گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / پولکی لیمو عمانی / مرکز خرید و فروش پولکی لیمو عمانی

مرکز خرید و فروش پولکی لیمو عمانی

یکی از انواع نوع پولکی، پولکی لیمو عمانی است که در مراکز خرید و فروش شهری مثل مغازه‌های نبات و آبنبات و قنادی ها به فروش می‌رسد؛ از فروشگاه‌های آنلاین هم این نوع پولکی را می‌شود خرید.
از جمله انواع پولکی که توسط تولید کنندگان ساخته و روانه بازار خرید و فروش می‌شود، پولکی لیمو عمانی است؛ این نوع پولکی همانطور که از اسمش پیداست دارای لیمو عمانی بوده که خواص و فواید زیادی دارد. پولکی لیمو عمانی را می‌توان مثل نقل و نبات همراه با چای خورد. یا اینکه از آن به صورت تکی و در ظروفی زیبا برای پذیرایی از مهمان‌ها استفاده کرد. با ما همراه باشید تا بیشتر با آن آشنا شوید.

پولکی لیمو عمانی

پولکی لیمو عمانی

پولکی یکی از خوراکی‌های شیرین است که همگان امروزه آن‌را به عنوان سوغات شهر اصفهان می‌دانند؛ پولکی انواع مختلفی دارد که یکی از انواع آن پولکی لیمو عمانی است که علاوه بر مواد اولیه ساخت پولکی، در آن نیز از لیمو عمانی خرد شده جهت طعم و خوشمزگی پولکی استفاده شده است.

پولکی لیمو عمانی

خرید بدون واسطه پولکی لیمو عمانی

با اندک جست و جویی در اطراف و یا در فضای مجازی تولیدکنندگانی را خواهید یافت که تمایل دارند محصولات و کالا‌های تولیدی خود را به صورت مستقیم به متری عرضه کنند؛ همانطور که می‌دانید در این صورت خرید بدون واسطه است و برای مشتری قیمت به مراتب ارزان‌تر از زمانی است که آن‌را از یک کاسب خریداری کند.
اگر قصد خرید پولکی لیمو عمانی را دارید توصیه ما به شما خرید بی واسطه آن است. اگر هم که می‌خواهید عمده آن‌را خرید کنید که قطعا خرید بی واسطه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

پولکی لیمو عمانی

روش تهیه پولکی لیمو عمانی

پولکی لیمو عمانی به سادگی در خانه و با چند دقیقه زمان گذاشتن در پای اجاق گاز تهیه خواهد شده، بی آن که در ساخت آن خطری یا یا سختی باشد.
مواد اولیه ساخت پولکی لیمو عمانی به شرح زیر است:

  • شکر
  • آب
  • اسید استیک یا همان سرکه
  • اسید سیتریک یا همان جوهر لیمو
  • لیمو عمانی خشک و خرد شده

در موارد بالا دقت ود که بر حسب نوع سلیقه و انتخاب یا می‌توان جوهر لیمو و یا سرکه را استفاده کرد؛ به این صورت که این مواد را در تابه‌ای و به مدت زمان ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در شعله نسبتا ملایمی حرارت می‌دهیم و وقتی رنگ آن طلایی شد آن‌را بر روی ورق آلومینیومی پهن می‌کنیم تا سرد شود.
دقت شود که اگر از حرارت بالا استفاده کنیم پولکی مزه تلخی به خود می‌گیرد و اگر حرارت کمتر از حد مجاز باشد دیگر آن حالت ترد و شکنندگی را نخواهد داشت.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

دیدگاهتان را بنویسید