گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / مرکز فروش سوهان گزی در تهران با ارزان ترین قیمت

مرکز فروش سوهان گزی در تهران با ارزان ترین قیمت

مرکز فروش سوهان گزی در تهران با ارزان ترین قیمت این محصول را عرضه نموده و همچنین از طریق بعضی از منابع دست اول و به خصوص شرکت های پخش و شرکت های بازرگانی به مشتریان عمده ارائه می گردد. سوهان گزی در تهران و بسیاری از شهر های ایران طرفداران و متقاضیان بسیار زیادی را به دست آورده است. سوهان گزی در سال های اخیر توانسته توجه بسیاری از مردم را به خود جلب نماید و در حال حاضر این محصول توسط شرکت های بازرگانی و تولیدکنندگان نیز به صورت گسترده در حال عرضه در بازار های خارجی می باشد. کیفیت در امر تولید مواد غذایی حرف اول را می زند. همواره سعی کرده ایم به گونه ای تولید بشود که کیفیت در کنار قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد.

مرکز فروش سوهان گزی در تهران با ارزان ترین قیمت

سوهان گزی ارزان قیمت

سوهان گزی ارزان قیمت را می توان از فروشندگان زیادی تهیه کرد زیرا این فروشندگان بنا به دلایل مختلف در کار عرضه این محصول با تخفیفات ویژه و قیمت پایینی هستند. مثلا مراکز فروشی به دلیل بازاریابی و تبلیغات اجناس خود و جذب مشتری این محصول را با کمترین نرخ به فروش می رسانند.

اکثر تاجران و فعالان مواد غذایی از این موضوع آگاه هستند که سوهان گزی در بازار مشتریان و متقاضیان زیادی دارد و به همین دلیل نیز فروش آن همواره بالا است. به همین خاطر نیز تاجران و فروشندگان به دنبال خرید عمده سوهان گزی با قیمت ارزان تر و مناسب تر هستند.

همواره خرید عمده سوهان گزی ارزان قیمت باعث افزایش حاشیه سود آن ها و افزایش درآمد آن ها خواهد شد. برند های فعال در زمینه ی تولید سوهان گزی نیز سعی می کنند همواره قیمت های رقابتی به تاجران اعلام کنند. سوهان گزی در تهران نیز توسط شرکت های پخش و نمایندگی های مجاز پخش با قیمت رقابتی عرضه می شود.

فروش سوهان گزی در تهران

فروش عمده سوهان گزی در تهران برای جذب تاجران و فعالان این حوزه با شرایط فروش خوبی صورت می گیرد. به دلیل حضور خریداران و فروشندگان بالا در تهران و موقعیت اقتصادی ویژه ای که دارد مراکز فروش و شعبات مختلف و زیادی در این عرصه مشغول به عرضه سوهان گزی هستند.

به همین دلیل است که در تهران می توان سوغات دیگر شهرهای ایران را راحت خریداری نمود. برند های زیادی در زمینه ی تولید سوهان گزی فعالیت کرده و هر کدام به دنبال افزایش میزان فروش خود هستند. میزان فروش سوهان گزی در استان هایی نظیر تهران و اصفهان به دلیل جمعیت بالا نسبتا بسیار زیاد می باشد.

برند های بزرگ همواره در شهر های تهران و اصفهان دارای نمایندگی های مجاز فروش سوهان گزی می باشند. برای خرید سوهان گزی با ارزان ترین قیمت در تهران توصیه می شود تنها به مراکز دست اول مراجعه کرده و با بررسی شرایط فروش عمده آن ها تصمیم گرفت.

بزرگ ترین بازار فروش سوهان گزی در تهران

بزرگ ترین بازار فروش سوهان گزی در تهرانبزرگترین بازار فروش سوهان گزی در تهران فروشگاههای زنجیره ای یا مراکز فروشی است که به صورت پراکنده در سطح شهر مستقر هستند. لذا در این مراکز فروشندگان مختلفی در یک زمینه مشغول به فعالیت هستند و به دلیل عرضه بالا و رقابت در فروش انواع سوهان گزی را با کمترین نرخ به فروش می رسانند. 

تهران به دلیل جمعیت بالایی که دارد بیشتری سهم از خرید و فروش این محصول را به خود اختصاص داده و از مراکز فروش بالایی برخوردار است. در این شهر می توان در مناطق مختلف به فروشندگان بزرگ و کوچک مختلفی مراجعه نمود و این محصول را به صورت عمده و خرده تهیه کرد.

علاوه بر آن سوهان پزی در تهران نیز وجود دارد که گز سوهانی را در انواع مختلف تولید نموده و در نقاط مختلف شهر عرضه می کند. سوهان گزی بیشتر به عنوان تنقلات استفاده می شود و طرفداران زیادی دارد و به دلیل انرژی زا بودن برای دانش آموزان نیز بسیار مفید است و بیشتر به عنوان سوغات خریداری می شود.

فروشندگان سوهان گزی در کشور

فروشندگان سوهان گزی در کشور

فروشندگان سوهان گزی در کشور دو نوع هستند نوعی از آن عمده فروشان هستند و نوعی دیگر خرده فروشان هستند. عمده فروشان در کار خرید و فروش این محصول بوده و آن را به عنوان واسطه و عمده و ارزان از تولیدی خریداری نموده و با نرخ بیشتر در نقاط مختلف به فروش می رسانند.

این تامین کنندگان نیاز داخلی کشور را رفع نموده و به فروش گسترده می پردازند. خرده فروشان نیز در مغازه هایی که در اختیار دارند جهت رفع نیاز شخصی افراد انواع سوهان را عرضه می کنند و خریداران آن نیز مصرف کنندگان هستند.

فروشندگان معتبر سوهان نیز با گلچین کردن بهترین برندها آنها را عرضه نموده و برای کسب رضایت مشتری در تلاش هستند. لذا با جلب اعتماد مشتری و بررسی و شناخت صحیح بازار و سلیقه مشتری پر فروش ترین نوع سوهان گزی را شناخته و به فروش بیشتر آن نیز می پردازند.

نمایندگی فروش سوهان گزی

نمایندگی فروش سوهان گزینمایندگی فروش سوهان گزی نیز با هدف عرضه مستقیم و بدون واسطه این محصول به فروش آن با کمترین نرخ می پردازد. لذا با پشتیبانی از برند مختلف و شناخت بازار انواع مشتریان را در نقاط مختلف شناخته و با توجه به نیاز هر منطقه به فروش گسترده سوهان گزی در وسعت بالا می پردازد.

این مرکز با حضور فعال در بازار از دیگر رقبا پیشی گرفته و با بازاریابی محصول خود بازار آن را به انحصار خود در آورده و به فروش سوهان گزی به صورت تخصصی مشغول می باشد. برای خرید سوهان گزی عمده و خرده می توان به نماینده یا سایت فروش آن مراجعه و خرید نمود.

می توان از نماینده علاوه بر خرید از مشاوره های آن بهره گرفت و در مورد نوع سوهان گزی و برندها و قیمت های آن نیز اطلاع کسب نمود و با مقایسه قیمت های آن متناسب با بودجه ی خود بهترین خرید را انجام داد.

کارخانجات تولید کننده سوهان گزی در ایران

کارخانجات تولید کننده سوهان گزی در ایرانکارخانجات تولید کننده سوهان گزی در ایران در چند استان انگشت شمار مانند قم و اصفهان وجود دارد که انواع متنوع این محصول را تولید می نمایند. لذا از طریق شعبات خود نیز آن را در نقاط مختلف کشور به فروش می رسانند. در این صورت است که همه ی خریداران می توانند در هر نقطه از کشور به صورت حضوری و یا اینترنتی آن را خریداری کنند.

پخت سوهان در قدیم به صورت سنتی بود که با دست انجام می شد اما در حال حاضر تهیه آن با دستگاه ها و قالب گیری های مختص به خود طبق فرایندی انجام می شود. در فرایند تولید برخی از تولیدکنندگان بجای گلوکز از بادکا یا شیره ذرت استفاده می کنند.

در کارخانه سوهان ابتدا گز و سوهان را جداگانه آماده نموده بعد از آن سوهان را با دستگاه وردنه ای مخصوص پهن نموده سپس مواد افزودنی مانند گز، مغزیجات را بر روی سوهان قرار داده و اطراف آن را سوهان می پوشانند. سوهان گزی در انواع مختلف کنجدی، نارگیلی و پسته ای تولید و به صورت مستقیم در نقاط مختلف کشور عرضه می شود.

مزیت های استفاده از سوهان گزی

مزیت های استفاده از سوهان گزیمزیت استفاده از سوهان بسیار زیاد است مثلا گزی که در سوهان به کاررفته دارای ویتامین E. C. A دارای خواص تقویت کننده و افزایش دهنده انرژی است و خاصیت آنتی اکسیدانی نیز دارد و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. تاثیر بسزایی در بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه و افزایش دهنده قوای بینایی است. همچنین سوهان:

  • دارای ویتامین E و B به دلیل داشتن جوانه گندم
  • مفید برای اعصاب و روان 
  • به دلیل مواد قندی طبیعی انرژی زا بوده 
  • جلوگیری کننده از خستگی و ضعف
  • به دلیل استفاده از تخم مرغ دارای پروتئین و چربی
  • در صورت داشتن مغز پسته یا مغز جات رفع کننده کم خونی و برای هوش مفید است.

به این دلیل که بیشتر مواد موجود در سوهان شادی آور و ضد افسردگی است بهترین شیرینی نشاط آور برای اعیاد و مناسبت ها محسوب می شود. سوهان همان قدر که مواد مفید و خواص سودمندی دارد مصرف زیاد آن نیز به همان اندازه می تواند زیان آور باشد چون وجود شکر و روغنی که در آن وجود دارد برای اشخاص دیانتی و کسانی که چربی خون بالایی دارند مضر می باشد. از جمله مضرات سوهان:

  • وجود شکر برای اشخاص دیابتی
  • وجود روغن برای اشخاص مبتلا به چربی خون

پرفروش ترین سوهان گزی در کشور

پرفروش ترین سوهان گزی در کشور

مسلما پرفروش ترین سوهان گزی در کشور برندی است که به دو اصل منحصر به فرد و مهم توجه کند‌. این دو اصل چیزی نیست جز کیفیت و قیمت چون در صورت پایین بودن قیمت همه قشری مانند کم درآمدها نیز می توانند آن را خریداری کنند و در بازار خریداران زیادی خواهد داشت.

در صورت بالا بودن کیفیت نیز به دلیل اینکه همه به سلامتی خود اهمیت زیادی می دهند و برای خود ارزش قائل هستند مسلما به دنبال برندی هستند که در تولید سوهان گزی از مواد اولیه طبیعی و سالم حتی ساده استفاده کند و شئونات بهداشتی را رعایت نماید.

برخی برندهای معروف هستند که علاوه بر کیفیت بالایی که دارند از قیمت مناسبی برخوردار هستند مانند معروف ترین سوهان های قم که کیفیت و قیمت مناسب را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده اند و طرفداران زیادی دارند. سوهان لقمه ای قم نیز به دلیل ویژگی منحصر به فردی که دارد از بازار داغی برخوردار می باشد.

خرید مستقیم سوهان گزی در کشور

خرید مستقیم سوهان گزی در کشورجهت خرید مستقیم سوهان گزی در کشور بهتر است به خود تولید کننده و مدیر تولید آن مراجعه و خرید کرد چون در این صورت اطمینان بیشتری برای خرید وجود دارد و قیمت مناسبی نیز خواهد داشت. کسانی که در شهر خود به تولید کننده دسترسی ندارند می توانند به دفاتر فروش آن در نقاط مختلف مراجعه و مستقیم خرید کنند.

علاوه بر آن تولید کننده جهت رفاه حال مشتریان در سایت فروش خود نیز محصولش را به دو صورت آماده و سفارشی به صورت عمده به فروش می رساند و مشتری می تواند در هر زمان و مکانی راحت تر خرید کند. خریداران سوهان نیز اقشاری هستند که آن را به صورت خرده جهت مصرف شخصی خود و به صورت عمده به عنوان واسطه جهت خرید و فروشی که دارد آن را تهیه می کند.

عرضه کنندگان برتر سوهان گزی در ایران

عرضه کنندگان برتر سوهان گزی در ایرانعرضه کنندگان برتر سوهان گزی در ایران مراکزی هستند که واسطه گران این عرصه بوده و آن را در دسترس عموم قرار می دهند. در راس بازار عرضه کننده خود تولید کننده است که محصول خود را در سراسر کشور با کیفیت بالا به فروش می رساند.

شرکت های پخش کننده نیز از جمله این ها هستند که هر کدام سعی در فروش بهترین برند با بهترین قیمت می باشند و علاوه بر کسب سود خود به رضایت مندی مشتری نیز اهمیت می دهند. برای خرید بهتر باید از این مراکز برتر خرید نمود چون خریدار مطمئن است که برندهای درجه یک را عرضه می کنند.

همیشه بهتر است خریدار خودش جویای باکیفیت ترین ها باشد چون این اطمینان را دارد که درست خرید نموده است.

