گز اصفهان
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / گز کرمانی / قیمت گز کرمانی اصفهان در تهران

قیمت گز کرمانی اصفهان در تهران

گز کرمانی اصفهان یکی از شیرینی جات پر مصرف به شمار می رود. وجود ترکیبات ارزشمند در آن، علت این امر می باشد. سابقه بسیار دیرینه اصفهان در زمینه تولید آن، سبب شده تا بهترین و مرغوب ترین گز را عرضه نماید. به طوری که این محصول حتی در سایر کشور ها نیز متقاضیان و طرفداران بسیاری دارد. در صورت تمایل به کسب اطلاع از قیمت  فروش انواع گز کرمانی اصفهان در تهران ادامه مطلب را دنبال نمایید. 

قیمت گز کرمانی اصفهان در تهران

مواد تشکیل دهنده گز کرمانی

مواد تشکیل دهنده گز کرمانی مواد تشکیل دهنده گز کرمانی به شرح زیر است:

گلوکز، سفیده تخم مرغ و آب ترکیبات اصلی هر نوع گز هستند. در گز کرمانی از انواع مغز ها از جمله مغز بادام و پسته با درصد بالا نیز استفاده می شود. عسل با خواص بی نظیرش در این شیرینی به کار گرفته می شود تا هم درصد شکر آن را به حداقل برساند و آن را به محصولی سالم و با کیفیت نماید و هم حالت کشسانی آن را افزایش دهد. 

ترنجبین که خود حکم یک داروی گیاهی ارزشمند را دارد نیز در گز کرمانی به کار می رود. وجود ترکیبات این چنینی سبب تمایز گز کرمانی در بین سایر گز ها و شیرینی جات شده است. به طوری که جایگزین مناسبی برای قند و شکر بوده و با چای و سایر دمنوش ها محسوب می شود. 

این گز فاقد هر نوع مواد نگهدارنده بوده و به همین خاطر ارزش غذایی بالایی دارد. همچنین از کالری مناسبی جهت تقویت و افزایش سوخت و ساز بدن برخوردار است. سفیده تخم مرغی که در آن به کار می رود، آن را به یک منبع تامین پروتئین تبدیل نموده. وجود مغز پسته و بادام نیز منجر به بالا رفتن ارزش درمانی آن شده. به نحوی که در درمان کم خونی موثر می باشد. 

کربوهیدرات ها هم در این ترکیبات به فراوانی یافت می شود.

فروش ویژه گز کرمانی اصفهان

فروش ویژه گز کرمانی اصفهان فروش گز کرمانی اصفهانی به صورت ویژه و با قیمتی استثنایی توسط این سایت فروشگاهی انجام می شود. فروش عمده و مستقیم این گز ها در بسته بندی های مختلف صورت می گیرد. با این روش، دلالان و واسطه های فروش هیچ دخالتی در تعیین قیمت آن نخواهند داشت. به همین خاطر قیمت ها بسیار پایین خواهند بود. 

عوامل دیگری نیز در قیمت گذاری گز اثرگذار است. کیفیت گز یکی از این عوامل بوده، گز های صادراتی و درجه یک بیشترین قیمت را دارند. درصد مغز و نوع آن نیز در هزینه خرید گز بسیار مهم است. 

سایر ترکیباتی که برای این منظور استفاده می شود را هم باید به این فاکتور ها اضافه نمود. حجم تقاضا برای خرید نیز در قیمت گذاری مهم خواهد بود. 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

گز کرمانی درجه یک

گز کرمانی درجه یک، میهمان نوروز امسال

گز کرمانی درجه یک، در انواع مختلف برای نوروز امسال و برای پک های هدیه …

دیدگاهتان را بنویسید