گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گز / قیمت سوهان گزی اصفهان | قیمت خرید سوهان گزی عدل

قیمت سوهان گزی اصفهان | قیمت خرید سوهان گزی عدل

قیمت خرید انواع باکیفیت ترین سوهان گزی کارخانه عدل، در نمایندگی های فروش اینترنتی، قیمتی مناسب برای تمامی اقشار جامعه بوده ,است…

سوهان گزی اصفهان یکی از محصولات پر فروش اصفحلن است و مردم زیادی که برای سفر کردن به اصفحان می روند از این سوهان خریداری میکنند و سوهان گزی هم یکی از محصولات خوش طعم وخوش مزه ای است که مخاوط گز و سوهان است و در اصفحان به فروش می رسد و یکی از سوغات خوشمزه و خوردنی اصفحان است در تبتدا و در زمان های قدیم تقریبا سوهان ها به صورت تکی و با پسته و پودر پسته و شکر و پودر قند به مردم داده می شد امام امروزه با ترکیب دو سوغاتی معروف و خوشمزه اصفحان یعنی گز و سوهان توانسته اند خوراکی تهیه کنند که بسیار خوش طعم و خوش مزه است..

سوهان گزی قم  هم یکی از معروف ترین های سوهان ها است و به دلیل اینکه حرم حضرت معصومه ع در این شهر قرار دارد بسیاری از گردشگران و زائران به این جا سفر می کنند و برای سوغات به خانواده های خود از این نوع سوهان استفاده و خرید می کننند سوهان گزی در واقع محصولی است که بسیار لذیذ و خوشمزه است و از ترکیب دو محصول خوشمزه به وجود امده که بسیار هم خوشمزگی اش را دو برابر می کند… قیمت سوهان گزی اصفهان را بهتر است فروشندگان آن به دست آورد. 


 و هم چنین قیمت سوهان گزی عدل در حال افزایش است زیرا که این سوهان در حال حاضر دارای پسته است و پسته مخلفاتی است که بسیار در ایران گران شده و قیمت خرید ان فقط برای افرادی قابل خرید است که بودجه مالی بالایی دارند از قرار مغلوم هر ذاته وسته برابر با یک عدد نان شده و این افزایش قیمت باعث گرانی هم شده البته به جز پسته محصولات دیگری هم در سوهان گزی هستند که گران اند و مرغوب هستند ولی با این که این محصول گران است باز هم طرفداران و خریداران زیادی دارد …

قیمت سوهان گزی اصفهان | قیمت خرید سوهان گزی عدل

معرفی مدل های مختلف گز اصفهان

معرفی مدل های مختلف گز اصفهانمدل های مختلف گز اصفهان که در شهر های اصفهان به صورت و به روش های قدیمی پخت و به دست مردم عزیز می رسد…این مدل ها عبارتند از؛

  • گز آردی
  • گز لقمه ای
  • گز پولکی
  • گز برشی
  • و در اخر سوهان گزی که بسیار هم طعم شگفت انگیزی دارد…

ویژگی های انواع سوهان گزی اصفهان

ویژگی های انواع سوهان گزی اصفهانویژگی های انواع سوهان گزی اصفهان؛ سوهان گزی ساده دارای مقداری سوهان نرم و رنگ تقریبا حلوایی مانند به دور آن پیچیده شده و طعم لذت بخشی را فراهم اورده.

 گز کامل ترین و سالم ترین منبع تامین انرژی برای مصرف کننده آن است. در
ساخت گز از هیچ ماده نگهدارنده و افزودنی های خوراکی استفاده نشده است بنا بر این
می توان با اطمینان خاطر آن را مصرف نمود . در تولید گز علاوه بر عصاره گیاهی
انگبین از مواد مغذی دیگری شامل : ترنجبین ، عسل ، مغز پسته و بادام و سفیده تخم
مرغ استفاده می شود که ارزش غذایی و کالری بالایی دارند
.

 

شکر ، روغن نباتی هیدروژنه خوراکی ، گز ، خلال بادام ، کره گیاهی ، عسل ،
خلال پسته ، آرد جوانه گندم ، آرد گندم (قنادی) ، هل ، زعفران ، آب آشامیدنی

فروش عمده انواع سوهان گزی درجه یک

فروش عمده انواع سوهان گزی درجه یکسوهان قم

 از اصلی ترین و سنتی ترین سوهان قم می باشد. این سوهان به روش کاملاً سنتی
و با دست تهیه می شود. این سوهان به صورت دایره های کوچک و بزرگ تولید می شود و در
ظروف مخصوص به فروش می رسد. سوهان گل قم خریداران زیادی دارد
.

سوهان لقمه ای قم

سوهان لقمه ای قم از جمله محبوب ترین و پر فروش ترین سوهان های قم
است. سوهان لقمه ای همان طور که از اسمش مشخص است به صورت لقمه ای است و بعضی از
تولید کنندگان وسط سوهان را با مغز گردو  پسته و یا بادام پر می کنند. با کمک
قالب تهیه می شوند
.

سوهان گزی قم

سوهان گزی نیز علاقه مندان خاص خود را دارد. یکی از سوهان های خوش طعم قم
می باشد. در این سوهان به جای مغز گردو و پسته با گز وسط سوهان را پر می کنند و از
نظر اندازه از سوهان لقمه ای بزرگ تر می باشد
.

 

قیمت فروش بهترین سوهان گزی

قیمت فروش بهترین سوهان گزیقیمت فروش سوهان گزی ربط مستقیمی به مواد اولیه ای دارد که در آن به کار برده می شود. این نوع از محصول دارای نرخ های بسیار متفاوتی است که حتی به بسته بندی آن نیز ارتباط دارد. در هر حال، اگر خواسته باشیم این سوال را مطرح کنیم که سوهان گزی چیست، می شود آن را نوع شیرینی خوشمزه توصیف کرد.

از دیگر انواع این ها هستند:

سوهان کنجدی نیز همانند سوهان عسلی است. در سوهان کنجدی به جای مغز بادام
و پسته از کنجد استفاده شده است. سوهان کنجدی به اندازه یک سکه است که به جای قند
در کنار چایی بسیار لذیذ خواهد بود
.

سوهان حبه ای

باید به شما بگوییم که در تولید همه ی سوهان ها از مواد اولیه مشابه
استفاده می شود، فقط در شکل و ابعاد با هم متفاوت هستند. سوهان همانند حبه قند است
و به راحتی می تواند نوش جان کرد
.

سوهان حلوایی

دسر سوهان

لیست شرکت های پخش کننده سوهان گزی در کشور

لیست شرکت های پخش کننده سوهان گزی در کشورشرکت های گوناگونی در کشورمان وجود دارند که کارشان تولید انواع سوهان گزی می باشند. البته در این خصوص باید به این مسئله اشاره کرد که منظور از شرکت، همان کارگاه های قنادی ای هستند که در جای جای ایران فعالیت می کنند و مرکز اصلی آن ها استان های مرکزی کشورمان به ویژه اصفهان و یزد می باشند. در این مناطق، بهترین ها این گونه از شیرینی تولید می گردد که از لحاظ کیفیت و طعم از جمله بهترین ها به شمار می روند. از جانب دیگر، این نمونه از سوهان دارای خاص متعددی هم است.

اگر می خواهید شرکت هایی را پیدا نمایید که در زمینه پخش این کالا هستند، بهتر است که به تولید کنندگان آن مراجعه نمایید. اما برای پیدا کردن نام ها و برندهای خاص و ویژه بایستی در گام نخست فهرستی ترتیب داد. این لیست را می شود از طریق اینترنت و یا سر زدن به بازار به راحتی تهیه کرد که ما در این جا پیشنهاد می دهیم به اینترنت متوسل شوید؛ زیرا به این گونه و با وارد کردن عبارت مورد نظر خود سایت های متعددی را پیدا خواهید کرد که لیست تولیدی ها و پخش کنندگان را برای تان ارائه می دهند.

خلاصه این که سوهان گزی یکی از تنقلات و یا شیرینی جات بسیار خوشمزه است که همراه بهترین گز اصفهان پخته می شود در دسترس عموم قرار می گیرد.

نمایندگی فروش سوهان گزی در ایران

نمایندگی فروش سوهان گزی در ایرانسوهان گزی را بسیاری از کارگاه های سوهان پزی، به وسیله نمایندگی هایی که در اقصی نقاط کشور راه اندازی کرده اند، عرضه می نمایند. از این شعب می شود حتی گز صادراتی اصفهان را نیز تهیه کرد. روی هم رفته، شعبه هایی که ایجاد می شوند بهترین سوهان قم و سوهان کاشمری را ارائه می دهند.