برند های برتر تولید کننده سوهان گزی در کشور

برند های برتر تولید کننده سوهان گزی در کشور

برندهای برتر تولید کننده سوهان گزی در کشور به دلیل کیفیتی بالایی که دارند در بازار دارای شهرت بوده و از اعتبار بالایی برخوردار می باشند. این برندها به دلیل مرغوبیتی که دارند بیشتر صادراتی نیز هستند. برندهای برتر در بسته بندی های متنوع وارد بازار می شود که دارای ویژگی های زیر است:

  • برندهای معتبر سوهان درون کاغذهای بهداشتی مانند کاغذ مومی قرار می گیرد و در ظروف پلاستیکی مناسب و ضد زنگ بسته بندی می شود.
  • در قوطی نباید از نوع فشاری باشد چون از نفوذ هوا در داخل آن جلوگیری شود.
  • روی بسته بندی باید تمام مشخصات مانند نام و مشخصه کارخانه، پروانه بهداشت، وزن خالص، تاریخ مصرف و ترکیبات آن ذکر شود. 
  • باید دارای رنگ قهوه ای روشن با عطر و طعم مطبوع بوده باشد.

برندهای معتبر با رعایت استاندارد ها و شئونات بهداشتی و نکات قانونی در تولید و بسته بندی، سوهان را در انواع بسته های متنوع و زیبا در سراسر کشور وارد بازار می کند.

سوهان گزی چیست؟

سوهان گزی چیست؟

سوهان گزی نوعی خوراکی است که با ادغام یا مخلوط گز و سوهان تولید می شود این محصول به اندازه گز است که وسط آن گز بوده و اطراف آن با لایه‌ای از سوهان پوشیده شده است. سوهان گزی از خانواده شیرینی جات بومی ایرانی است که قدمتی دیرینه دارد و در تولید آن از هیچ گونه مواد نگهدارنده ای استفاده نمی شود.

شهر قم خواستگاه اولیه سوهان و شهر اصفهان نیز خاستگاه اولیه گز است که از مخلوط این دو سوهان گزی تهیه می شود. این محصول از مواد اولیه مانند آرد، جوانه گندم، گز، عسل، تخم مرغ، هل و زعفران، خلال پسته یا بادام تهیه می شود و بسیار مقوی بوده دارای خواص زیادی می باشد.

سوهان گزی در صورتی که در تولید آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شود مفید می باشد. لذا تهیه سوهان گزی مرغوب از مواد طبیعی و سالم و بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین در تولید آن باید شئونات بهداشتی رعایت شده و محصولی سودمند وارد بازار شود.

لیست قیمت فروش سوهان گزی در کشور

لیست قیمت فروش سوهان گزی در کشورلیست قیمت فروش سوهان گزی در کشور بسته به مواد اولیه به کار رفته در آن متفاوت است. لذا در صورت استفاده از مواد اولیه طبیعی و مرغوب و سالم قیمت گران تری دارد. گز سوهانی که از مغزجات مانند پسته و بادام در تولید آن بیشتر استفاده شود گرانتر خواهد بود.

قیمت سوهان گزی قم نیز در کیفیت های متنوع وارد بازار می شود و برندهای معروف و سرشناس آن اطمینان آورتر و گرانتر خواهد بود. قیمت یک بسته سوهان در صورتی که عمده و بدون واسطه خریداری شود از نرخ کمتری برخوردار می باشد و وجود واسطه در عرضه آن باعث بالا رفتن نرخ آن خواهد شد. 

امروزه مدل ها و برندهای متنوعی از این محصول وارد بازار می شود لذا قیمت بهترین سوهان قم نیز بسته به برندهایی که دارد مختلف است. قیمت گز و سوهان هر کدام فرق دارد که تعیین کننده نرخ آن خود تولیدکننده است و براساس میزان عرضه و تقاضا و هزینه تولید نرخ آن را تعیین می کند. این محصول به دو صورت بسته بندی شده و فله ای وارد بازار می شود که نوع فله ای ارزانتر می باشد.

تهیه فله ای سوهان گزی در تهران

تهیه فله ای سوهان گزی در تهرانجهت تهیه فله ای سوهان گزی در تهران می توان به خود فروشگاه آن یا سایت فروشی که در این زمینه فعالیت دارد مراجعه نمود. خرید سوهان فله ای به دلیل قیمت ارزانی که دارد بسیار با صرفه می باشد و قیمت آن نیز به صورت فله ای محاسبه می شود. ارزان ترین سوهان گزی نوع فله ای است که در طعم های و افزودنی های مختلف به فروش می رسد. در تهران نیز به دلیل دارا بودن بالاترین میزان عرضه و تقاضا سوهان با کیفیت های مختلف به وفور در بازار آن یافت می شود.

سوهان فله ای اغلب به صورت عمده به فروش می رسد و در بسته بندی های پنج کیلویی با ابعاد و کیفیت های مختلف وارد بازار می شود. حین خرید این محصول بهتر است. سوهان گزی فله ای به دلیل اینکه هزینه ای جهت بسته بندی آن انجام نشده ارزانتر است و قدرت خرید مشتری را بالا برده بنابراین خریداران زیادی نیز دارد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید