گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / پولکی / مرکز تولید پولکی اصفهان

مرکز تولید پولکی اصفهان

پولکی یکی از بهترین و عالی ترین سوغاتی ها و شیرینی های شهر اصفهان است که طرفداران بسیاری در میان مردم ایران دارد. سایت ما مرکز تولید پولکی در شهر اصفهان را به شما عزیزان معرفی می کند و با محصولات عالی و منحصر به فرد خود در خدمت شما عزیزان است.

برای تهیه ی پولکی از شکر، آب و سکه ی سفید استفاده می شود، به شکلی که این مواد را روی اجاق حرارت می دهند تا به رنگ طلایی تبدیل شود و بعد آن را روی سینی بزرگی پهن می کنند و صبر می کنند تا خشک شود.

افزودنی های مجازی که به پولکی اضافه می کنند:

  • زعفران
  • لیموی عمانی خرد شده
  • پسته
  • کنجد
  • پودر نارگیل

مرکز تولید پولکی

مرکز تولید پولکی و ساخت پولکی ها منحصر به فرد

پولکی به مانند پولک است و در واقع اسمی که برای آن انتخاب کرده اند متناسب با شکل ظاهری آن است. پولکی به شکل گرد، نازک و شبیه سکه های فلزی تولید می شود و به همین دلیل است که به پولکی معروف شده است.

مرکز تولید پولکی

مرکز تولید پولکی در ایران

پولکی هایی که در ایران تولید می شد در ابتدا ظاهری بسیار ساده و طعمی ابتدایی داشت، اما به مرور زمان و با پیشرفت علم و خلاقیت هایی که در این زمینه صورت گرفت، پولکی نیز از طعم ساده و ابتدایی خود فراتر رفت و امروزه شاهد هستیم که در انواع و اقسام مختلف تهیه و تولید می شود.

پولکی یکی از اصلی ترین سوغاتی های شهر اصفهان است که به دلیل قیمت مناسبی که دارد، مورد پسند و استفاده ی تمام اقشار جامعه قرار گرفته است.

مرکز تولید پولکی

کارخانه تولید پولکی در اصفهان

انواع پولکی هایی که در شهر اصفهان تولید می شود تنوع و گوناگونی بسیاری دارد. فقط کافی ست به یکی از کارگاه های تولید پولکی در اصفهان سر بزنید، آن گاه خودتان خواهید دید که از میان تنوع و گوناگونی طعم پولکی ها قادر به انتخاب یک نمونه از آن نیستید و ترجیح می دهید چند نمونه از پولکی ها را خریداری نموده و طعم آن را امتحان نمایید.

پولکی ها در انواع نارگیلی، زعفرانی، پسته ای، بادامی، لیمویی، گل محمدی، بهار نارنج، کاکائویی و …. تولید شده و به فروش می رسد.

اگر قصد سفر به شهر اصفهان را دارید و می خواهید یک سوغاتی بسیار عالی و همچنین مقرون به صرفه را برای عزیزان خود به همراه ببرید، ما به شما پولکی اصفهان را پیشنهاد می دهیم.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

پولکی و نبات اصفهان

پولکی و نبات اصفهان | خوشمزه و مقوی در طعم های مختلف

پولکی و نبات اصفهان دو شیرینی سنتی و محبوب بین ایرانیان است که هم طعم …

دیدگاهتان را بنویسید