گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / گز آردی / مرکز پخش گز آردی در تهران

مرکز پخش گز آردی در تهران

گز یکی از شیرینی های بسیار عالی است که معمولا از آن برای مجالس و مهمانی ها به عنوان یکی از وسایل پذیرایی بسیار عالی و بی نظیر استفاده می شود. یکی از انواع گزهای موجود در بازار که از طرفداران بسیاری برخوردار است گز آردی ست که از طریق این مطلب با مرکز پخش گز آردی در تهران آشنا خواهید شد.

گز یکی از خوراکی های خوشمزه ای است که در کشور ایران به صورت ویژه و خاص تهیه می شود و حتی به کشورهای دیگر نیز صادر می شود. یکی از بزرگ ترین استان هایی که در زمینه ی تولید انواع و اقسام گز پیشگام است شهر اصفهان است که قدمت تولید گز در آن به زمان های بسیار قدیم بر می گردد. و همچنین استان چهارمحال و بختیاری و به خصوص شهرستان بلداجی دومین مرکز تولید و پخش گز در سراسر ایران هستند.

گز آردی 

با مرکز پخش گز آردی آشنا شوید

ما نیز مفتخر هستیم که از طریق مرکز پخش گز آردی به خصوص در شهر تهران در خدمت شما عزیزان باشیم. درست است که تولید این گز مخصوص شهر اصفهان است، اما ما در استان تهران گز های آردی را با همان کیفیت و خوشمزگی در دسترس شما عزیزان قرار می دهیم تا شما نیز بتوانید از طعم شیرین این سوغاتی خاص و منحصر به فرد شهر اصفهان بهرمنده شوید و نهایت لذت را ببرید.

گز آردی

مرکز پخش گز آردی

شاید شما هم از کسانی باشید که طعم خوش گزهای تولید شده در شهر اصفهان را تجربه نموده باشید و آن طعم به یادماندنی را هنوز در خاطر خود داشته باشید. آن گونه که مردم می گویند در زمان های قدیم صنعت تولید گز را به اسم حلوا مارچوبه می شناختند. به این شکل که در زمان های گذشته این شیرینی خوشمزه را از ترکیباتی مانند سفیده تخم مرغ و شکر درست می کردند و به مرور زمان با تغییرات زیادی مواجه شد و آن قدر پیشرفت نمود تا به شکل گز امروزی به دست ما رسید.

گز آردی

مرکز پخش گز آردی تنوع و کیفیت را ارائه می دهد

گزهای تولید شده در ایران مارک های متفاوتی دارند که از نظر قدمت و پیشینه ای که دارند و همچنین محصولات و موادی که در تولید گز خود به کار می برند با یکدیگر متفاوت هستند. از جمله گز های معروف تولید شده در کشورمان می توان به این نمونه ها اشاره نمود:

  • گز کرمانی
  • گز بلداجی
  • گز مظفری
  • گز سلامتیان
صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

قیمت و خرید گز آردی

قیمت و خرید گز، طرز تهیه گز آردی

قیمت و خرید گز آردی که از سوغات های محبوب و معروف ایرانی است به …

دیدگاهتان را بنویسید