گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / مرکز فروش سوهان گزی عمده در اصفهان

مرکز فروش سوهان گزی عمده در اصفهان

مرکز فروش سوهان گزی اصفهان پخش های سریع و سراسری را به همه جا انتقال می دهد. این مکان فعال همواره به دنبال این هدف بوده که توزیع محصولات بسته بندی شده را در قوطی های زیبا به شکل همگانی انجام دهد و از این بایت، به نتایج درخشانی در امر فروش برسد. نه تنها کالا ها در این روند با کیفیت قابل توجه پخش می شوند بلکه، تعداد فراوانی از آن ها به دست درخواست کنندگان می رسند.

مرکز فروش سوهان گزی عمده در اصفهان

طرز تهیه سوهان گزی

طرز تهیه سوهان گزی برای تهیه و ساخت این تولیدات برخی از ترکیبات لازم به نظر می رسند. اجزای تشکیل دهنده مواد زیر هستند :

  • شکر یا عسل
  • آرد جوانه گندم
  • کره
  • گلاب
  • زعفران
  • هل
  • آرد سفید

دو نوع آردی که ذکر کردیم لازم است با همدیگر قاتی شوند و سپس بر روی گاز قرار بگیرند. کمی حرارت را شعله ور کرده و شروع به تفت نمایید. این مخلوط کردن را تا زمانی ادامه دهید که بوی خام بودن از آن ها گرفته شود. در این زمینه نوبت اضافه کردن شکر و گلاب است تا طعم آرد ها عوض گردد. این جوشیدن را پیگیری کنید تا حالت کف مانند از مواد به چشم بخورد.

کره را باید در این مرحله با دیگر اقلام ترکیب کرد و حالت انسجام بیشتری را به آن ها داد. وقتی به خوبی مواد را هم زده و با هم مخلوط نمودید، باید چاشنی های مطبوع را داخل آن ها بریزید. زعفران و هل می توانند خوشبو ترین عطر ها را نصیب سوهان ها کنند.

حرارت باید کمی پایین آید تا اجناس به رنگ قهوه ای تیره برسند. در این هنگام باید غلظت زیادی را از خوردنی ها مشاهده کنید. فقط به خاطر بسپرید که مواد شکل سفتی را از خود نشان ندهند و تنها به غلظت در آیند.

در آخر سینی ها را چرب می کنید و فویل هایی درجه یک را بر رویشان پهن نمایید. مواد ترکیبی را بر روی این ظروف گذاشته و مقداری خلال بادام یا پسته را برای تزئین و مزه بهتر بر روی سطوح شان بگذارید. پس از سرد شدن آن ها را می توانید مصرف نمایید.

قیمت انواع سوهان گزی اصفهان

قیمت انواع سوهان گزی اصفهان این شیرینی ها از انواع زیادی برخوردار بوده که هریک با قیمت های مختلفی، در دسترس قرار می گیرند. به این صورت برای خرید سوهان گزی در هر مدل باید هزینه های منطبق و متناسبی پرداخت شوند. 

وزن های هرکدام از بسته ها چون در این زمینه فرق می کنند پس باید، با هزینه های متغیری نیز نمایش داده شوند. هم چنین این فرصت وجود دارد تا سوهان گزی ارزان در اختیار مشتری مربوطه قرار بگیرد‌.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید