گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گز / مرکز فروش سوهان گزی در قم

مرکز فروش سوهان گزی در قم

در مرکز فروش سوهان گزی در قم علاوه بر این محصول، انواعی از سوهان در مدل های مختلف موجود می باشد و به صورت عمده و جزئی با قیمت های مناسب عرضه می شود.

تولید سوهان گزی در قم

سوهان اصلی ترین سوغات شهر مقدس قم است و در این شهر کارگاه های متعددی به تولید و عرضه انواع و اقسام سوهان می پردازند.
مواد اولیه سوهان شامل: جوانه گندم، آرد سبوس دار، روغن حیوانی، زعفران، انواع مغزیجات، زرده تخم مرغ و غیره است که تمامی این ترکیبات دارای ارزش غذایی بالایی می باشند.
برخی از انواع سوهان های تولید شده در قم عبارتند از:

  • سوهان لقمه ای
  • سوهان تخت
  • سوهان باقلوایی
  • سوهان گزی
  • سوهان پشمکی
  • سوهان عسلی
  • و مدل های دیگر…

در میان انواع سوهان ها، سوهان گزی که از ترکیب گز و سوهان درست می شود بسیار پرفروش و پرطرفدار است و در بازارهای داخلی و خارجی جایگاه فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

فروش سوهان گزی

مرکز فروش عمده ای سوهان گزی

مرکز فروش سوهان گزی در شهرهایی همچون: اصفهان، تهران، قم و شهرهای بزرگ دیگر کشور وجود دارد که به عرضه عمده ای سوهان گزی به صورت فله و بسته بندی می پردازند.
شرکت های تولید کننده سوهان گزی انواعی از این محصول را با کیفیت های گوناگون تولید و ارائه کرده و مشتریان بنا به خواست خود اقدام به خرید می کنند.
خریداران سوهان گز عمده ای اغلب تاجران و بازرگانان، صاحبان فروشگاه ها و دیگر خرده فروشان می باشند که به خرید در حجم بالا از نمایندگی های مستقیم فروش سوهان گزی می کنند.

فروش سوهان گزی

قیمت سوهان گزی در بازار

جهت اطلاع از قیمت سوهان گزی می بایست به بازارهایی مراجعه کرد که در آن مراکز فروش مختلفی به صورت مستقیم به عرضه این محصول می پردازند.
کیفیت سوهان گزی یکی از مواردی است که بر قیمت آن تاثیر گذار است و بالطبع محصولی که سطح کیفی بالاتری داشته باشد نرخ بیشتری دارد.
نوع بسته بندی، نام برند تولید کننده و حجم خرید از دیگر عواملی است که بر بالا و پایین رفتن نرخ سوهان گزی تاثیر می گذارد.
با خرید مستقیم و بدون واسطه سوهان گزی از نمایندگی ها و مراکز رسمی فروش می توان این محصول را با نازلترین قیمت خریداری کرد و از تخفیفات ویژه نیز برخوردار شد.

فروش سوهان گزی

خرید اینترنتی انواع سوهان قم

خرید اینترنتی سوهان قم، یکی از راه های خرید ارزان تر و آسان تر این محصول از نمایندگی های فعال در زمینه فروش آنلاین سوهان می باشد.
امروزه سایت های بی شماری در زمینه عرضه و فروش غیرحضوری انواع گز و سوهان فعالیت می کنند و امر خرید را برای تمامی مشتریان در سراسر کشور راحت کرده اند.
در سایت فروشگاه اینترنتی صنایع غذایی آرتا، امکان خرید انواع گز، سوهان و پولکی وجود دارد و این محصولات با بالاترین سطح مرغوبیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رسد.
امکان دریافت مشاوره تلفنی و پیامکی از کارشناسان فروش مجموعه در هر ساعت از شبانه روز وجود دارد تا بهترین و رضایت بخش ترین خرید اینترنتی را تجربه کنید.

فروش سوهان گزی

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گز درجه یک

سوهان گزی قربانی برندی معتبر در سایت فروشگاه آنلاین

سوهان گزی قربانی، برندی معتبر است که بهترین نوع گز سوهانی را تولید می‌کند. در …

دیدگاهتان را بنویسید