گز اصفهان
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / گز آنتیک / قیمت گز آنتیک فله ای در بازار اصفهان

قیمت گز آنتیک فله ای در بازار اصفهان

از دوران صفویه تاکنون گز یکی از محبوب ترین و خوش طعم ترین شیرینی های سنتی کشور محسوب می شود که نه تنها در ایران، بلکه در سایر کشور ها نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است که سبب شده این محصول در کنار سایر کالاهای غیر نفتی به کشور های مختلف صادر شود. گز انتیک اصفهان از برند های معتبر تولید این محصول بشمار می رود. قیمت گز اصفهان به معیار های مختلفی وابسته است مانند برند تولید کننده آن. قیمت گز انتیک فله ای در بازار اصفهان بسته به نوع مواد تشکیل دهنده آن بسیار متفاوت می باشد.
قیمت گز آنتیک فله ای در بازار اصفهان

گز آنتیک چگونه شیرینی است؟

گز آنتیک چگونه شیرینی است؟

واحد های تولیدی گز انتیک اصفهان، با کوله باری از تجربه، این محصول را با طعم های متنوع و درصد های مختلف بادام و پسته، تولید می کنند. تنوع محصولات گز آنتیک سبب می شود تا گستره ی وسیعی از سلیقه ها پوشش داده شود که در نهایت باعث جلب رضایت مشتریان محترم می شود. 

تولیدی گز آنتیک با بکارگیری متخصصان مجرب این حوزه و تجهیزات بروز، از مرغوب ترین مواد اولیه برای تولید این محصول استفاده می کند. یک بار تجربه ی خرید گز اصفهان، می تواند ضامن کیفیت این محصول باشد. 

برای ایجاد طعم های متفاوت گز، از شکلات و زعفران و … نیز استفاده می شود. گز ها در انواع مختلفی مانند لقمه ایی، آردی، عسلی، شکلاتی و … تولید می شوند تا سلیقه های مختلفی را پوشش دهند. این نوع محصول به سبب ارزش غذایی بالا و سالم تر بودن مواد اولیه سازنده، می تواند جایگزین مناسبی برای انواع شیرینی های امروزی باشد.

یکی از مهم ترین فاکتور های طبقه بندی گز، میزان استفاده مغز پسته و بادام در آن ها می باشد.  از پسته و بادام با درصد های مختلفی مانند 10، 18، 28، 80 و … در تهیه گز استفاده می شود. گز انتیک اصفهان با استفاده از مرغوب ترین این خشکبار، از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار بشمار می رود.

قیمت گز بسته بندی بسته به میزان پسته و بادام بکار رفته در آن وابسته است. هرچه این درصد بیشتر باشد قیمت نیز بیشتر می شود. گز آنتیک در بسته بندی های متنوع و جذاب می تواند کادوی بسیار مناسبی باشد.

تفاوت قیمت گز فله ای اصفهان با نوع بسته بندی

تفاوت قیمت گز فله ای اصفهان با نوع بسته بندی قیمت گز فله ای نسبت به گز بسته بندی بدلیل حذف هزینه های اضافی مانند بسته بندی بسیار پایین تر می باشد. مرکز فروش گز اصفهان این محصول را کیفیت و قیمتی بسیارمناسب در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد. بدلیل حذف واسطه ها خرید از این مراکز به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

ارزانترین قیمت گز اصفهان

خرید عمده گز آنتیک بهترین قیمت

خرید عمده گز آنتیک در انواع مختلف، برای نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر با …

دیدگاهتان را بنویسید