گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / لیست فروشندگان مرغوب ترین سوهان گزی در تهران

لیست فروشندگان مرغوب ترین سوهان گزی در تهران

سوهان گزی در تهران که در قالبها و سایز های مختلفی تولید می شود . سوهان جزء شیرینی های اصیل ایرانی است که به نوعی حلوای سفت است که از جوانه گندم تهیه می شود . برای تهیه سوهان نیاز به آب، آرد سبوس دار، جوانه گندم، زعفران و مغز پسته استفاده می شود .

بهترین و مرغوبترین سوهان ایران در قم تولید می شود و در بقیه شهرها نیز مانند اصفهان، کرمان، یزد و شیراز نیز تولید سوهان را داریم . سوهان از معروفترین سوهان های ایران است که به علت نرمی زیادی که دارد مورد پسند قرار گرفته است .

لیست فروشندگان مرغوب ترین سوهان گزی در تهران

مرغوب ترین سوهان گزی چه خصوصیاتی دارد؟

مرغوب ترین سوهان گزی چه خصوصیاتی دارد؟سوهان اصفهان گزی یکی از انواع سوهانها می باشد که دارای کیفیت بالایی می باشد و به این دلیل که از روغن کمتری در آن استفاده می شود ، نرم تر و لطیف تر می باشد . پخت این نوع سوهانها که در گذشته با دست نیز انجام می شد و بیشتر بصورت دایره ای  و مربعی پخت می شدن ولی امروزه که توسط دستگاه ها برای پخت آن استفاده می کنند  و انواع مختلفی از شکل های آن را وارد بازار می کنند . پخش سوهان گزی که در شهر های مختلف ایران و بخصوص تهران نیز پخت می شود ، در سایر شهر های ایران نیز انجام می شود .

در تهیه سوهان از تخم مرغ و هل نیز زیاد استفاده می شود که طعم و رنگ خوبی به سوهان داده که موجب جلب بیشتر رضایت مشتریان می شود . سوهان ارزش غذایی زیادی دارد و به دلیل وجود جوانه گندم دارای ویتامین های زیادی است و همچنین دارای ویتامین های E و B نیز می باشد که به دلیل وجود این ویتامینها اثر آرام بخشی خوبی دارد و باعث تقویت اعصاب و آسودگی روان نیز می شود . جوانه گندم استفاده شده در این سوهانها دارای قند و نشاسته طبیعی است که موجب ذخیره سازی انرژی در ماهیچه ها می شود 

پخش مستقیم انواع سوهان گزی در تهران

پخش مستقیم انواع سوهان گزی در تهرانمرغوب ترین سوهان گزی که بصورت مستقیم عرضه شده و در بازار های تهران موجود می باشد و بر اساس کیفیت و بسته بندی های آنها قیمت متفاوتی دارند . همچنین نوع روغن و کره حیوانی استفاده شده در گز در کیفیت آن موثر است . همچنین بر اساس تعداد سوهان در بسته بندیها و همچنین بر حسب گواهینامه استاندارد و برچسب سیب سلامت نیز قیمت آن متفاوت است . برای تهیه این سوهانها باید به مراکز معتبر مراجعه کرد . همچنین سوهان گزی در شهرهایی مثل قم و مشهد که مراکز زیارتی هستند نیز استقبال خوبی شده است.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید