گز اصفهان
سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / نمایندگی فروش بهترین سوهان گزی حاج مجتبی قربانی

نمایندگی فروش بهترین سوهان گزی حاج مجتبی قربانی

نمایندگی سوهان گزی حاج مجتبی قربانی :کارخانه حاج مجتبی قربانی بزرگترین مرکز تولید سوهان گزی در کشور ایران به شمار می آید، این مرکز سوهان های گزی، سوهان کنجدی، سوهان که روی آنها با پسته تزئین شده است و در بسته های شیک و تمیز به سراسر استان های مختلف صادر می شوند.  

نمایندگی فروش بهترین سوهان گزی حاج مجتبی قربانی

در مورد سوهان گزی حاج مجتبی قربانی بیشتر بدانید

در مورد سوهان گزی حاج مجتبی قربانی بیشتر بدانیدسوهان گزی حاج مجتبی قربانی :این نوع سوهان در تهران و به خصوص در فروشگاه های اصلی این شهر قابل مشاهده می باشند. 

و افرادی که به این شهر سفر می کنند آن را به عنوان سوغات استفاده می کنند، این محصول در حال عرضه به مصرف کنندگان و مشتریان عمده به فروش می رسند.

شاید افرادی که به این محصول نیاز داشته اند در مکانها و سایت های مختلف مشاهده کرده باشند. و این نوع سوهان گزی را می توان به صورت عمده از فروشگاه های مختلف استان تهران تهیه کرد.

این سوهان گزی را می توان بر اساس سلیقه افراد دسته بندی نمود برخی کنجدی آن را می پسند، برخی از افراد سوهانهایی را که داخل شان با گز پوشانیده شده است. این دیگر به مزاج نیز بستگی دارد. 

از انواع دیگر این سوهان می توان به سوهان کنجدی، سوهان حلوایی، سوهان لقمه ای، بادامی، کره ای و گزی نیز اشاره نمود. 

شیوه نگهداری این محصول :باید در جای خشک و خنک نگهداری شود. پخش سوهان گزی به صورت کلی و جزئی صورت می گیرد. بسیاری از تاجران خارجی این محصول را از شهر زیبای اصفهان خریداری می کنند. 

شرکت های پخش عمده سوهان گزی در ایران

شرکت های پخش عمده سوهان گزی در ایرانشرکت تولیدی حاج مجتبی قربانی یکی از برند های معروف کشور ایران به شمار می آید، در سال های اخیر سوهان گزی به یکی از برند های بزرگ جهان تبدیل شده است و محصولات این برند در اکثر شهر های ایران به صورت بسته بندی های شیک و فله عرضه می کنند. 

که این نوع سوهان گزی در ایران یکی از مرغوب ترین سوغات های اصفهان، تهران به شمار می رود و حتی کسانی که از کشور های مختلف به عنوان توریست به این شهرها سفر می کنند سوهان گزی را به عنوان سوغات به کشور شان می برند چه به صورت بسته ای، چه به صورت فله ای در دسترس مشتریان عزیز وجود دارد. 

این نوع سوهان در بسته های بسته بندی شده که روی آن را تزئین کرده اند و بصورت عمده قابل استفاده قرار می گیرد می توان تهیه نمود. اگر به تهران سفر کردید از این نوع سوهان گزی می توان به عنوان سوغات استفاده نمود. 

سوهان گزی ارزان قیمت بر اساس سلیقه، نظر مشتریان در جعبه های فلزی یا چوبی و فانتزی بسته بندی می شود. شرکت سوهان گزی که مطلق به حاج مجتبی قربانی می باشد. تولید کنندگان می کوشند تا کالایی مرغوب تولید کنند. 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید