گز اصفهان
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / قیمت سوهان گزی مرغوب در بازار

قیمت سوهان گزی مرغوب در بازار

سوهان از شیرینی های خوش خوراک ایرانی می باشد که جایگاه ویژه ای در بین مردم ایران دارد. در ابتدای امر انواع سوهان را در شهر قم تهیه می کردند که به مرور تولید آن در شهر های دیگر نیز رواج یافت. این محصول را می توان به صورت گز نیز تولید کرد. در تهیه آن از انواع مغز ها نیز استفاده شده است که در تعیین قیمت آن موثر می باشد. قیمت سوهان گزی مرغوب در بازار این مجموعه مشخص می باشد و می توانید با مراجعه به آن ثبت سفارش نمایید. 

قیمت سوهان گزی مرغوب در بازار

آشنایی با انواع سوهان گزی

آشنایی با انواع سوهان گزی سوهان باکیفیت گزی، باید رنگی زیبا و قهوه ای روشن داشته باشد. همچنین عطر و بویی دلپذیر از آن به مشام خریدار برسد.در ابتدای تولید انواع سوهان این کار به وسیله دست و روش سنتی صورت می گرفته است. ولی امروزه با ورود دستگاه های مجهز و پیشرفته به این حرفه و صنعت، تولید این محصولات از لحاظ بهداشتی نیز رصد می شود.

این خوردنی های خوشمزه به صورت کنجدی، پشمکی، حلوایی، کره ای، بادامی، گزی، لقمه ای و غیره نیز تولید می شوند. در گذشته برای تهیه آن بیشتر از آرد استفاده می شده است. ولی امروزه جوانه گندم جایگزین خوب و مناسبی برای آرد شده که علاوه بر مواد معدنی، کلسیم، پتاسیم، دارای فیبر فراوانی می باشد که این فیبر در اختلالات گوارشی و غیره چاره ساز است. همچنین جوانه گندم باعث ماندگاری بالای سوهان می شود.

در تهیه انواع سوهان و سوهان گزی از آرد، جوانه گندم، مغز پسته و بادام، روغن، کره حیوانی، شکر و دیگر ملزومات آن استفاده شده است.این محصول یک نوع سوهان می باشد که بر روی گز کشیده می شود.

جوانه گندمی که در تهیه سوهان گزی استفاده می شود مواد معدنی فراوانی از جمله انواع ویتامین، پروتئین، آرامبخش و قند فراوانی دارد.افراد ورزشکار می توانند از آن برای نیرو زایی خود استفاده کنند.از انواع سوهان گزی می توان به لقمه ای، لوزی، گل، عسلی، کنجدی، حلوایی، حبه ای و انواع دیگر آن را نام برد.

مرکز خرید سوهان گزی مرغوب قیمت مناسب

مرکز خرید سوهان گزی مرغوب قیمت مناسب مرکز خرید سوهان گزی مرغوب در این مرکز از قیمت مناسب و خوبی برخوردار است.در این مرکز سوهان گزی فله و عمده نیز عرضه می شود و می توانید با مراجعه به این مرکز ثبت سفارش نمایید.

قیمت این محصول تا حدودی به نوسان ارز و بازار بستگی دارد و نمی توان نرخ مشخصی را برای آن ذکر نمود.با تولید با کیفیت این محصول و بسته بندی شکیل و زیبای آن می توان می توان روی صادرات آن حساب ویژه ای باز کرد زیرا انواع سوهان و سوهان گزی در کشور های دیگر طرفداران زیادی دارد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید