گز اصفهان
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / گز مظفری / قیمت یک کیلو گز مظفری در اصفهان

قیمت یک کیلو گز مظفری در اصفهان

گز یک شیرینی اصیل و پرطرفدار ایرانی است. قیمت یک کیلو گز اصفهان به عوامل مختلفی بستگی دارد. شرکت تولید کننده گز مظفری، قیمت بسیار مناسبی برای محصولات خود در نظر می گیرد تا تهیه آن برای همگان امکان پذیر باشد. گز مظفری کیفیت بسیار بالایی دارد. 

قیمت یک کیلو گز مظفری در اصفهان

آنچه که باید در مورد گز مظفری بدانید

آنچه که باید در مورد گز مظفری بدانیدشرکت تولید کننده گز مظفری یک شرکت اصیل و قدیمی در تولید گز و انواع مختلف شیرینی های سنتی می باشد. این شرکت محصولات بسیار با کیفیتی تولید می کند. گز های مظفری بسیار خوش طعم و لذیذ می باشند و از نظر کیفیت در درجه بالایی قرار دارند. شرکت مظفری تلاش می کند تا برای تولید محصولات خود از بهترین نوع مواد اولیه استفاده کند. در تولید گز ها از هیج گونه مواد شیمیایی و نگهدارنده استفاده نمی کند و این محصولات را به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک به بازار ارائه می کند. شرکت مظفری گز های تولیدی خود را در بسته بندی های مناسب و کاملا بهداشتی به مشتریان ارائه می کند تا رضایت آن آن ها جلب شود. قنادی مظفری بسیار معروف است و کیفیت محصولات آن شهرت جهانی دارد. گز مظفری از نظر غذایی کاملا سالم است و هیج گونه خطری برای سلامتی افراد ندارد. شرکت مظفری گر های خود را در دو نوع معمولی و رژیمی به بازار ارائه می کند. این امر باعث می شود مشتریان طیف وسیعی برای انتخاب گز مورد نظر خود داشته باشند و حتی افراد دیابتی بتوانند از این شیرینی خوش طعم و لذیذ استفاده کنند. 

خرید یک کیلو گز اصفهان با ارزانترین قیمت

خرید یک کیلو گز اصفهان با ارزانترین قیمتخرید گز اصفهان به  صورت کلی و جزئی انجام می شود. مشتریان برای تهیه ارزانترین قیمت گز باید از مراکز فروش معتبر و کیفیت های مختلف گز ها اطلاع کافی داشته باشند. فروش عمده گز باعث می شود که قیمت نهایی محصول کاهش یابد و برای مصرف کننده به صرفه تر شود. گز های اصفهان به دو صورت بسته بندی و فله به فروش می رسند. به طور معمول قیمت یک کیلو گز بسته بندی نسبت به یک کیلو گز فله بیشتر است. این امر به خاطر آن است که در گز های بسته بندی، علاوه بر هزینه تولید، مقداری هزینه هم صرف بسته بندی محصول شده است و روی قیمت آن اثر گذاشته است. هم چنین گز های بسته بندی از نظر بهداشتی مناسب تر هستند و سلامتی افراد را تضمین می کنند. در نمایندگی های فروش گز اصفهان، گز ها به صورت مستقیم نیز به فروش می رسند. فروش مستقیم باعث حذف رابطه ها می شود و قیمت نهایی محصول را برای مصرف کننده ارزان تر و به صرفه تر می سازد. 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

قیمت گز مظفری

لیست قیمت گز مظفری ۲۸ درصد پسته‌ای

لیست قیمت گز مظفری با توجه به درصد مغزهای به کار رفته و نوع بسته‌بندی …

دیدگاهتان را بنویسید