گز اصفهان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / گز آریا / قیمت گز آریا اصفهان در تهران

قیمت گز آریا اصفهان در تهران

گز یکی از شیرینی های مغذی و مفیدی است که اکثر مردم دنیا آن را مصرف می کنند. اصالت این محصول مربوط به ایران و شهر اصفهان است. در زمان گذشته در این شهر این خوراکی توسط شهروندی اصفهانی ابداع شد. امروزه یکی از سوغاتی های این شهرستان گز است. در عصر جدید با پیشرفت تکنولوژی و دستگاه های مجهز در این زمینه هر ساله طعم جدیدی از این تنقلات به بازار ارائه می گردد. در اصفهان شرکت های تولیدکننده زیادی هستند که این محصولات را تولید می نمایند. یکی از معروف ترین و باسابقه ترین این برندها گز آریا است. این شرکت تمامی شیرینی های خود را با مواد اولیه درجه یک تولید نموده و به مشتری های خود ارائه می نماید. قیمت گز آریا اصفهان بسته به نوع آن متفاوت است. در تهران مراکز توزیع این کالا به قدری زیاد شده است که می توان این خوراکی ها را با مناسب ترین قیمت خریداری کرد.قیمت گز آریا اصفهان در تهران

گز از کجا خرید کنیم؟

گز از کجا خرید کنیم؟ یکی از شیرینی های سنتی که در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است، گز می باشد. این نمونه به دلیل اینکه از ماده های مفیدی ساخته می گردد برای انسان دارای مزایای بیشماری است. برای بسیاری از مردم این سوال پیش می آید که گز را از کجا خرید کنیم؟ برای پاسخ به سوال این عزیزان می توان گفت که امروزه مرکزهای فروش زیادی وجود دارند که انواع گز را به صورت فله یا بسته بندی شده به خریدار های خود ارائه می نمایند. به علت این که در سال های اخیر میزان مصرف این محصول ها در کشور های مختلف دنیا بالا رفته است درصد بالایی از برند های تولیدی این تنقلات دارای نمایندگی های مجاز فروش در اقصی نقاط دنیا می باشند که تولیدات خود را به صورت مستقیم با متنوع ترین نرخ ها به فروش می رسانند.

کسانی که به دنبال خرید این خوراکی اصل هستند بهتر است که به این نمایندگی ها مراجعه کرده و اقلام مورد نظر خود را به سهولت و تضمین شده تامین نمایند. در بعضی از شهرهای ایران سوپر مارکت ها و مغازه دارهای زیادی هم راه اندازی شده اند که تمامی این کالاها را به فروش می رسانند. از دیگر مکان های معتبر برای خرید این شیرینی جات می توان به شیرینی فروشی ها اشاره کرد. این مغازه ها طعم های گوناگونی از این کالاها را از مارک های مختلف به مشتری های خود عرضه می کنند.

افرادی که به شهر اصفهان به دفعات زیاد سفر می کنند یا در نزدیکی این شهر زندگی می کنند بهتر است تا به صورت مستقیم به مرجع های با اعتبار موجود در این شهر مراجعه کرده و این تنقلات را با نرخی مطلوب تر از سایر شهرها خریداری کنند. بازار اصفهان و میدان نقش جهان این شهر مرکز فروشگاه های فروش این خوراکی است که خریدار ها با رجوع به این مکان ها می توانند مایحتاج خود را با کیفیتی عالی تامین نمایند.

معرفی شرکت گز آریا و محصولاتش

معرفی شرکت گز آریا و محصولاتش شرکت گز آریا از بااعتبار ترین و مطرح ترین شرکت های تولیدی گز صادراتی اصفهان است. درباره این برند می توان گفت که اولین بار توسط خانم صدیقه آریا کیا راه اندازی شده است. ایشان با کار و تلاش فراوان در این عرصه تولید این تنقلات را سالیانه بیشتر کرده و توانست در مدت زمان کوتاهی این فعالیت را گسترش دهد. به مرور زمان و پس از موفقیت های بیشمار در این زمینه دستگاه ها و امکانات مجهزی را خریداری نموده و سطح کیفیت محصولات خود را افزایش داد. پس از رونق کسب و کار این شرکت افراد بیشماری را به عنوان نیروی کار جذب نمود.

امروزه این مجتمع عظیم که در ابتدا به صورت خانوادگی اداره می شد با جذب کردن پرسنل هایی مجرب و متخصص به یکی از معتبرترین مجتمع های تولیدی گز در ایران تبدیل شده است. این مرکز با چندین سال سابقه در این عرصه توانسته است افراد زیادی را به سمت خود جذب نماید. این کارخانه دارای گواهینامه های بین المللی است و در این راه نشان ها و لوح های تقدیر بیشماری را کسب کرده است.

از محصولات این کارخانه می توان به گزهای آردی، لقمه ای، شکلاتی، پسته، مغز بادام، عسلی، رژیمی، زعفرانی و سایر موارد دیگر اشاره کرد. یکی از نکته های مهم در رابطه با گز آریا این است که از ابتدا با اصول مشتری مداری پا به این عرصه گذاشته است و برای خریداران محصولاتش ارزش زیادی قائل می باشد. به همین سبب پس از آزمایش های متعدد صورت گرفته بر روی ماده های اولیه مصرفی و با رعایت کردن اصول بهداشتی این نمونه ها را تولید نموده و به صورت تازه و مرغوب به فروش می رساند.

مزیت های استفاده از گز اریا اصفهان

مزیت های استفاده از گز اریا اصفهان انسان از قدیم الایام تا به امروز به تنقلات علاقه زیادی دارد. گز یکی از محصولاتی است که علاوه بر داشتن طعمی لذیذ و دلچسب فواید بیشماری را نیز به همراه دارد. گز آریا از بهترین گز اصفهان به شمار می رود که دارای مزیت های زیادی است. به همین دلیل افراد زیادی استفاده آن را به تمامی سنین توصیه می نمایند. در زیر به برخی از مهمترین مزایا و فواید این خوراکی می پردازیم:

  • یکی از کامل ترین و سالم ترین خوراکی هایی است که انرژی موردنیاز بدن انسان را تامین می نماید و موجب تقویت افزایش کارایی حافظه و مغز انسان خواهد شد.
  • به دلیل اینکه از ماده های غذایی باکیفیت و مفید ساخته شده است از ارزش غذایی و کالری بالایی برخوردار می باشد.
  • در هنگام تولید این محصولات از انواع مغزها به وفور استفاده می گردد که هر کدام از آنها سرشار از ویتامین و املاح معدنی می باشند که برای سلامتی انسانها ضروری هستند.
  • هموگلوبین خون را افزایش داده و کم خونی را کاهش خواهند داد که باعث تقویت شدن سیستم ایمنی بدن خواهد شد.
  • به سبب داشتن ویتامین های بیشمار و آنتی اکسیدان فراوان از ابتلا به بیماری های سرطانی جلوگیری می کند.
  • محقق های طب سنتی معتقد هستند که مصرف این نمونه ها استرس را کمتر کرده و موجب آرامش بخشیدن به آدمی خواهند شد و برای خانم های باردار نیز بسیار مفید است. همچنین افرادی که به بیماری قند خون و دیابت دچار شده اند می توانند از نمونه های رژیمی مجتمع آریا بدون هیچگونه عارضه ای استفاده نمایند.
  • از دیگر خاصیت های این شیرینی می توان به شاداب کردن پوست و مو اشاره کرد. زیرا این محصولات دارای فیبر بالایی می باشند.

تهیه گز آریا به قیمت روز بازار

تهیه گز آریا به قیمت روز بازار بسیاری از محققان بر این عقیده می باشند که تولید گز در ایران به دوران صفویه بر می گردد. زیرا در این دوران هنر و فرهنگی ایرانی به شکلی مدرن شکوفا گردید. از قدیم الایام تاکنون برای ساختن این محصول ها از عصاره درخت انگبین بهره می گیرند. این نمونه به سبب اینکه ماده ای طبیعی است برای انسانها کاملا مفید است. با گسترش پیدا کردن تولید این اجناس در کشورمان حجم بالایی از این نمونه در زمان قاجار به خارج از کشور صادر گردید. امروزه نیز کارخانه های زیادی در اقصی نقاط ایران وجود دارند که این نمونه ها را با درجه کیفی مختلفی تولید و توزیع می نمایند. گز آریا اصفهان از معروف ترین تولیدکننده های این عرصه است که در تمامی دنیا نام آور است.

قیمت گزهای این شرکت بسته به فاکتورهای متعددی همانند: طعم، مواد اولیه مورد مصرف در آن، میزان ماده های استفاده شده، نوع نمونه، فله یا بسته بندی بودن آن، میزان عرضه و تقاضا، وزن، میزان واردات و صادرات، شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و سایر عوامل مهم دیگری که بر روی قیمت گذاری آن موثر هستند، متفاوت می باشند. با این تفاسیر این مجتمع تلاش می کند تا لیست قیمت اجناس خود را ثابت نگه دارد تا مشتریان دچار مشکل نشوند.

برای تهیه این محصول ها به قیمت روز بازار بهتر است به وب سایت یا مراکز مربوطه به این مجتمع رجوع کرده و مایحتاج خود را با نرخی مقرون به صرفه تامین کنید.

بهترین زمان برای مصرف انواع گز

بهترین زمان برای مصرف انواع گز چندین سال است که مصرف انواع گز در ایران و بسیاری از کشورهای دنیا زیاد شده است. زیرا متخصصان بیشماری خوردن این تنقلات را به مردم توصیه کرده اند. در میان مدل های متنوعی از این کالاها در بازار مصرف گزهای آردی در مقایسه با سایر نمونه ها بیشتر است. زیرا درصد بالایی از مردم معتقد هستند که خواص گز آردی بیشتر است. با تمامی این تفاسیر برای برخی از مصرف کنندگان این سوال پیش می آید که چه موقعی بهترین زمان استفاده این خوراکی ها است؟ برای پاسخ دادن به سوال این بزرگواران می توان گفت که زمان مشخصی برای مصرف این محصولات وجود ندارند. تنها می توان گفت که بهتر است تا قبل از تاریخ انقضای درج شده بر روی این کالاها این خوراکی مصرف شود.

عده ای می گویند که بهتر است تا این نمونه ها را به صورت تازه مصرف نمود. زیرا در این زمان این محصولات دارای طعمی بهتر می باشند و راحت تر قابل خوردن هستند. برخی از متخصص های طب سنتی نیز به تمامی افراد بخصوص کودک ها توصیه می کنند که این نمونه ها را در صبح همراه با صبحانه خود میل کنند. زیرا باعث می شود تا در این موقع از روز مغز عملکرد بهتری را داشته باشد.

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه نمود این است که شیوه نگهداری گز نیز مهم است. اگر کارخانه ها این محصولات را در مکانی بهداشتی و به دور از رطوبت نگهداری نمایند تا دچار کپک زدگی یا فاسد شدن نگردند در هر موقعی از سال می توان آن را استفاده نمود. بنابراین به طور قطعی نمی توان روز یا ساعت خاصی را برای خوردن این تنقلات تعیین نمود.

ساده ترین راه خرید گز آریا

ساده ترین راه خرید گز آریا گز یکی از خوشمزه ترین سوغاتی های اصفهان است که از شیره درخت گز تهیه می شود.  این محصول انواع گوناگونی دارد که از خوشمزه ترین انواع آن می توان به گز آریا با مغز های فراوان اشاره کرد. به جرات می توان گفت که بیش از 90 درصد تولیدات گز کشور در این شهر صورت می گیرد. به همین دلیل است که اصفهان در زمینه تولید گز در جایگاه نخست کشور قرار دارد. در این شهر بهترین نوع گز با طعم بسیار عالی به بازار عرضه می شود. گز پسته ای آریا دارای میزان پسته بسیار زیادی است و در بسته های بسیار زیبا و بهداشتی در دسترس مشتریان گرامی قرار می گیرد.

برای خرید این نمونه ها راه های زیادی وجود دارد. بسیاری از افراد می توانند با مراجعه حضوری به درب مجتمع تولیدی محصولات مورد نیاز خود را با قیمتی بسیار کمتر از بازار تامین کنند. از دیگر روش های خرید این اجناس رجوع به نمایندگی ها و مرجع های با اعتبار است. در سال های اخیر با گسترده شدن پهنای باند اینترنت در شهرستان های سراسر کشور نوع دیگری از روش خرید رایج شده است که به آن خرید اینترنتی می گویند. این نوع از خرید کردن یکی از ساده ترین راه های خرید است. زیرا تمامی مردم در هر نقطه ای از کشورمان می توانند به سهولت به وب سایت معتبر این شرکت مراجعه کرده و کالای مورد نظر خود را با قیمتی مناسب سفارش داده و در کمترین زمان ممکن در درب منزل خود دریافت کنند.

با توجه به این که این روش دارای مزایای زیادی است روزبه روز به تعداد خریدارهای اینترنتی این محصولات افزوده می گردد. به همین خاطر شرکت آریا نیز درصدد است تا در وب سایت خود بهترین نوع از تولیدات خود را با نرخی مطلوب در بسته هایی شیک و جذاب به هموطنان عزیزمان ارائه نماید. اگر شما نیز قصد خرید از محصول های این مجتمع را دارید بهتر است با ساده ترین روش به این سایت مراجعه کرده و اقلامی را که در نظر دارید را به صورت عمده یا جرئی سفارش دهید.

بزرگ ترین بازار فروش گز آریا در تهران

بزرگ ترین بازار فروش گز آریا در تهران گز یکی از محصولاتی که از زمان های گذشته تا کنون در ایران تهیه می شده است. قطب اصلی تولید این نوع شیرینی شهر اصفهان می باشد. کارخانه آریا یکی از برترین کارخانجات تولیدی در این شهر است که انواع این خوراکی ها را با درجه کیفی بالایی تولید نموده و در معرض فروش قرار می دهد. فروش این کالاها چندین سال است که در بازارهای داخلی و خارجی افزایش پیدا کرده است. با زیاد شدن متقاضی برای این اجناس در سرتاسر جهان بازار فروش این محصول ها هم رونق خوبی گرفته است. این امر موجب شده است تا سهام شرکت های تولید کننده این اقلام نیز در بازار بورس با رقم های بالایی خرید و فروش گردد.

در شهر تهران به قدری خریدار برای این جنس ها زیاد شده است که فروشنده های زیادی اقدام به فروش این کالاها در طعم های متنوع کرده اند. بزرگ ترین بازار فروش این محصولات نیز در شهر تهران است که تمامی این خوراکی ها در این مکان به صورت فله یا بسته بندی شده با قیمت های متفاوت به فروش می رسد. عمده فروش های زیادی نیز در این محل وجود دارند که این محصول ها را به صورت کلی با نازلترین نرخ ممکن به مشتری های خود ارزانی می کنند. این امر باعث شده است تا از تمامی شهرستان های کشور به این بازار رجوع کرده و اقلامی را که نیاز دارند را به راحت ترین شکل ممکن و با قیمتی مقرون به صرفه تامین می نمایند.

این نکته نیز حائز اهمیت است که در این محل از پایتخت کشورمان شرکت های صادر کننده بیشماری نیز وجود دارند که بهترین نوع این تنقلات را با مناسب ترین قیمتها خریداری کرده و به صورت لاکچری و شیک به کشور های سراسر جهان ارسال می نمایند. در سال جاری میزان فروش و صادرات تولیدات شرکت آریا به قدری زیاد شده است که درصدد می باشد هر ساله طعمی جدید و متفاوت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

تهیه گز آریا در شیک ترین بسته بندی ها در کشور

تهیه گز آریا در شیک ترین بسته بندی ها در کشور گز از جمله خوراکی هایی است که تولید آن به صورت خانگی و صنعتی انجام می شود. مراحل تولید گز بدین صورت است که در ابتدای کار مواد اولیه آن را که شامل: انگبین، شکر، گلوکز، سفیده تخم مرغ، گلاب، انواع مغز ها و غیره را آماده کرده و در دمای محیط قرار می گیرند. در ظرفی بزرگ شکر را به همراه آب مخلوط نموده و پس از جوشاندن این ترکیبات به آن گلوکز اضافه می نمایند و حرارت دهی را قطع کرده و از صافی رد می کنند. در مرحله بعد سفیده تخم مرغ را هم زده و به آن مواد قبلی اضافه می نمایند.

پس از پختن کامل مواد آنها را درون قالب های مخصوص ریخته و مغز به آن اضافه خواهند کرد. در گذشته این نمونه ها را به صورت فله به بازار ارائه می کردند اما به مرور زمان و با توجه زیاد خریدارن به نوع بسته بندی گز آریا اولین شرکتی است که سعی کرده است تا محصولات خود را در شیک ترین و مقاوم ترین بسته ها به سرتاسر کشور عرضه کند. این موضوع باعث شده است تا تمامی مردم دنیا بتوانند این محصولات را در ظروفی لاکچری و جذاب که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند را به سهولت تهیه نمایند. از برخی از بسته های این نمونه ها می توان پس از مصرف محتویات آن برای مصارف گوناگون بهره گرفت. بنابراین به طور کلی می توان گفت یکی از فاکتور های مهم فروش این نمونه ها نوع بسته بندی آن است.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید گز آریا و ویژگی های آن

خرید گز آریا و ویژگی های آن

گز نوعی سوغاتی است که در ایران وجود دارد و به صورت صادراتی نیز به …

دیدگاهتان را بنویسید