گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / گز کرمانی / قیمت گز کرمانی 42 درصد به صورت عمده

قیمت گز کرمانی 42 درصد به صورت عمده

تاریخچه تولید گز در ایران به دوره قاجار بر می گردد. این محصول یکی از سوغاتی های استان کرمان محسوب می‌شود که از عصاره درخت انگبین تهیه می گردد.

قیمت گز کرمانی 42 درصد به نوع مواد مورد استفاده در تهیه این محصول و افزودنی های آن بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت خرید این محصول و نحوه سفارش آن در ادامه مطلب را همراهی نمایید.

قیمت گز کرمانی 42 درصد به صورت عمده

گز چگونه تولید می شود؟

گز چگونه تولید می شود؟ برای تهیه گزارش از مواد اولیه ای همچون شکر، آب، گلوکز، سفیده تخم مرغ، گلاب و مغز در مقادیر مشخص استفاده می شود.

برای تهیه گز ابتدا شکر و آب را با هم مخلوط کرده تا شکر کاملا در آب حل شود. سپس گلوکز را به آن اضافه کرده و پس از هم زدن سفیده تخم مرغ را با استفاده از همزن کاملاً در آن مخلوط می کنند.

اکنون به مخلوط بدست آمده گلاب اضافه کرده و آن را در حالی که هنوز گرم است بر روی شعله با حرارت ملایم قرار می دهند و به طور مرتب آن را هم زده تا ماده سفتی به دست بیاید.

در مرحله بعدی به این مخلوط مغز پسته اضافه کرده به گونه ای که مغز در همه قسمت های این مخلوط پخش شود.

اکنون گز را باید در محیط خنک قرار داد تا سرد شود. توجه داشته باشید که به جای مغز پسته می توان از انواع مغز های دیگر مانند مغز بادام نیز می توان استفاده نمود.

اگر در این مرحله مخلوط به دست آمده به دست نچسبد نشان دهنده آماده بودن گز می باشد. گز را می توان در انداز های کوچک و بزرگ برش داده و در بسته بندی های مخصوص قرارداد

راهنمای خرید گز کرمانی 42 درصد

راهنمای خرید گز کرمانی 42 درصد

خریداران گز کرمانی 42 درصد می توانند به روش های مختلف اقدام به خرید این محصول نمایند. راهنمای خرید گز به این شکل است که این محصول را می توانید با مراجعه حضوری و از فروشنده این محصول به طور مستقیم خریداری کنید همچنین نمایندگی گز کرمان این محصول را با قیمت تولیدی در اختیار خریداران قرار می دهد.

یکی از بهترین و ساده ترین روش های خرید گز کرمانی خرید این محصول از وب سایت فروشگاهی می باشد. شما می تواند جهت خرید این گز در هر ساعت از شبانه روز و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نموده تا در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش به دست شما برسد.

گز 42 درصد کرماندر بسته بندی های بسیار شیک و زیبا به بازار ارائه شده است و می تواند به عنوان شیرینی محبوب ایرانی ها در مهمانی ها و دور همی ها مصرف شود

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

گز کرمانی درجه یک

گز کرمانی درجه یک، میهمان نوروز امسال

گز کرمانی درجه یک، در انواع مختلف برای نوروز امسال و برای پک های هدیه …

دیدگاهتان را بنویسید