گز اصفهان
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / گز آردی / قیمت گز آردی فوق العاده خوشمزه اصفهان

قیمت گز آردی فوق العاده خوشمزه اصفهان

قیمت گز آردی  اصفهان بستگی به روش خرید و کیفیت محصول مورد نظر دارد این شیرینی از سوغاتی های این شهر در داخل کشور بوده است افرادی که به این منطقه از کشور سفر می کنند با خود گز اصفهان را به عنوان سوغاتی تهیه می کنند و به این صورت کام خود را با این شیرینی شاد می کنند. این خوراکی با مواد اولیه خاصی درست می شود. 

قیمت گز آردی فوق العاده خوشمزه اصفهان

طرز تهیه گز آردی

طرز تهیه گز آردی برای درست کردن این شیرینی علاقمندان باید مواد اولیه آن را تهیه کرده و سپس جهت درست کردن گز اقدام کنند. در واقع گز آردی یکی از شیرینی محبوب مردم ایران بوده است که از میزان تجارت بیشتری برخوردار می باشد. 

مواد لازم برای درست کردن این محصول به این صورت است:

  1. شکر 
  2. سفیده تخم مرغ
  3. گلوگز
  4. گلاب
  5. آب 
  6. آرد 
  7. مغز پسته 

برای این که بتوان گز مورد علاقه خود را درست کرد بایستی به این صورت عمل نمود ابتدا آب و شکر و گلاب را در یک ظرف با هم دیگر مخلوط کرده و آن را روی حرارت ملایم قرار می دهیم.

زیر ظرف مورد نظر باید یکه شعله پخش کن قرار دهید تا به خوبی شعله مورد نظر پخش شده و حرارت به طور یکنواختی پخش شود. بایستی شکر را به خوبی در آب حل کنید و به نوعی یک محلول سیر شده برای خود تهیه کنید. 

پس از این که به خوبی شکر در آب حل شد گلوکز را به این مواد اضافه می کنید. و اجازه می دهید تا شربت به مدت 10 دقیق تحت حرارت مورد نظر باقی بماند. تا کمی شربت مورد نظر غلیظ شود. زمانی که شربت حالت کشدار نداشت و کمی غلیظ بود یعنی شربت ما آماده استفاده بوده است. 

در این مرحله شربت را به جای دیگری برای گرم نگه داشتن انتقال داده و سفیده تخم مرغ را به آن اضافه می کنیم. و با همزن این سفیده را به خوبی مخلوط می کنیم. این سفیده را باید تا حدی هم بزنید که وقتی ظرف را برگرداندید محتویات داخل آن بیرون نریزد. 

بعد از این که تمامی سفیده تخم مرغ را به آن اضافه کردید باید با یک چوب انقدر هم بزنید تا گز مورد علاقه شما شکل مورد نظر خود را بگیرد. و سپس اماده مصرف کردن شود. 

عرضه کننده گز آردی اصفهان

عرضه کننده گز آردی اصفهان عرضه گز آردی اصفهان نمایندگی های مورد نظر خود را دارا می باشد. که این مراکز این محصول را با روش های متعددی به دست مشتریان خود می رسانند. بهتر است که از شرکت تولیدی این محصول را برای خود خرید کنیم. 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

قیمت و خرید گز آردی

قیمت و خرید گز، طرز تهیه گز آردی

قیمت و خرید گز آردی که از سوغات های محبوب و معروف ایرانی است به …

دیدگاهتان را بنویسید