گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / گز پولکی / مرکز فروش گز پولکی اصفهان

مرکز فروش گز پولکی اصفهان

در مرکز فروش گز پولکی اصفهان، انواعی از سوغات لذیذ این شهر در طعم های گوناگون و لذیذ موجود می باشد و در اختیار خریداران قرار می گیرد.

قدمت گز در اصفهان به ۴۵۰ سال پیش بر می گردد این سوغات لذیذ در گذشته دور با مردم اصفهان بوده و هست.
گز در درمان کم خونی بسیار موثر است و شیرینی این محصول باعث رفع استرس و اضطراب می شود و باعث شادابی پوست صورت نیز می شود.

آشنایی با گز پولکی

فروش گز پولکی بسیار پر رونق است زیرا تمام مسافران و گردش گران بدون خرید این شیرینی ۴۵۰ ساله از این شهر بیرون نمی روند. اصفهان علاوه بر گز، پولکی های گوناگونی تهیه و عرضه می کند که هر کدام خواص شگفت انگیز خود را دارد.

این شهر دارای سوغات های فراوانی مانند گز و پولکی و مینا کاری و مس کاری و …. می باشد که هر کدم در رده ی خود بی نظیر است برای همین به اصفهان نصف جهان می گویند زیرا علاوه بر منابع تاریخی و زیبا دارای سوغات های فراوانی می باشد که همه آنها کار دست است.

پولکی انواع مختلفی و طعم های گوناگونی دارد مانند پولکی لیمو عمانی، پولکی کنجدی، پولکی نارگیلی و …. که هر کدام به دلیل ماده مخلوط آن خواص خاص خود را دارند. این شیرینی باعث تقویت انرژی در بدن می شود. این شیرینی بخاطر داشتن ویتامین A، B، C سیستم دفاعی بدن را تقویت داده و از بروز بیماری های چون سرطان جلوگیری می کند.

گز پولکی اصفهان

قیمت روز گز پولکی اعلاء اصفهان

گز پولکی اعلا در اصفهان قابل تهیه می باشد. گز خواص فراوانی هم چون، رفع بی خوابی رفع استرس خونساز بدن و تقویت انرژی و سیستم دفاعی بدن. پولکی شهد باقی مانده نبات است که با مخلوط سرکه شفاف بودن آن را حفظ می کنند و با مخلوط کنجد، گلپر، گل محمدی و دارچین و….. قابل پخت و تهیه می باشد.

پولکی نیز سوغات مهم اصفهان به شمار می آید مردمان این شهر سالها است که اکثر بجای قند از پولکی استفاده می کنند پولکی قند کمتری دارد و باعث کنترل قند در بدن می شود. و مصرف آن همراه با چایی بسیار دلچسب می باشد. و در کنترل دیابت بسیار موثر است.

گز پولکی اصفهان

خرید اینترنتی انواع پولکی اصفهان

خرید و فروش انواع پولکی در طعم های مختلف، با بهترین کیفیت در سایت ها و فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده سوغات اصفهان انجام می شود.
بسیاری از تولید کنندگان برندهای مختلف گز و پولکی علاوه بر ارائه و فروش محصولات خود در نمایندگی های رسمی، اقدام به فروش از طریق سایت های آنلاین نیز کرده اند.
اگر می خواهید گز و پولکی درجه یک و ممتاز اصفهان را دریافت کنید به شما پیشنهاد می کنم با مشاورین ما تماس گرفته تا بهترین گز پولکی را برای شما ارسال کنند.

گز پولکی اصفهان

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

تهیه و تولید انواع گز و پولکی اصفهان با قیمت مناسب

لیست قیمت پولکی و گز اصفهان ۱۴۰۲

لیست قیمت پولکی و گز تولید شده در کارخانجات اصفهان با برندهای مشهور در سال …

دیدگاهتان را بنویسید