نمایندگی فروش سوهان گزی در ایران، در شهرهای مختلفی فعالیت می نماید. این مرجع، یکی از گزینه های مناسب جهت خرید محصول می باشد. از آن ها در هر طعم و کیفیتی که خواسته باشید، می توانید سوهان گزی را به دست آورید. آن ها همین طور انواع گز را نیز در کنار سوهان می فروشند که خواص بسیاری آن سبب شده مشتریان پر و پا قرصی داشته باشد. در هر صورت، سوهانهای معروف قم را بیشتر این نمایندگی ها هستند که در جای جای ایران توزیع و پخش می کنند و به فروش می رسانند.

در هر حال، گز با روکش سوهان که در واقع همان سوهان گزی است، از شکل ها، طعم ها و همچنین ابعاد گوناگونی تشکیل شده اند که هر کدام از این شیرینی های خوش مزه، نرخ های متفاوت خود را هم دارا هستند. در کل، نمایندگی های شرکت های معتبر این عرصه، در کارهای مختلفی ارائه خدمات می کنند.

تفاوت های انواع سوهان گزی

تفاوت های انواع سوهان گزیاگر خواسته باشیم نگاهی به روند پخت سوهان های گزی بیندازیم، مشاهده می نماییم که همه آن ها را تولیدی ها به یک شکل و از مواد اولیه یک سان می پزند. اما در این میان تفاوت هایی نیز میان شان وجود دارد. این گوناگون اگر چه باعث تنوع در بازار گردیده و همین طور سبب شده تا اقشار مختلفی از جامعه بتوانند آنان را تهیه کنند، اما گاهی دلیل نا مرغوب بودن کالا نیز بوده است. در هر صورت، اگر می خواهید که تفاوت های انوع سوهان های گزی را بدانید، بهتر است که سری به بازار خرید و فروش بزنید.

در این مراکز، فروشندگان آشکارا برای تان سوهان های معروف به گزی را معرفی می کنند. ما نیز در این جا به چند تفاوت اصلی اشاره می کنیم که حایز اهمیت هستند:

  1. سوهان های گزی از نظر شکل با هم فرق می کنند.
  2. آن ها را در حجم ها و وزن های گوناگونی می پزند.
  3. مواد افزودنی مختلفی به آنان اضافه می کنند.
  4. برخی از آن ها بدون قند تولید می شوند که رژیمی هستند.
  5. و سایر موارد دیگر

تولید سوهان گزی به طعم های مختلف در اصفهان

تولید سوهان گزی به طعم های مختلف در اصفهانطعم، یکی از با اهمیت ترین موضوعات برای این است که کالایی تنوع بیشتری پیدا کند. در همین حال که انواع مختلفی از یک محصول تولید می شود، به شمار مشتریان و مشتاقان آن هم افزوده می گردد. به این معنی که ممکن است هر کسی یک ذائقه ای داشته باشد، پس اگر طبق خواست مشتری عمل کنیم، خواهیم توانست که مصرف کننده جدیدی را به محصولات مان بیافزاییم. شرکت های سازنده سوهان گزی هم از همین تفکر استفاده می کنند. محصولات شان را در مزه های متفاوتی عرضه می دارند.

در استان اصفهان که به نوعی مهد تولید سوهان و گز به شمار می رود، در طعم های کاملاً گوناگونی می شود این محصول را تهیه کرد که در این جا به چند نوع از آن اشاره می شود:

  • سوهان گزی با طعم پسته
  • سوهان گزی با طعم بادام
  • سوهان گزی با طعم فندق
  • سوهان گزی در طعم کنجد
  • سوهان گزی در طعم گردو
  • سوهان جوانه گندم همراه با گز
  • و سایر طعم های دیگر

فروشندگان سوهان گزی در کشور

فروشندگان سوهان گزی در کشورسوهان گزی از جانب فروشندگان متعددی عرضه می شود. نخستین ارائه دهندگان این نوع از شیرینی جات، کارگاه هایی به شمار می روند که آن را می پزند. آن ها محصولات خود را البته به گونه کلی وارد بازار می نمایند. از طرف دیگر، فروشندگان جزئی فروش زیادی را نیز می شود در جای جای کشورمان پیدا کنیم که عرضه کننده سوهان گزی ها در طعم ها، کیفیت ها و همچنین بسته بندی های متنوعی می باشند. آن شمار از عرضه کنندگانی معروف هستند که نوع مرغوب کالا را در دسترس مشتریان خود قرار دهند.

پس بهتر است که برای تهیه یک سوهان گزی خوب و با کیفیت، به فروشندگان معتبر سر بزنیم. از طرف دیگر، دیده می شود که در برخی از شهرها، شعب شرکت های تولیدی نیز فعالیت می کنند. آن ها نیز از جمله مورد اعتماد ترین مراجع خرید هستند. در واقع این شعبه ها، به کارگاه کمک می کنند هم محصول خود را بهتر بشناسانند و بفروشند.

از جانب دیگر، برخی از فروشندگان در فضای مجازی نیز به صورت گسترده ای اقدام به ارائه سوهان گزی می کنند. پس به گزینه های ارائه دهندگان این گونه افزوده شده است و در همین حال، مشتریان هم می توانند با گشت و گذاری در اینترنت هم با طرز تهیه سوهان قم آشنایی حاصر کنند و نیز به خرید این محصول بسیار خوشمزه بپردازند.

عرضه مستقیم سوهان گزی در ایران

عرضه مستقیم سوهان گزی در ایرانعرضه مستقیم سوهان گزی در ایران را خود کارگاه هایی انجام می دهند که کار در تولید این محصول می باشند. در شهرهای مختلفی از کشورمان امروزه شاهد این هستیم که کارگاه ها همان گونه که پخت محصولات شان ادامه می دهند، سوهان های داغ و تازه را در در انواع گوناگونی به دست مشتریان خود می رسانند و عرضه می دارند.

این کار سبب می شود تا در گام نخست، دست واسطه ها از بازار کوتاه شود. در گذشته ها، اغلب این واسطه ها بودند که این گونه از تنقلات را از تولیدی ها تهیه می کردند و شهر به شهر عرضه می داشتند؛ آن ها ممکن بود با نرخ های بسیار بالایی نوع نه چندان مرغوب سوهان گزی ها را به فروش برسانند که امروزه این گونه نمی باشد. چون که خود شرکت های تولیدی علناً وارد بازار شده اند و یا از طریق نمایندگی هایی که ایجاد کرده اند، کالای خود را به صورت مستقیم به فروش می رسانند.

به این صورت است که سوهان قم قیمت ارزان را مشتریان به راحتی می توانند به دست آورند. البته در چند سال اخیر، به این گزینه ها اینترنت هم افزوده شده که باعث سهولت های زیادی برای مشتریان و فروشندگان شده است و عرضه مستقیم به وسیله سایت های متعددی که رسمی ایجاد شده اند نیز صورت گرفته و محصولات پخش می شوند.

فواید استفاده از سوهان گزی

فواید استفاده از سوهان گزیفواد سوهان های گزی، بیشتر ربط مستقیمی به مواد افزودنی ای دارد که در آن مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین خواص گز دارد. در این جا ما به این اشاره می کنیم که همان پسته و یا خشکبار دیگری که به سوهان ها اضافه می شود، دارای خواص چندگانه هستند که از این محصول یک شیرینی بسیار مفید و خوب ساخته است.

اما در این جا ما سعی می نماییم که فواید استفاده از سوهان گزی را برای تان بر شماریم؛ ولی پیش از همه باید توجه داشته باشید در صورتی می توانید از خواص آن بهره مند گردید که محصولی اصل و مرغوب را تهیه کنید. اما فواید آن علاوه بر رفع کم خونی، استرس و مفید برای پوست صورت، دارای ویتامین های گوناگون است که عبارت اند از:

  • ویتامین ای
  • ویتامین سی
  • ویتامین اِی
  • گروه ویتامین های بی
  • و مواد معدنی مختلفی مانند: سدیم، پتاسیم، کلسیم، آهن، منیزیم و غیره

کارخانجات تولید کننده سوهان گزی

کارخانجات تولید کننده سوهان گزیسوهان پزی ها در انواع مختلفی محصولات خود را تولید می نمایند. یکی از معروف ترین این ها، سوهان گزی است. این گونه از محصول به طوری پخته می شود که در میان سوهان، گز را جای می دهند. این کار هم تنوعی ایجاد میکند و هم این که باعث می گردد مصرف کننده با یک تیر دو نشان را هدف قرار دهد؛ یعنی یک جا هم سوهان را بخرد و هم گز را. از طرف دیگر طعم این محصول هم منحصر به فرد می باشد.

