گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / قیمت فروش اینترنتی سوهان گزی با کیفیت بالا

قیمت فروش اینترنتی سوهان گزی با کیفیت بالا

سوهان و گز دو محصول خوشمزه و دو سوغاتی محبوب نزد مردم هستند، حال تولید کننده سوهان گزی با استفاده از گز و روکشی از سوهان یک محصول لذیذ را تولید کرده است، فروش اینترنتی سوهان گزی یکی از راه های فروش این محصول است که مشتریان می توانند در کنار خرید این محصول حتی مشاوره آنلاین هم بگیرند.

قیمت فروش اینترنتی سوهان گزی با کیفیت بالا

خرید اینترنتی سوهان گزی مرغوب با قیمت عالی

خرید اینترنتی سوهان گزی مرغوب با قیمت عالیخرید اینترنتی سوهان گزی یا همان گزی که روکش سوهان دارد با قیمت عالی انجام می شود. معروفترین سوغاتی استان قم سوهان و بهترین و معروف ترین سوغاتی در استان اصفهان نیز گز است، حال با ادغام این دو محصول یک سوغاتی بسیار لذیذ برای استان اصفهان و حتی قم تولید شده است که می توان آن را به صورت عمده نیز از طریق فروشگاه های اینترنتی سفارش داد.

در تولید این نوع سوهان به جای انواع مغزها از گز استفاده می کنند که با ترکیب این دو سوغاتی محبوب یک شیرینی خوشمزه بدست می آید، خریداران می توانند با مراجعه به سایت های اینترنتی از این فرصت و تخفیفات استفاده کنند و با راهنمایی گرفتن از کارشناس های فروش انواع سوهان بسته بندی و کیلویی را سفارش دهند.

در هنگام خرید اینترنتی این محصول و سایر محصولات، هنگام مشاهده عکس کالای مورد علاقه می توانیم راهنمایی های موجود در سایت که به صورت مقاله در مورد کالای مورد نظر نوشته شده است را مطالعه کنیم و با آگاهی بیشتر محصول خود را خریداری کنیم.

سوهان های گزی بسته بندی شده در بیته بندی های بسیار شیکی قرار دارند اما در کل عمدتا قیمت سوهان های فله و کیلیویی ارزان تر از نوع بسته بندی آن می باشد.

مراکز پخش بهترین سوهان گزی در قم

مراکز پخش بهترین سوهان گزی در قماگرچه استان اصفهان قطب تولید انواع سوهان های گزی در کشور است اما استان قم نیز از این موضوع عقب نمانده است. استان قم خود یکی از بهترین تولیدکنندگان سوهان در کشور است که برخی از کارگاه ها و کارخانه های موجود در این استان، تولید سوهان گزی را نیز انجام می دهند.

در ساخت سوهان گزی از یک ماده سرشار از ارزش غذایی به نام جوانه گندم استفاده می کنند.

چندین کارگاه و شرکت سوهان گزی در استان قم و اصفهان، بهترین سوهان گزی را تولید می کنند که دارای خواص متعددی از جمله، ویتامین های B و E، پروتئین، افزایش انرژی، درمان کم خونی، ازدیاد هموگلوبین خون، تاثیر در عملکرد مغز و … می باشد.

صادرات سوهان گز فله درجه یک به عراق

صادرات سوهان گز فله درجه یک به عراقدر کشورمان و به خصوص در استان های قم و اصفهان انواع سوهان گزی فله درجه یک تولید می شود. در ساخت گزعموما از هیچ ماده نگهدارنده و افزودنی که دارای ارزش غذایی نباشد استفاده نمی شود و به همین دلیل گز اصفهان و قم به صورت درجه یک تولید می شود.

در این خصوص بخش قابل توجهی نیز از تولیدات سوخان و گز سهم صادرات سوهان است. با توجه به کیفیت درجه یک و عامه پسند بودن در تمام دنیا به برخی از کشورهای خارجی و به خصوص کشور عراق صادر می شود.

به طور کلی گز یکی از عمده ترین محصولات و سوغاتی های تولیدی در استان اصفهان است که مازاد نیاز داخلی نیز تولید می شود از این رو ، صادرات سوهان گز فله درجه یک به عراق و سایر نقاط دنیا نیز امکان پذیر است. گز تولیدی در استان اصفهان به برخی از کشورهای دنیا از جمله، کشورهای اروپایی، امریکایی، حوزه خلیج فارس، چین و بسیاری دیگر از کشورهای دنیا صادر می شود.

نمایندگی فروش سوهان گزی پسته ای در بازار تهران

نمایندگی فروش سوهان گزی پسته ای در بازار تهرانپسته خود به تنهایی دارای ارزش غذایی بسیار زیادی است به گونه ایی که علاوه بر طعم خوب دارای خواص بی نظیری نیز است. پسته یکی از پاهای ثابت آجیل های ایرانی است.

در کارگاه های تولید سوهان گزی از پسته نیز به عنوان یک افزودنی در محصولات خود استفاده می کنند.

استفاده از پسته سبب بالا رفتن ارزش غذایی سوهان گزی می شود. تعداد زیادی نمایندگی فروش سوهان گری پسته ایی در بازار تهران وجود دارند که به طور مستقیم این محصولات را از کارگاه های موجود در استان های مختلف و به ویژه اصفهان و قم تهیه می کنند و با نازلترین قیمت ها و با کمترین ارزش افزوده در اختیار مشتریان قرار می دهند.

بدین ترتیب علاوه بر خواص خود گز و سوهان و جوانه گندم خواص پسته نیز به آن افزوده می شود. همان گونه که می دانید پسته سرشار از پتاسیم، کلسیم، فسفر، آهن، پروتئین، مس، روی و … می باشد.

ترکیب این خواص با خواص جوانه گندم و گز و سوهان می تواند آن را به یک ماده سرشار از انواع مواد مغذی تبدیل کند و به یکی از بهترین میان وعده ها برای کودکان تبدیل گردد که می توان این محصولات را از نمایندگی های موجود در تهران و سایر شهرستان ها با قیمت منصفانه خریداری کرد.

البته باید به این نکته نیز توجه کرد که در هنگام مراجعه به نمایندگی های خرید انواع سوهان گزی باید به یکسری از نکات از جمله، بسته بندی مناسب و بهداشتی، تاریخ تولید و انقضا، مجوز های بهداشت و استاندارد توجه کرد. در هنگام خرید محصولات به صورت کیلویی و فله نیز باید به بهداشتی بودن آن توجه کرد.

لیست قیمت انواع سوهان گزی در تهران و شهرستان ها

لیست قیمت انواع سوهان گزی در تهران و شهرستان هاعمده فروشی سوهان انواع این محصولات را به مشتریان عرضه می کند.

سوهان های گزی نیز انواع مختلفی دارند که دارای لیست قیمتی متفاوتی در بازار استان تهران و سایر شهرستان ها نیز می باشند. سوهان گزی پسته ایی، سوهان گزی زعفرانی، سوهان گزی نارگیلی، سوهان گزی کنجدی از انواع این محصول می باشند.

در هنگام خرید انواع سوهان گزی به این نکته توجه کنید که دارای طعم های مختلف دیگری همچون چهار مغز، هل، خلال بادام نیز می باشد که با توجه به علاقه خود می توانید آن را خریداری کنید. قیمت انواع سوهان گزی با توجه به کیفیت و نوع آن و چاشنی و مغزهایی که در آن بکار رفته است متفاوت است.

البته در محاسبه قیمت این محصولات موادردی همچون میزان مغزهای به کار رفته در محصول، برند، نرخ ارز و … نیز دخیل می باشند.

کارخانه تولید سوهان گزی زعفرانی در اصفهان

کارخانه تولید سوهان گزی زعفرانی در اصفهانسوهان گزی زعفرانی به علت وجود زعفران در آن دارای خواصی همچون بهبود سلامت تنفسی، تقویت سلامت قلب، کاهش درد، نشاط آور بودن، بهبود سلامت دستگاه گوارش و … است.

یکی از انواع محصولات سوهان گزی که در هنگام مراجعه به فروشگاه سوهان گزی می توانیم خریداری نماییم، سوهان گزی زعفرانی اصفهان است که با توجه به ویژگی ها و ارزش غذایی زعفران از چاشنی آن به عنوان طعم دهنده محصول استفاده شده است تا بر ارزش غذایی گز بیافزاید.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید