گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / گز آردی / قیمت گز اردی اصفهان در مراکز فروش

قیمت گز اردی اصفهان در مراکز فروش

قیمت گز اردی اصفهان در مراکز فروش، متفاوت است. محصول که سوغات اصلی این استان به شمار می رود، طرفداران زیادی دارد و به روش های گوناگونی نیز تولید می گردد. از جانبی، مواد اولیه به کار رفته در آن مختلف است و همین سبب بر روی درجه کیفی گز اصفهان تاثیری گذاشته و نرخ ها را متغیر نموده است. هر چند در هنگام خرید گز اردی باید به برند و مقدار پسته آن نیز توجه کنید که از عوامل اصلی ارزش گذاری اند.

قیمت گز اردی اصفهان در مراکز فروش

دستور تهیه گز آردی چیست؟

دستور تهیه گز آردی چیست؟ می دانید چگونه گز تولید می شود؟ اصلاً دستور تهیه گز آردی چیست؟ برای شروع کار، نیاز است تا شما ابتدا مواد اولیه را فراهم کنید و دقت نمایید تا محصولات، تازه و عالی باشند. ترکیباتی که برای پخت نیاز است، عبارت می باشند از:

  • شکر به اندازه لازم
  • آب
  • آرد سفید
  • سفیده تخم مرغ
  • مواد افزودنی از گلاب گرفته تا مغز دانه های دیگر مانند پسته

اما در گام نخست، گلاب و شکر در یک ظرف ریخته و خوب هم بزنید. آنها را روی حرارت ملایم قرار دهید تا شکر در گلاب حل شده و به نقطه قلیان برسد. این کار را تا آنجایی انجام دهید که شهد، به حالت چسبندگی عالی رسیده باشد. در همین حین، سفیده آماده شده تخم مرغ را نیز هم بزنید. سپس ماده آماده شده را با سفیده مخلوط کنید.

در بین کار، پسته یا آجیل های دیگری که آماده کرده اید، به مواد اضافه نمایید. بعد از این کار، گزهای آماده شده را با قاشق بردارید و درون آرد قرار داده و به آن شکل دهید. در مرحله آخر، گز‌ها را دو ساعت در یخچال بگذارید. پس از سپری شدن این زمان، محصول آماده خوردن است.

بازار خرید گز اردی اصفهان

بازار خرید گز اردی اصفهان یکی از بهترین فرآوره ها، گز ادری اصفهان است که شیرینی فوق العاده و انرژی عجیبی را منتقل می کند. به همین دلیل، از جمله تنقلات با ارزش به شمار می رود و بازار خرید خیلی خوبی دارد. همینطور فروشندگان نیز آنها در درصدهای مختلفی‌ از پسته ارائه می دهند.

گزها را عموماً برای این که خشک نشوند، در جعبه های مقوای گذاشته و بر روی ‌شان یک پلاستیک سلفونی می کشند. هر جعبه می تواند وزن های گوناگونی داشته باشد. البته این را هم بگوییم که برخی از بسته بندی ها نیز خاص هستند و به سفارش مشتری انجام می شوند.

به هر صورت، اگر می خواهید گزهای مرغوب، استاندارد، بهداشتی و با درصد پسته بالا را ارزان بخرید، به واحد فروش این سایت، مراجعه کنید. تماس با فروشندگان مجموعه از طریق راه های ارتباطی زیر امکان پذیر می باشد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

قیمت و خرید گز آردی

قیمت و خرید گز، طرز تهیه گز آردی

قیمت و خرید گز آردی که از سوغات های محبوب و معروف ایرانی است به …

دیدگاهتان را بنویسید