در اختیار شما قرار می گیرد.

راه های تماس با مجموعه صنایع غذایی آرتا

با مراجعه به شبکه های اجتماعی نظیر واتس آپ و اینستاگرام، بدون محدودیت در مکان و زمان، تنها با دسترسی به اینترنت می توانید در خواست خرید خود را ارائه نمائید و منتظر تماس کارشناسان فروش این شرکت بمانید تا در اسرع وقت ارتباط را با شما برقرار نمایند.
کلیه این خدمات و درگاه های تماس برای سهولت و اطمینان دسترسی خریدار با تولید کننده بطور مستقیم طراحی شده است تا این آرامش و امنیت خرید را در شما بوجود آورده باشد.
تولیدات متنوع کارخانه تولیدی آرتا را می توانید با مراجعه به هر یک از این درگاه ها ببینید و با انتخاب یکی از آنها لذت شیرینی لحظه ها را به خانواده خود هدیه دهید.
همچنین یاد آوری میگردد که هنگام سفارش و یا خرید ضمانت نامه های کیفیت منضم به فاکتور خرید را از دفتر فروش بخواهید.

فروش ارزانترین قیمت گز

نمایندگی خرید انواع شیرینیجات، گزو پولکی در تهران

شرکت صنایع غذائی آرتا بزرکترین نمایندگی محصولات شیرینی جات و گز و پولکی دراصفهان قرار دارد که با عرضه انواع محصولات در خدمت مشتریان گرامی است. ازانواع شیرینی جات و گز موجود در این شرکت تولیدی و فروش بازدید نمائید.
تنوع  بسار زیاد انواع گزهای ساده و مغز دار، آردی و لقمه ای که با طرح ها و طعم های متنوع، برای هر سلیقه و برای هر مکانی یک انتخاب در دسترس دارد.
همچنین یادآوری میگردد در این شرکت که در ارائه محصولات غذائی با کیفیت و استاندارد و بهداشتی حرف اول را در میان تولیدکنندگان با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه با کیفیت در تولید کلیه محصولات خود میزند، سالهاست که در رتبه برتر کشوری از لحاظ نوآوری و کیفیت قرار دارد.
قیمت خرید پولکی و انواع گز اصفهان بی واسطه در اختیار شما قرار میگیرد.

خرید اینترنتی محصولات آرتا در سراسر کشور

در تولیدات گز و پولکی آرتا، انواع تولیدات سفارشی در بسته بندی های قابل ملاحظه و بسیار مجلسی و شیک هم به چشم می خورد. انواع طرح های بسته بندی منحصر بفرد در این کارخانه تولیدی به اقصی نقاط کشور ارسال و مورد استفاده قرار می گیرد.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت از انواع و قیمت محصولات تولید شده این شرکت و تصاویر آن بازدید نمائید. شرکت آرتا با بهره گیری از دستگاه ها و تجهیزات به روز و نیروی انسانی با تجربه و با استفاده از بهترین مواد اولیه و با کیفیت مورد تائید سازمان ملی استاندارد ایران، جایگاه در خور شان را برای خود بدست آورده و جوایز و گواهینامه های معتبر داخلی و خارجی را بدست آورده است.
قیمت خرید انواع گز و قیمت خرید پولکی و سوهان را در هر کجا هستید با یک تلفن دریافت کنید.

انواع گز صنایع غذایی آرتا

فروش بی واسطه بهترین گز اصفهان

انواع گز و پولکی که برای ارسال به استان تهران و شهرهای مختلف ایران تولید و بسته بندی می شود دارای کیفیت استاندارد اصل است. فروش عمده و بی واسطه توانسته است در کاهش قیمت خرید پولکی و انواع گز تاثیر بسزایی داشته است.
طرح های ارائه شده برای تولیدات سفارشی از زیبائی و تنوع رنگ و طرح بسیار برخوردار است و تماماً با کیفیت مورد تائید مراجع و محافل ذیربط قرار گرفته است.
ارسال تولیدات این شرکت هم بصورت کیلوئی و هم بصورت عمده می تواند عرضه شود که این مورد به اختیار خریدار قابل انجام است. برای توضیحات بیشتر و کسب اطلاعات جامع از تولیدات و انواع آن می توانید به سایت ما مراجعه نمائید و همچنین با تماس با کارشناسان از راهنمائی و مشاوره رایگان هم برخوردار باشید.
اطمینان و نوآوری در تولید با محصولات آرتا شعار همیشگی این شرکت می باشد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

قیمت و خرید گز آردی

قیمت و خرید گز، طرز تهیه گز آردی

قیمت و خرید گز آردی که از سوغات های محبوب و معروف ایرانی است به …

دیدگاهتان را بنویسید