گز اصفهان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / گز / قیمت گز کرمانی 28 درصد پسته

قیمت گز کرمانی 28 درصد پسته

گز کرمانی محصولی پر طرفدار و بسیار مغذی است که ۲۸ درصد از محتویات آن را، پسته هایی ناب و تازه تشکیل داده اند. اعلا بودن این تولیدات به خاطر وجود پسته هایی درجه یک است و به همین ترتیب، کالا های با کیفیت را در قیمت های متناسب تری می توانید به دست آورید. قیمت گز کرمانی با تغییرات جدید کاهش چند درصدی پیدا کرده است.

قیمت گز کرمانی 28 درصد پسته

خواص دارویی گز مرغوب

خواص دارویی گز مرغوب خواص دارویی گز های مرغوب خیلی زیاد هستند و این نوید را به شما می دهیم که بسیاری از امراض، با خوردن آن ها بهبود پیدا می کنند. زمان زیادی مورد نیاز است تا این فواید مثبت به طور کامل شرح داده شوند. به همین دلیل برای این که مقاله ای کوتاه و مختصر را فراهم نموده و شما را به این صورت دچار خستگی نکنیم، از ذکر برخی از موارد فاکتور می گیریم. در نتیجه به ادامه مطالب رجوع کنید :

  1. یکی از عالی ترین اثرات از بین بردن درد های موجود در ناحیه شکم است. این امراض به خاطر عوامل مختلف ممکن است ایجاد شوند که یکی از ان ها تغذیه نا مناسب است، برای این که پس از خوردن غذا هایی مختلف معده شما ورم نکند و نیز احساس رنجش نکنید، حتما نیم ساعت بعد از صرف غذا به خوردن چای و یک عدد گز بپردازید.
  2. رژیم های خود را بر پایه این تولیدات برنامه ریزی کنید. شاید از این مساله آگاهی نداشته نباشید ولی با وجود شیرینی های زیاد در گز ها، اما می توانند برای لاغری توصیه شوند. به هر حال هر بدنی تا حدی نیاز با این تولیدات دارند زیرا قند موجود در آن ها، با مدت یک روز کامل قدرت زیادی را به بدن می دهد. بنابراین علاوه بر محدود کردن تنوعات غذایی خود حتما خوردن یک عدد این گز ها را هم به بقیه ترکیبات اضافه نمایید. از این رو در طول یک ماه تا چند کیلو کاهش وزن پیدا کرده و اندامی مناسب و کاملا سالم را پیدا می کنید.
  3. از سویی ناراحتی های کبدی نیز با این تولیدات برطرف می شوند. از این رو حتی به این صورت با مصرف گز های درجه یک، از سرطان کبدی هم در امان می مانید.
  4. با ترکیبات غذایی مفیدی که در این محصولات وجود دارند معمولا بعد از هر بار خوردن شان، دهانی خوشبو را تجربه می کنید. به این صورت امکان ندارد بو هایی آزار دهنده در ناحیه دهان شما پیش آیند.

توزیع گز کرمانی 28 درصد پسته

توزیع گز کرمانی 28 درصد پسته این تولیدات درجه یک در بسته هایی چند کیلویی جای گرفته و در هر جعبه، تازه ترین نمونه ها قرار داده شده اند.

بسته ها هر روز با تلاش تولید کنندگان در کارخانه ها با تناژ هایی عمده عرضه می شوند.

در نظر بگیرید چون توزیع گز دامنه ای سراسری دارد سفارشات را از هر نقطه ای می توانید ارسال نمایید.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

تهیه گز 25 درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

تهیه گز ۲۵ درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

گزها به طور کلی نوعی شیرینی هستند که کیفیت بالایی را به خودش اختصاص می …

دیدگاهتان را بنویسید