در کل، شرکت هایی که در کار سوهان گزی پزی هستند، از مواد اولیه مختلفی در این عرصه استفاده می نمایند که می شود به، شکر، آرد جوانه گندم، روغن گیاهی، انواع تنقلات، کره حیوانی، هل ساییده و غیره مواد مورد نیاز در زمینه پخت سوهان اشاره کرد.

این تولیدی ها از طرق مختلفی نیز کالای شان را وارد بازار می کنند و در دسترس مشتریان شان قرار می دهند که تا این جای مقاله به آن ها اشاره کردیم و درباره چگونگی کارکردشان هم توضیحات مبسوطی داده ایم. در هر صورت، کارخانجات تولید کننده سوهان گزی، سعی می نمایند تا بهترین محصول را روانه بازار کنند.

بزرگ ترین مراکز فروش سوهان گزی در تهران

بزرگ ترین مراکز فروش سوهان گزی در تهرانبازار پایتخت کشورمان تهران، همواره شلوغ بوده و در آن انواع شیرینی جات مانند سوهان های گزی پیدا می شده است. با مراجعه به عرضه کنندگان مختلفی که در مراکز گوناگونی از این شهر فعالیت می نمایند، می توان محصولاتی بسیار لذیذ را پیدا کرد و آن را خریداری نمود.

از این مراکز، خرید عمده و جزئی سوهان گزی ها امکان پذیر می باشد. آن ها را اغلب تولیدی ها وارد بازار تهران می نمایند تا به این صورت هم مشتریان داخلی و هم خارجیانی که برای گردشگری وارد تهران می شوند، محصولی درجه یک و با کیفیت را تهیه کنند و از خود آن لذت ببرند.

صادر کنندگان برتر سوهان گزی به ترکیه

صادر کنندگان برتر سوهان گزی به ترکیهسوهان گزی، به کشورها مختلفی صادر می شود که از آن می شود به ترکیه اشاره کرد.

در این عرصه، خود تولیدی بیشتر در کار صادرات می باشند؛ اما نمی شود ناغافل از گروه های بازرگانی گوناگونی ماند که در این حوزه فعالیت گسترده ای دارند. در کل، صادر کنندگان برای این که بتوانند محصول خود را بهتر و با نرخ ها بالاتری عرضه بدارند، به چند مسئله توجه می نمایند که کیفیت مهمترین آن ها است.

از جانب دیگر، تازگی، عطر و بوی خوش و همچنین بسته بندی های شکیل نیز از جمله نکات دیگری است که در خصوص صادرات سوهان گزی در نظر گرفته می شود.

بازرگانی فروش سوهان گزی

بازرگانی فروش سوهان گزییکی از جمله پر فروش ترین محصولات سوهان، نوع گزی آن می باشد. به این ترتیب می توان از همین حالا گفت که بازرگانی فروش سوهان گزی از رونق خوبی برخوردار می باشد. دلیل این مسئله هم بر می گردد به نوع و طعم این محصول که بسیار خوب و خوشمزه است.

از طرف دیگر، همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، بیشتر این نوع از کالا به خارج از کشور صادر می شود که راه درآمد زایی بسیار خوبی را برای بسیاری از تاجران تولید کنندگان این محصول باز کرده است.

فروش سوهان گزی به قیمت روز بازار در کشور

فروش سوهان گزی به قیمت روز بازار در کشورقیمت های سوهان گزی ها تفاوت زیادی با هم دیگر دارند. البته این مسئله ربط بسیاری به قیمت گز هم دارد. ماده اصلی تشکیل دهنده سوهان های نام آشنا به گزی، همین محصول می باشد. همان گونه که می دانید، خود گز نیز از ارزش بالایی برخوردار است.

در هر صورت، فروش این نوع از شیرینی به نرخ روز، توسط مراجع گوناگونی صورت می گیرد که از کارخانه تولیدی گرفته تا فروشندگان جزئی و وب سایت های اینترنتی در این عرصه فعالیت دارند. هر کدام از آن ها بنا به شرایطی که دارند، محصول را در قیمت های مختلفی عرضه می دارند که این مسئله در بازار کاملاً طبیعی می باشد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گز درجه یک

سوهان گزی قربانی برندی معتبر در سایت فروشگاه آنلاین

سوهان گزی قربانی، برندی معتبر است که بهترین نوع گز سوهانی را تولید می‌کند. در …

دیدگاهتان را بنویسید